chapter 11

160 18 0
                                    

  Τα ρούχα της ήταν απλά όπως πάντα . Φόρεσε ξανά ένα κολάν βερμουδα και μια άσπρη μπλούζα αέρινη .

   Χτένισε τα βρεγμένα μαλλιά της και τα έπιασε σε μια χαμηλή κοτσίδα με ένα κοκαλακι πεταλούδα .

   Στάθηκε μπροστά στον καθρέφτη , κούμπωσε το μενταγιόν της γύρω από τον λαιμό της και χαμογέλασε αυθόρμητα στον εαυτό της .

   Για μέσα στο σπίτι για να κυκλοφορεί , είχε κάτι καινούρια σταρακια άσπρα καθαρά από κάτω .
Ποτέ δεν της άρεσαν οι παντόφλες .

   Έπρεπε να μαγειρέψει για την οικογένεια πριν φύγουν στο ταξίδι τους . Κατέβηκε την τεράστια σκάλα της σάλας και κατευθύνθηκε στην κουζίνα .

    Μπαίνοντας στο δωμάτιο της κουζίνας άκουσε γνώριμες φωνές να μιλάνε για άσχετα θέματα .

    Το βλέμμα της πρώτα έπεσε επάνω σε ένα οικείο χαμόγελο . Τα λακακια έκαναν την εμφάνιση τους , και ταίριαζαν απόλυτα με το προϋπάρχον σκουλαρίκι στην γλώσσα που είχε .

   Τα μάτια της συναντήθηκαν με τα δικά του . Το χαμόγελο του μεγάλωσε , σαν να είδε κάτι πολύ ευχάριστο για αυτόν .

   Η ίδια χαμογέλασε πίσω με ένα ντροπαλό γελιο και σκυμμένο λοξά το κεφάλι.

   Το γέλιο όμως της κόπηκε όταν αντίκρυσε το βλέμμα της τα θυμωμένα χαρακτηριστικά του Μάρκο .

-Εεε.. πήγε να πει η ειπριλ και την διέκοψε ο ανεδεστατος χαρακτήρας του Μάρκο.

- Τι θες ; Της απάντησε με άσχημο και κοφτό λόγο , σφίγγοντας τις γωνίες του ποιο έντονα .

   Τα γέλια ολονων κόπηκαν εκεί μέσα μαζι και με δυο τρεις φίλους ακόμα του Μάρκο που βρίσκονταν εκεί πέρα .

   Νεκρική σιγή υπήρχε παντού και όλοι είχαν κολλημενα τα βλέμματα επάνω της καντοντας την να νιώθει ακόμα ποιο αμήχανα.

   Ο Άλεξ την πλησίασε , χωρίς να δώσει σημασία στα δολοφονικά βλέμματα του Μάρκο και της χαμογέλασε .

-  τι λέει ; Ρώτησε ο Άλεξ και την κοίταξε στα μάτια .

    Η ειπριλ κοίταξε τριγύρω και τους έβλεπε όλους απορημένους. Κανείς μάλλον δεν ήξερε για την συνάντηση που είχαν οι δυο τους επάνω στο μπάνιο ότι λιγο.

  - Α-απλα ...ξεκίνησε να λέει και κοίταξε τον Μάρκο που ήθελε με τα μάτια του να την σκοτώσει .

- Θέλω να μαγειρέψω , αν μπορείτε να....είπε με ότι θάρρος είχε καθώς τους φοβόταν όλους εκεί μέσα.

°HIS BABY°Where stories live. Discover now