Ο Μάρκο φαινόταν τόσο εξαγριωμένος που ειπριλ σηκώθηκε όρθια να πάει να τον μαζέψει να φύγουν .
Δεν τολμούσε πολύ να τον πλησιάσει γιατί σε αυτήν την κατασταση που ήταν τον φοβόταν .
Τα μάτια του γυαλιζαν σαν κάποιος να είχε ρίξει μέσα γυαλιστερή μαύρη μπογιά .
- Μην τολμήσεις να κουνηθείς φώναξε ένας μαυροφορεμενος άντρας στον Μάρκο εξαγριωνοντας τον παραπάνω .
- Τράβα πηδήξου και εσύ και όλοι εδώ μέσα . Είπε ο Μάρκο γελοντας κάτι που δεν άρεσε στον τύπο με τα μαύρα .
Ο Μάρκο πλησίασε την Ειπριλ , την άρπαξε από το χέρι και κατευθύνθηκαν προς την πόρτα .
- Τολμά να κάνεις ένα βήμα ακόμα και θα το μετανιώσεις είπε ο άντρας και τράβηξε ένα όπλο από την τσέπη του .
Τα πόδια της ειπριλ άρχισαν να τρέμουν και να σκέφτεται που είχε μπλέξει .
- ΧΑ....είπε ο Μάρκο και μπήκε μπροστά από την Ειπριλ για να την καλύψει με χαμηλομένο κεφάλι .
Χάιδεψε το χέρι της και σε ένα λεπτό είχε βγάλει το όπλο από την τσέπη του για το οποίο η ειπριλ δνε ήξερε καν .
Σε δύο δευτερόλεπτα είχε πυροβολήσει τον μαυροφορεμένο άντρα στο στήθος και άλλους δύο οι οποίοι ήταν φυλακές εκεί πέρα.
Όλοι άνθρωποι στην αίθουσα έπεσαν κάτω στο πάτωμα και κάτω από τα τραπέζια .
Ο Μάρκο έπιασε ξανά από το χέρι την κοκαλομενη ειπριλ και έτρεξαν προς το αμάξι .
Σε όλη αυτή την μικρή διαδρομή η ειπριλ απλά κοιτούσε πίσω τους τον χαμό που είχε προκαλεσει ο Μάρκο .
Έφτασαν στο αμάξι και ο Μάρκο προσπαθούσε να ανοίξει την πόρτα με ένα χερι.
Μόλις η ειπριλ ξύπνησε από όλο αυτό το σοκ έδωσε μια σφαλιάρα στον Μάρκο και προσπάθησε να φύγει από το κρατημα του .
- Τι κάνεις την ρώτησε αυτός τσατισμενος και προσπάθησε να την πιάσει καλύτερα .
- Άσε με ρε παλιό φολοφονε είπε η ειπριλ και τον κλώτσησε στο πόδι .
- Σκάσε της είπε και την σημάδεψε με το όπλο στο κεφάλι . Η ειπριλ σταμάτησε να αντιστέκεται και να μιλάει .
- Τώρα μπες μέσα στο αμάξι της είπε και εκείνη υπάκουσε .
Ο Μάρκο ξεκίνησε το αμάξι γρήγορα και έφυγε από εκεί πριν τους κυνηγήσει κάνεις .
YOU ARE READING
°HIS BABY°
Teen FictionΓια να κερδίσεις ένα χρηματικό ποσό και να μπορείς να στηρίξεις στην οικογένεια σου με αυτό θα έκανες τα πάντα. Θα επιανες δουλειά για κάτι ψίχουλα. Ακόμα και στο σπίτι του χειρότερου παιδιού που ξες πως θα σου κάνει την ζωή κόλαση. Η Ειπριλ πιά...