SUSKUN

22.1K 960 17
                                    

Asel kapının kolunu çevirip odaya adımını attı.Ayaz yatakta yan dönmüş,minik kızına bakıyor ;onu uykusunda izliyordu.Yorgundu Ayaz aslında.Fakat eve geldğinde Asel'in davranışı ..Üstüne bir de resim olayı genç adamı  yıpratmıştı.O resim nasıl çekilmişti anlayamıyordu.Kim çekip Asel' e yollamak istesin ki;çok saçmaydı ..Ama kimin yaptığını bulacaktı...

Ayaz derin düşüncelere dalmış;odaya giren Asel'i bile farkedememişti.Asel ise Ayaz'ın bu suskunluğuna bir anlam veremiyor içi içini yiyordu.'Niye söylemiyosun Ayaz!Niye açıklama yapmıyosun' dedi genç kadın içinden..Asel Ayaz'ın tepkisizce yüzüne baktığını gördü.Genç adam Asel'in gözlerindeki suçlayıcı ifadeyle bir kez daha yıkıldı.Asel'i ona inanmıyordu.O yapışkan kadınla aralarında bir şey olacağını zannetmişti demek ki.Asel'e ne söylerse boştu şu an..Ona delilerle kendisini ispatlayacaktı..

Asel'in ebeveyn banyosuna girmesiyle küçük kızını uyandırmadan uzandığı yataktan yavaşça doğruldu.Hemen Bora'yı aradı.Bu iş kimin başının altından çıkmıştı bulmalıydı.Uzun aramadan sonra Bora telefonu meşgule attı.'Ah Bora nerdesin kim bilir ' diye geçirdi içinden ..Ve ceketini alıp odadan çıktı.En iyisi şirkete gidip salim kafayla düşünmekti..

Asel banyodan çıkınca odada Ayaz'ın olmadığını gördü.Bir kere daha hayal kırıklığı yaşayan Asel gözyaşlarını serbest bıraktı ve kızının yanına uzanıp gözlerini yumdu...

*********************

Başka bir şirkette:

-''Aferin Yeliz! İyi iş çıkardın''  dedi Kenan keyiflice..

-''Beni bilirsin Kenancım!Yakışıklı görmüşsem kaçırmam.İlk söylediğinde inanmamıştım ama adam karısına deli gibi aşık.Fazla yakınlaşamadım bile.Arkadaşıyla konuşurken elimi sadece bacağına koyabildim.Onu bile farketmedi..O kadar kapalı yani dışarıya..Şu karısı şanslı kadınmış doğrusu...dedi Yeliz şuh bir kahkaha attı telefonun diğer ucunda Kenan'a...

-Yeliz bak şimdi..Sen ortağınla konuşup kendini Ayaz'ın şirketinde işe aldırıyosun..Yine kur yapmaya devam et.Asel'i çok iyi tanırım.Aldatılmaya asla gelemez.Adamı bir kere yatağa atsan tamamdır bu iş!'' 

-''Tamam canım! Tereciye tere mi satıyorsun?Ben bu işleri gözüm kapalı hallederim.Sen karısını doldur yeter''

********************

Ayaz şirkete gelince yanındaki kadını araştırdı.Adı Yeliz Karan 'dı.Ortak oldukları şirketin üst düzey yöneticilerinden üstelik..Şaşırmıştı Ayaz..Kadın hiçte zeki akıllı iş kadını tipine benzemiyordu.Belliydi bu mevkiye nasıl geldiği..Patronlarıyla yata yata en sonunda kendi patron olmuştu.Zaten yapışkan sürtük kutlama için gittikleri barda dibinden ayrılmamıştı.İyi de bu kadar parası varsa niye benimle ilgilensin ki;üstelik evli bir adamla...Düşündü Ayaz...Ya kadın yollu..Ya da bunu ona birisi yaptırıyor..Ama kim?Elini saçlarının arasından geçirdi..''Bu lanet işin içinden nasıl çıkıcam ya! zaten Bora piçi de telefonlarımı açmıyor'' diye düşündü..

