chapter 28

125 14 0
                                    

- Μάρκο τελειώσατε ; Ρώτησε η Στεφανία ελαφρώς κουρασμένη που ανέβηκε σκαλιά γρήγορα .

- Ναι η ειπριλ που είναι ; Ρώτησε ο Μάρκο και σηκώθηκε από τον καναπέ που καθόταν .

- Την άφησα να περιμένει στο μπαρ . Της είπα ότι θα πάω να φέρω εσάς . Είπε η Στεφανία και κατάλαβε ότι είχε κάνει βλακεία .

   Κατέβηκαν όλοι μαζι τις σκάλες και αντίκρυσαν έναν γέρο άνθρωπο να μιλάει με την Ειπριλ και να της χαϊδεύει το γυμνό πόδι .

   Ήταν ένας χοντρός τυπάς με σακάκι μαύρο και κόκκινη μπλούζα από μέσα φαλακρός και φαίνονταν μεγάλης ηλικίας .

- Μάρκο προσεχε μην κάνεις μεγάλη φασαρία μόλις τώρα κάναμε συμφωνία . Είπε ο Τζέιμς και κράτησε το χέρι του Μάρκο .

   Ο Μάρκο έβγαλε το χρυσό του ρολόι και σήκωσε τα μανίκια του .

- Μην ανησυχείς. Είπε ο Μάρκο και του έδωσε το ρολόι του .

- Πάρε τηλέφωνο ασθενοφόρο και πες ότι έχουν έναν τυπα με σπασμένο σαγόνι είπε ο Μάρκο και έδωσε τα κλειδιά του αυτοκινήτου στην Στεφανία .

- Γιατί ποιος έσπασε το σαγόνι του ρώτησε ο Ντιέγκο και κράτησε το κινητό του .

- Δεν έσπασε ..τώρα θα σπάσει . Είπε ο Μάρκο και έφυγε αποφασιστικά προς το μέρος τους.

- Γεια σου μαρκοοοοο φωναξε η ειπριλ όταν τον είδε από μακριά .

   Ο τυπάς γύρισε το κεφάλι του και είδε την μπουνιά του Μάρκο κατευθείαν μπροστά του . Έπεσε κάτω και άρχισε να αιμορραγεί.

- Βρε Μάρκο δεν φερομαστε έτσι στους ξένους είπε η ειπριλ του εδειξε το δάκτυλο της σαν να τον μαλώνει .

   Ο Μάρκο την σήκωσε στους ώμους του σαν να ήταν κάποιο σακί και προχώρησε προς την πόρτα .

   Οι υπόλοιποι είχαν μείνει να κοιτάνε τον τυπα πόσο άσχημα τον είχε χτυπήσει ο Μάρκο και έκαναν γκριμάτσες .

  Όταν ξύπνησαν από όλο αυτό ακολούθησαν και αυτοί τον Μάρκο.

- Θέλω κάποιοι να έρθουν μαζί μου δεν μπορώ να την προσέχω όσο οδηγάω . Είπε ο Μάρκο όσο η ειπριλ τραγουδούσε και έπαιζε επάνω του .

- Θα ερθουμε όλοι χωραμε . Είπε η Στεφανία και πήγε να φερει το αμάξι .

™™™™™™™™™™™™™™™™™™™™™™™

   Σιγή υπήρχε στο αμάξι μέσα . Είχαν δώσει στην ειπριλ ένα χαζό παιχνιδάκι να ασχοληθεί μέχρι να φτάσουν .

°HIS BABY°Where stories live. Discover now