Asel başını çevirince yan masada 5-6 kızın hararetli bir şekilde konuştuklarını gördü.Kızlarla aynı yaş gibiydi.Fakat giyimleri tamamen farklıydı.Asel onlara göre daha fazla kapalı giyinirken,konuşan kızlar dekolte ve frikik oranları hat safhadaydı.Etrafta biraz daha göz gezdirdikten sonra lavabodan gelen Kenan'la muhabbet etmeye başladılar.Yemek yediler,sohbet ettiler.Kenan hesabı ödemek için yerinden kalkınca Asel yine etrafa göz gezdirmeye başladı.Aslında güzel bir yemekti ama içinde bir mutsuzluk bir kararma vardı.''hayırdır inşaallah '' diye geçirdi içinden.O sırada büyük bir kahkaha sesiyle yerinden neredeyse zıplayacaktı.
Yine aynı masa...yine aynı kızlar.. ve gülüşmeler... Kızların her konuştuğu artık kulağına geliyordu.Sanki cafede sadece onlar vardı.Çevre rahatsız olurmuydu hiç umurlarında bile değildi.Kız grubunda esmer,beline kadar saçları olan çok güzel bi kız vardı.Zaten hep o konuşuyor,arkadaşları gülüyordu.Kulak kabarttı Asel.Merak etmişti.Hamilelik hormonlarını tepetaklak etmişti.İzlemeye başladı onları.
-''Burcu kızım ya ! ne şanslısın'' dedi içlerinden sarışın olan. dedi esmer kıza dönerek. Demek ki o güzel kızın adı Burcuydu.
-''Nazar etme nolur çalış seninde olur''diye dalga geçti arkadaşıyla Burcu ve bir kahkaha patlattı.
Asel yüzünü buruşturdu.Ne rahatlardı bunlar böyle..ister istemez konuştuklarını dinlemeye başladı.Kızlar konuşmaya devam ettiler.
-''Kızım resmen onun için barlarda sabahladım vee sonunda dün gecede kollarındaydım sabaha kadar.Süper bir geceydi anlıcağınız.''dedi şuh bir kahkahayla.
Asel şaşırmıştı resmen dün gece yaşadığı ilişkiyi uluorta anlatıyordu.Burcu denen kız devam ediyordu konuşmaya.
-''Ah Ayaz ! Sen benim oldun ya..o güçlü kollarında eridim ya daha ne isterim'' dedi hayran hayran
Asel duyduğu isimle şok olmuştu.Yoksa bu kendi ayazımıydı..Eğer öyleyse asla affetmezdi Ayaz'ı.Şimdi daha bir dikkatli dinlemeye başlamıştı anlatılanları..
-''Kızım kalbinin tam üstünde A harfi vardı.Sevgilisi falan olmadığına göre kendi adını kazıtmış demek ki.O AYAZ ATEŞ ...'' dedi ve bombanın pimini çekti.
Asel duyduğu isim ve soyisimle dünyası başına yıkıldı.Başı dönüyor,kulakları uğulduyordu.Gözyaşları ondan habersiz akmaya başlamıştı.Kenan hemen gelerek Asel'i tuttu.
-Götür beni Kenan..nolur yalvarırım dedi bitmiş bir halde.Kenan'a yaslanarak..
Eve gelen Asel ağlamaktan yorulmuş vaziyette kendini yatağa attı.
**************************
Bora'dan adresi alan Ayaz hemen Asel'in evine yola çıktı.Zili çalan Ayaz karşısında hiç beklemediği bir görüntüyle karşı karşıyaydı.