chapter 27

131 16 0
                                    

Περπατούσε σιγά σιγά δίπλα με την Στεφανία . Η καρδιά της ήταν έτοιμη να σπάσει από το ανχος .

   Τα χέρια της είχαν ιδρώσει και έτρεμαν . Συνέχεια κοίταζε γύρω της να δει αν κάνεις την κοιτάει περίεργα .

- Ηρέμησε μια χαρά είναι το φόρεμά σου είπε η Στεφανία και την τράβηξε από το χέρι να περπατήσει γρηγορότερα .

- Ναι εσύ το λες αυτό που μια χαρά μακρύ φόρεμα φοράς είπε με παραπάνω η ειπριλ και προσπάθησε να περπατήσει με τον Ρυθμό της .

   Το φόρεμα που φορούσε η Στεφανία ήταν ένα μόνο φόρεμα κολλητό στο στήθος και μετά άνοιγε προς τα κάτω.
Μια ολόχρυση ζώνη περικυκλωνε την μέση της .

   Φορουσ αρκετά ψηλά χρυσά τακούνια σετάκι με την ζώνη της .

   Το δικό της το φόρεμα ήταν αρκετά προκλητικό . Ήταν μαύρο πολύ ποιο πάνω από το γόνατο . Είχε σε όλο το ύφασμα επάνω μικρά μαύρα διαμάντια .

    Έφτασα έξω από ένα μεγάλο μπαρ που η ειρπιλ παρότι ζούσε κοντά εκεί δεν το είχε ξανά δεί .

    Είχε ένα παράξενο ρωσικό όνομα που σαν λέξη δεν την είχε ξανά ακούσει .

   Την έπιασε μελαγχολία καθώς διάβαζε την λέξη . Της θύμιζε το σχολείο είχε σχεδόν να πατήσει μήνα το πόδι της εκεί . Οι απουσίες θα είχαν γίνει βουνό .

- Τι σκέφτεσαι ; Ρώτησε η Στεφανία και σταμάτησαν να περπατάνε .

- Το σχολείο ...σε κάτι μήνες δίνουμε πανελλήνιες και θα έπρεπε τώρα να διαβάζω σπίτι. Είπε η ειπριλ και γύρισε να κοιτάξει άλλου για να μην φανεί η στεναχώρια της .

- Όσο για αυτό ειπριλ συγγνώμη δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορείς μετά να το συνεχίσεις . Είπε η Στεφανία με στενάχωρο ύφος και της χάιδεψε τον ώμο .

- Φφφφ ....μάλιστα είπε η ειπριλ και συνέχισαν να περπατάνε .

   Έξω από την πόρτα του κλαμπ υπήρχε ενας φουσκωτος μαυροφορεμενος άντρας . Το κλαμπ από έξω ήταν ασημί με σχέδιο ψεύτικες βίδες .

   Ο Μάρκο , ο Ντιέγκο και ο Τζέιμς περίμεναν από έξω , πωρομενοι στα κινητά τους . Σήκωσαν τα κεφάλια τους να αντικρίσουν τα δύο κορίτσια .

   Ο Μάρκο σκλήρυνε τις γωνίες του όταν είδε πόσο εκτεθειμένα ήταν τα μπούτια της ειπριλ .

   Τις πλησίασε και τις δύο και τις άρπαξε από το χέρι .

- Το να ντυθείτε σαν πουτανες δεν είναι και η καλύτερη επιλογή . Προσέχετε τότε λιγουριδες εκεί μέσα όσο λείπουμε . Είπε με χαμηλό τόνο για να μην τους ακούσει κανείς αλλος .

°HIS BABY°Where stories live. Discover now