chapter 10

163 19 0
                                    

- λοιπόν; Τι λες ; Είπε ξανά ο Μάρκο και χαμογέλασε για να φανεί η τέλεια οδοντοστοιχία του

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- λοιπόν; Τι λες ; Είπε ξανά ο Μάρκο και χαμογέλασε για να φανεί η τέλεια οδοντοστοιχία του .

- Εεε...η Ειπριλ κομπλαρε και παρακολουθούσε κάθε σπιθαμή του και μιλούσε εκείνος .

    Έβλεπε τα υπέροχα λακακια του να σχηματίζονται μαζί με το πλατύ χαμόγελο του . Οι γωνίες έμοιαζαν με κοφτερές λεπίδες από μαχαίρι , που αν τις αγγιζες θα σε έκοβαν άσχημα .

   Οι πεταγμενες φλέβες ξεκινούσαν από την μια μέρα του λαιμού του και κατέληγαν στα δύο καλογυμνασμένα , πρισμενα χέρια του .

   Ο ιδρώτας του έσταζε από το στέρνο έως κάτω στους καλοσχηματισμένους του κοιλιακούς και έφταναν στο V του .

- εεε-εε ήρθα να π-παρω απλ-πλυτα . Έχεις τίποτα; Είπε  και ταρακούνησε το κεφάλι της για να συνέλθει από αυτό που μόλις είχε δει .

- έχω πέρασε μέσα . Είπε πονηρά και της έκανε χώρο να περάσει .

  Η ειπριλ φοβήθηκε και έμεινε στην θέση της κοκαλομενη.

- εε. Είπε τραυλιζοντας.

- πέρασε πλάκα έκανα . Είπε γύρισε την πλάτη του και έφυγε μέσα στο δωμάτιο .

  Διστακτικά μπήκε μέσα και άφησε το καλάθι της με τα άπλυτα κάτω . Οι κινήσεις τις ήταν αργές . Δεν ήθελε να κάνει τίποτα να τον προκαλέσει η να τον εξαγριώσει και να την πετάξει έξω όπως να σπάσει τιποτα.

   Έκατσε κάτω στο πάτωμα , δίπλα στο γραφείο του και κοίταξε γύρω του υπήρχαν παντού πεταμένα ρούχα . Τα περισσότερα μπορεί να ήταν και Καιρο εκεί μέσα .

   Παρακολουθούσε κάθε της κίνηση ρίχνοντας ένα βλέμμα απελπισίας και ένα γέλιο απέχθειας .

- κάνε γρήγορα θέλω να κάνω γυμναστική ! Είπε αυτός αυταρχικά και έδεσε καλύτερα τα κορδόνια της φόρμας του .

- εε...ε.χεις...πολλλ...λλα.. είπε η ειπριλ και έδειξε με το δάκτυλο της τα ρούχα του .

- τι εεεχωωωω είπε κοροϊδευτικά ,χαμήλωσε το σώμα του και πλησίασε το πρόσωπο του στο δικό της .  Χαμογελούσε ειρωνικά σαν να ήθελε να παίξει μαζί της .

°HIS BABY°Where stories live. Discover now