chapter 38

113 11 0
                                    

Αφεντικό τι έχει αυτή και είναι έτσι ; Ρώτησε ένας τύπος στον πατέρα της δείχνοντας την Ειπριλ .

- Ελαφριά νάρκωση για να ηρεμήσει . Σε λίγο που θα την εξετάσουν πρέπει να είναι ήρεμη . Είπε εκείνος και βγήκε από το δωμάτιο .

   Δεν καταλάβαινε τι γινόταν γύρω της παρά μόνο άκουγε θολά τις φωνές οποίων μιλούσαν .

    Έβλεπε τα πάντα δίπλα και ένιωθε τα βλέφαρα της να βαραίνουν όπως και το σώμα της .

- Μάρκο...; Ξεφωνησε και έκλεισε τα μάτια της .

££££££££££££££££££££££££££££££££££

    Είχε αρκετή ζέστη έξω και θύμιζε βράδυ καλοκαιριού. Δεν καταλάβαινε που βρισκόταν . Κοίταξε γύρω της και το μόνο που έβλεπε ήταν μια τεράστια βίλα .

   Βρισκόταν σε έναν κήπο με μονοπάτι από μικρά πετραδάκια . Ακολούθησε αυτό το μονοπάτι για να δει που θα την βγάλει .

   Γύρω της υπήρχε ένας φράκτης με λουλούδια επάνω και μια άσπρη κούνια..

   Το μονοπάτι την έβγαλε σε μια πισίνα μεσαίου μεγέθους . Υπήρχε ένα άτομο μέσα , αγόρι συγκεκριμένα με γυρισμένη πλάτη .

- Εμμ....γεια; Ρώτησε η ειπριλ βλέποντας αυτή την πλάτη που της φαινοταν γνωστή .

- Ακόμα δεν με αναγνωρίζεις από πίσω ; Ρώτησε αυτό το αγόρι και γύρισε μπροστά να τον βλέπει .

- Μάρκο φώναξε με χαρά εκείνη και πλησίασε περισσότερο την πισίνα .

- Που ειμαστε ; Ρώτησε ειπριλ κοιτώντας τον ουρανό επάνω .

- Δεν ξέρω εσύ θα μου πεις . Εσύ μας έφερε εδώ είπε ο Μάρκο και έφυγε από την μια γωνιά της πισίνας και πήγε στο κέντρο .

- Ώπα ...αυτό είναι κάποιο όνειρο η παραίσθηση; Ρώτησε Ειπριλ τρομαγμένη και συνέχιζε να κοιτάει γύρω της .

- Μάλλον είπε ο Μάρκο με ένα χαμόγελο και τα αγαπημένα της λακακια έκαναν την εμφάνιση τους .

- Οπότε ....αυτή είναι μια φαντασίωση μου ; Ερωτική ; Ρώτησε η Ειπριλ καθώς κατέβαινε την σκάλα για να πει στην πισίνα.

- Μάλλον . Εσύ όλα αυτά τα έφτιαξες είπε ο Μάρκο και της στραβοχαμογελασε.

- Ουυυ ερωτική φαντασίωση είπε και έβγαλε ένα βογγητο όταν το δέρμα της ακούμπησε το κρύο νερό .

- Ναι . Άρα με χρησιμοποιείς μόνο για το σεξ ; Ρώτησε ο Μάρκο και τοποθέτησε τα χέρια του γύρω από την μέση της .

°HIS BABY°Where stories live. Discover now