chapter 37

113 13 0
                                    

-  Και που θα το βρούμε αυτό ρώτησε ένας τον πατέρα της και έκατσε στην καρέκλα δίπλα του.

- Για αυτό την κρατάμε έξυπνε. Από πληροφορίες που έχω , στον νεκρό που βάλανε στην θέση μου  και τον ντυσανε με τα ρούχα μου , ξέχασαν το κλειδί μέσα στην τεσπη οι ηλίθιοι. Είπε με νευρο εκείνος και κοπανησε το τραπέζι .

   Ήταν γύρω στα 7 άτομα εκεί μέσα . Ήταν ένα τεράστιο δωμάτιο ξεθωριασμένο γκρι με ένα τραπέζι στην μέση και 4 καρέκλες .

  Ήταν εκείνος , ο Άλεξ αλλά δύο τρία μέλη σημαντικά της συμμορίας και δύο φυλακές .

- Και με αυτό τι ανοίγουμε ; Ρώτησε ένας κοντός φαλακρός άνθρωπος και ισιαξε την γραβάτα του .

- Μία σημαντική θυρίδα στην Βιέννη . Πολύ σημαντική είπε ο πατέρας της , έπιασε με τα χέρια του το πρόσωπο του Άλεξ και οι δύο γελασαν .

||||||||||||||||||||||||||||||||||

- Μιλάμε για πολύ χρήμα . Πολλα εκατομμύρια. Και όλα αυτά τα παίρνεις με αυτό είπε η Στεφανία και έδειξε το κλειδί .

- Και εσύ πως το βρήκες ; Ρώτησε ο Μάρκο και έκατσε ξανά στον καναπέ .

- Εεεε....έπρεπε να κάνω και εγώ κάποιες θυσίες . Είπε και έφαγε μια ρογα από σταφύλι.

- Τι θυσίες ρώτησε ο Μάρκο και περίμενε απάντηση .

Flashback Στεφανίας

- Τι κάνουμε τώρα αφεντικό ; Ρώτησε ένα αγόρι που , κρατούσε ένα ματωμένο μαχαίρι την Στεφανία .

- Συνεχίζουμε μέχρι να τα ξερασει όλα είπε εκείνη και με μια δαγκάνα έκοψε ένα ακόμα δάκτυλο από το αγόρι που κρατούσε δεμένο σε μια καρέκλα .

   Εκεινι προσπάθησε να τσιριξει αλλά είχε δεμένο στόμα .

- Μήπως θα ήταν καλό να του βγάλουμε το μαντήλι; Μπορεί να θέλει να ομολογήσει και εμείς να μην μπορούμε να τον ακούσουμε . Είπε το αγόρι με το μαχαίρι και η Στεφανία έβγαλε το μαντήλι από το στόμα του .

- Ααααγκκκκκκ φώναζε ο κρατούμενος της και προσπαθούσε να ξεφύγει .

- Βλέπεις ; Ρώτησε η Στεφανία έβαλε το μαντήλι μέσα στο στόμα του και του έκοψε ένα ακόμα δάκτυλο .

End flash back

Τα αγόρια είχαν μείνει να την κοιτάνε με γουρλωμενα μάτια και ανοιχτό στόμα.

- Είσαι ψυχακιας είπε ο Μάρκο τρομαγμένος από αυτά που άκουσε.

- Πως...πως το έκανες και εισαι τώρα τόσο ψύχραιμη ; Ρώτησε ο Ντιέγκο και της έβαλε ένα ποτηρι ουίσκι .

°HIS BABY°Where stories live. Discover now