chapter 19

138 17 0
                                    

 
- Ωραία κάτσε και ξεκίνα. Είπε αυτός και χτύπησε απαλά την ελεύθερη μεριά του καναπέ δίπλα του για να κάτσει .

- Τ-τι θες να μάθεις ρώτησε εκείνη και μεζευτηκε στην γωνία του καναπέ .

- Χμμμ για να δω είπε και εξυσε το σαγόνι του σαν να ήταν κάποιο καρτούν στην τηλεόραση .

- Χμμμ να τι θέλω είπε και συνέχιζε να το παιζει πειρατής καπτεν Τζακ σπαροου .

- Θέλω να μου πεις πως γίνεται 17 χρόνων κορίτσι να δουλεύει σε εμάς . Οικογένεια δεν έχεις ; Δεν θες να σπουδάσεις ; Φιλίες δεν έχεις ; Είπε ο Μάρκο και σοβαρεψε το βλέμμα του .

   Ακούστηκε αρκετά απειλητικός . Κάποια πράγματα που είπε την ετσουξαν καθώς δνε τα είχε .

  Ήταν λογικό να την ρωτήσει τέτοια πράγματα . Κανείς δεν ήξερε τίποτα για αυτήν ενώ ζούσε στο ίδιο του το σπίτι .

- Φφφφ....

- Πάντα ήμουν το σιγανό παιδί της τάξης αλλά ποτέ τόσο . Είχα δύο τρεις φίλες καλές που μετά με παράτησαν γιατί δνε μπορούσαν να αντέξουν το κράξιμο των γύρω μας .

- Ο πατέρας μου πέθανε πριν λίγο καιρό σε αυτοκινητιστικό μας είπαν . Είπε η ειπριλ αγκάλιασε τους αγκώνες της με τις παλάμες της .

- Μας πήραν τηλέφωνο εκείνη το βράδυ να πάμε να τον αναγνωρίσουμε .
Η μικρή μου αδερφή τοτε ρωτούσε συνέχεια τι έγινε και δεν μπορούσαμε να τις εξηγήσουμε . Είπε η ειπριλ και άνοιξε το κινητό της .

- Να αυτή εδώ είναι είπε η ειπριλ και έδειξε στον Μάρκο μια φωτογραφία της μικρής της αδερφής . Ο Μάρκο έμεινε να κοιτάει σαν να είδε φάντασμα .

- Δεν μας αφησαν να δούμε το πτώμα του . Μόνο το ένα του χέρι το υπόλοιπο ήταν σκεπασμένο με κουβέρτα . Ήταν άσχημα κατακρεουργημενος .

- Τον αναγνωρίσαμε από ένα τατουάζ που είχε στον πήχη του .

    Ο Μάρκο απλά καθόταν και την παρακολουθούσε να μιλαει.

- Μετά από κάποιες μέρες σταμάτησαν να μιλάνε όλοι σε εμένα με κορόιδευαν με τα παρατσούκλια ορφανό ορφανό .

- Λίγες εβδομάδες μετά η μάνα μου άρχισε να πίνει και να καπνίζει πολύ . Παράτησε την δουλειά της και πήγαινε οπότε θυμόταν .

   Ο Μάρκο είχε μείνει να την κοιτάει σαστισμένος .

- Έκλεισαν την μικρή σε ίδρυμα μέχρι να ενηλικιωθω εγώ και να μπορώ να την πάρω.

°HIS BABY°Where stories live. Discover now