chapter 40

234 13 2
                                    

- Το ξες ότι αυτό είναι αυτοκτονία έτσι; Ρώτησε ο Ντιέγκο κρατοντας το τιμόνι του .

- Το ξέρω είπε ο Μάρκο και φόρεσε την ζώνη του στο δίπλα κάθισμα .

- Αδερφέ να ξες ότι και να γίνει ευχαριστωωω που ήσουν δίπλα μου . Είπε ο Ντιέγκο και κοίταξε τον Μάρκο στα μάτια έντονα .

- Και εγώ σε αγαπάω αδερφέ . Ήσουν πάντα εδώ για εμένα και είσαι ακόμα και τώρα , να με βοηθήσεις είπε με ένα χαμόγελο ο Μάρκο και συνέχισε να κοιτάει στα μάτια τον Μάρκο .

- Σου υπόσχομαι να επιβιώσουμε μαζί από όλο αυτό και ....πήγε να συνεχίσει ο Ντιέγκο αλλα τον διέκοψε από το πίσω κάθισμα η Στεφανία .

- Και τώρα μπορείς να φιλήσεις την νύφη είπε φανερά ενοχλημένη η Στεφανία που έβλεπε αυτό το ψευτορομαντζο μεταξύ τους .

- Εεε ; γύρισε ρώτησε μπερδεμένος ο Μάρκο .

- Τι εεε ρε; Αν είναι να μου το πείτε τώρα ότι τόσο καιρό τα έχετε κρυφά πείτε τώρα πριν φύγουμε ! Μην σώσουμε τζάμπα την κοπέλα ! Είπε ειρωνικά η Στεφανία .

    Μείνανε να την κοιτάνε και οι δύο μπερδεμένοι , σαστισμένοι , χωρίς λόγια .

- Άντε ξεκινήστε είπε εκείνη και τους έσπρωξε μπροστά .

   Ο Ντιέγκο ξεκίνησε το αμάξι . Η διαδρομή αυτή την φορά δεν θα ήταν τόσο μικρή . Με το άγχος τους δε θα  περνούσε η ώρα .

- Μωρό μου σε λίγο φτάνουμε εισια έτοιμη ; Ρώτησε ο Ντιέγκο χωρίς να πάρει τα μάτια του από τον δρόμο..

  Δεν είχαν αφήσει τον Μάρκο να οδηγήσει , καθώς με την νευρικότητα που είχε θα προκαλούσε κανένα ατύχημα .

- Ναι . Στελνω και μύνημα στην Έλσα να είναι έτοιμη είπε η Στεφανία και είδε τον Μάρκο να την κοιτάει από τον μπροστινό καθρέφτη.

   Η Στεφανία δεν θα έμπαινε μέσα . Θα έκανε αντιπερισπασμό και μετά εκείνοι θα έκαναν όλη την δουλειά .

- Οι υπόλοιποι που είναι ; Ρώτησε ο Μάρκο και όπλισε ένα δεύτερο όπλο που είχε μαζί του .

- Θα μας περιμένουν από την πίσω πλευρά . Όταν δώσουμε σήμα θα κάνουμε όλοι μαζί το ντου . Είπε ο Ντιέγκο και πήρε μια στροφή σε έναν χωματόδρομο .

- Πόσοι είναι μέσα ; Ρώτησε ο Μάρκο και έβαλε το όπλο στην τσέπη του.

- Αρκετοί αλλά πολλοί άοπλοι . No money no honey  είπε ο Ντιέγκο και άλλαξε ταχύτητα .

°HIS BABY°Where stories live. Discover now