chapter 17

149 17 0
                                    

Ναι αλλάξαμε όνομα στο βιβλίο για λόγους που θα αποκαλυφθούν στην συνέχεια

Τις τονισμένες φακίδες τις με τα κοκκινοπα χείλη της κοίταζε και ξανά κοίταζε στον καθρέφτη .

   Ήθελε σήμερα να ήταν τέλεια. Μετά από καιρό θα ξανά έβγαινε ραντεβού με κανονικό αγόρι .

  Αν θεωρούταν ραντεβού καθώς μπορεί ο ίδιος να το θεωρούσε σαν μια φιλική βόλτα για να σμηξουν σχέσεις .

   Την περίμενε κάτω από το σπίτι στης 8 30 ακριβώς . Μέχρι τότε προλάβαινε να πλύνει τα τελευταία πιατα.

  Το σπίτι πριν ξεκινήσει να καθαρίζει ήταν σε τραγική κατάσταση. Υπήρχαν παντού πεταμένα σκουπίδια από ποτήρια και πιάτα .

   Λεκέδες έπιαναν χώρο επάνω στα πανάκριβα καλύμματα των καναπέδων που της πήραν ώρες για να καθαρίσει .

  Δύο τρεις λεκέδες ήταν επάνω στους τοίχους που αμφίβαλε αν ήταν από φαι και αν όχι από κάτι πρόστυχο.

   Η ώρα ήταν 8 παρά 10 . Κατέβηκε κάτω στην κουζίνα να συμμαζέψει τον πάγκο και να πλύνει τα τελευταία πιατα καθώς δνε χωρούσαν στο πλυντήριο.

  Ο Μάρκο παρότι αυτός έκανε το πάρτι και όλο αυτό τον σαματα δεν την βοήθησε καθόλου στην φασινα και τα έκανε όλα μόνη της .

  Έπιασε το σφουγγάρι το πιάτο και άρχισε να τρίβει τους άσχημους λεκέδες του μεσημεριανού .

  - Που πας έτσι ; Την τρόμαξε η αδιάκριτη και απροειδοποίητη φωνή του Μάρκο .

  Της έπεσε το πιάτο από το χέρι και γύρισε να τον κοιτάξει .

- Εεε; Τον ρώτησε και ξέπλυνε τις σαπουναδες από τα χέρια της .

- Που πας έτσι ρωτησα. Είπε Μάρκο δαγκώνοντας το μήλο του και πηγαίνοντας τα μάτια του από επάνω μέχρι κάτω .

   Φορούσε ένα κοντό τιραντακι άσπρο με ένα τζιν σορτσάκι - και ας μην ήταν εποχή- με μια γκρι ζακέτα από πάνω .

   Τα μαλλιά της τα είχε πιάσει μια χαμηλή κοτσίδα .

  Τα μάτια του είχαν μείνει κολλημένα στα καλοσχηματισμενα πόδια της . Κάτι που έγινε παρατιρητο από την ίδια.

  Κάλυψε το σώμα της όσο μπορούσε με την ζακετα της και ο Μάρκο έριξε ένα γελακι άηχο.

- Θα βγω βόλτα . Έχω τελειώσει όλες τις δουλειές . Τις μπλούζες σου θα τις σιδερωσω όταν γυρίσω . Είπε όσο πιο γρήγορα μπορούσε σαν να απολογουταν για κάτι .

°HIS BABY°Where stories live. Discover now