İlk hikayem olduğu için yazım yanlışları var..Eğer devam ederseniz düZeldiğini göreceksiniz.2'3 bölüm disinizi sıkın..
O benim imkansızımdı.Ne yapcagımı bilemeden Ayaz Ateş'in malikenesinin salonunda oturuyordum.Aslında size hikayemi bastan anlatayım...
Hersey 1ay once benim cocuk bakiciligi icin gazetelere bakmamla basladi.
-Asel!hadisene kızım ya.şu gazeteden başını kaldır artık. dedi selin.
selin benim en iyi dostumdur.Barandan ayrildiktan sonra beni hic yalniz birakmadigi gibi evinide bana acmıstı.
-tamam selin ya.ama bak bu sefer sansim donucek kızım.hissediyorum.son ilanada bakıcam.olmazsa mimarlik yapicam mecbur..
-iyi asel ver bakayim. bu sefer hangi zenginin cocuguna dadilik yapicaksin.
genc kiz aselden gazeteyi alip ilan sayfasinda gozlerini gezdirdi.kirmizi kalemle yuvarlak icine alinan yaziyi gorunce gozlerine inanamadi.
-selin iyimisin cevap versene.noldu daldin ya dedim seline.
-asel sen delimisin.burasi Ayaz Atesin Malikenesi.o adam tam bir seksi afet.ayni zamanda gazetelerde hep bi citirla.seni ham yapar .
-Selin sacmalama ayrica banane adamin yakisikliligindan.ben cocuklari seviyorum.ve birazdan oraya gidicem is icin "
Kahvaltiyi selinin Ayaz Atesi anlatmasiyla noktalamistim.Hemen odama gidip uzerime toz pembe bluzumu altima siyah dar paca pantolonumu giydim.deri ceket we botlarimida taktim ayagima.motoruma atladim.aslinda ben cok zenginim ama bilirsiniz ;anneniz olur,babaniz servetini yiyen bi kadinla evlenir.siz bunlara dayanamaz evi terk edersiniz.
Bekle beni Ayaz Ates ,Asel Arman geliyor...diyerek malikeneye dogru surmeye basladim.
Tamam fazla iyi degildi ama devam et bence :)