chapter 35

114 13 0
                                    

   Ένιωθε το σώμα της βαρύ σαν να ήταν 200 κιλά άνθρωπος. Ένιωθε μια τεράστια ζάλη στο κεφάλι της και μια αναγουλα στο στομάχι της .

   Όταν πρώτο άνοιξε τα μάτια της έβλεπε ένα ταβάνι άσπρο με θολούρα και άκουγε όσο μπορούσε κάποιες αντρικες φωνές .

- Τι... ψέλλισε και προσπάθησε να γυρίσει το σώμα της .

- Καλημέρα ...βλέπω ξύπνησες είπε ένας άντρας που τον έβλεπε θολά και την γύρισε προς την άλλη μεριά .

    Άνοιξε τα μάτια της και αντίκρυσε καλύτερα τον κύριο αυτό . Ο άνθρωπος που αποκαλείται πατέρας ντυμένος με ένα μπλε κουστούμι , γραβάτα σαν να πήγαινε κάπου σημαντικά .

- Εεε...είπε η ειπριλ και κούνησε το σώμα της όσο μπορούσε για να απομακρυνθεί από αυτόν .

- Οοο μην με φοβασαι μωρό μου είναι καλός μπαμπάς. Είπε και της χάιδεψε στοργικά το μέτωπο .

- Η..μικρή..ππου ειναι...ρώτησε με δυσκολία και εκείνος απομάκρυνε το χέρι του απογοητευμένος .

- Επάνω παιζει στο δωμάτιο της είπε και την έβαλε να κάτσει κανονικά .

   Κοίταξε τον εαυτό της καλύτερα όταν πέρασε λίγο η θολούρα και φορούσε τελείως διαφορετικά ρούχα .

   Φορούσε ένα baby doll κόκκινο βελούδινο με μαύρη δαντέλα επάνω στο στήθος .

- Τι ...τι..έπαθαν τα ρούχα μου ; Ρώτησε τρομαγμένη και προσπάθησε να πιάσει το ύφασμα που φορούσε αλλά συνειδητοποίησε ότι είχε δεμένα χέρια .

- Απλά έβαλα να σε αλλάξουν έπρεπε να έχεις κάτι ποιο ελαφρύ είπε με ένα πονηρό χαμόγελο.

   Δεν έμοιαζαν καθόλου εμφανισιακά . Εκείνος σκουρόχρωμος με μαύρο μούσι , μαύρα μαλλιά και εκείνη ανοιχτή σαν ασβέστης με κόκκινα μαλλιά .

- Γιατί με ...έφερες εδώ...; Ρώτησε αδύναμα η ειπριλ και στήριξε το σώμα της επάνω στον τοίχο πίσω της.

- Οοο βλέπεις θα πρέπει να κάνουμε κάποιες εξετάσεις . Είπε εκείνος και πήρε μια καρέκλα να καθίσει.

   Εκείνη τον κοίταξε με απορημένο ύφος χωρίς να καταλαβαίνε τι εννοεί .

- Ρώτα την πουτανιτσα την μάνα σου είπε με ένα σοβαρό βλέμμα και έφτυσε στο πάτωμα .

- Δεν...καταλαβαίνω είπε τελείως μπερδεμένη η Ειπριλ.

- Έφερα εσενα και την αδερφή σου εδώ για τεστ πατρότητας ! Είπε και η ειπριλ πάγωσε .

°HIS BABY°Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