***********************************************************************************************************

Bora elindeki su dolu bardağı yavaşça yanındaki masanın üzerine koydu..Selin Bora'nın eve nasıl girdiğini anlamaya çalışıyordu.İmkansızdı çelik kapıyı nasıl açtı ki?diye düşünürken Sesli düşündüğünü anladı.Çünkü Bora yaslandığı kapı pervazından biraz doğruldu ve pantolonundan bir anahtar çıkardı..Bu Selin'in evinin anahtarıydı..Selin şaşırmıştı :

-''Ya sen ne çeşit bir sapıksın? dedi bağırarak..Aslında böyle zamanlarda Bora'dan deli gibi korkuyordu..Bora sinirli olunca içinden başka bir Bora çıkıyordu sanki..Ama Selin ikiside aşıktı ne yazık ki..

-''Senin sapığın'..dedi Bora Seline yaklaşarak..

Yüzüne ifadesizlik maskesini takınan Bora;Selin'e bakmaya devam ediyordu.Bu gece her şey ya yeniden başlayacak ya da bitecekti...

Bora'nın bakışlarından korkan Selin hızla ayağa kalkarak yatak odasına koştu ve kapıyı kapatmak istedi..Bora Selinin bir anda kaçmasıyla afalladı ama hemen arkasından koşarak ayağını kapının arasına koydu.Kapıyı iterek içeri girdi ve kilitledi içerden kapıyı..Selin korku dolu gözlerle Bora'ya bakatrak:

-''Ne..Ne.. yapıyorsun sen..? dedi Selin korku ve endişeyle karşısındaki adama bakarak..

-''Aç..Aç.. kapıyı hemen!!...'' dedi bağırarak..

-''Selin..Selinn ..-kıza yaklaşarak..-bu masum ayaklarını ne zaman bırakacaksın ? -parmağını kızın boynuna değdirir ve okşar.-Artık masum değilsin sen..

Selin Bora'nın neye sinirlendiğini anlar.Gecelik mevzusunu söylüyordu Bora..Selin başkasıyla yattığını ima etmişti çünkü..

-''Sanane Bora..O kadar zaman geçti..Niye hala peşimdesin? dedi sinirlice

-''Banane ha  banane !Lanet olsun sana kadın! Benim olacaktın lan sen! ilkin olacaktım! Tertemizdin sen ..Dışardaki sürtükler gibi milletin altına girmicektin..Sen benim karım olacaktın! çocuklarımın annesi olacaktın..Ama sen naptın.İlk fırsatta gittin bir piçe verdin kendini..Niye mi burdayım?Allah kahretsin ..Bilmiyorum niye burdayım.Tek olmak istediğim huzur duyduğum senin yanın..Sensinn..'' dedi Bora son cümleleri fısıltıyla söylerken.Kızgındı Bora..Selin' e... aşkına..kızgındı..Ama herşeye rağmen seviyordu onu..

Selin duyduklarıyla hıçkırarak ağlamaya başlamıştı..Yere çöktü genç kız..Tıpkı Bora gibi..Gitmek istiyordu yanına..''Bana sadece sen dokundun'' demek istiyordu..''

-''Bora!'' dedi ağlamaklı bir sesle Selin..

''Sus!  Tek laf etme! O kadar peşinden koştum..Aşık oldum ilk defa..Nasıl göstereceğimi bilemedim..Ben küçüksün diye dalga geçtiğime aşık oldum..Saçma sapan şeyler yaptım sana zarar verdim..Benim olduğunu göstermek için vücudunda morluk bıraktım.Biliyorum adiceydi..Ama anlarsın sandım..Ama sen..anlamadın ..Siktir olup gittin.Beni piç gibi ortada bıraktın..dedi Bora  içindekileri Selin'e söylerken..

Selinin duyduklarıyla şaşırıken ağlaması daha da artar.Bora aşkını itiraf etmesine başını kaldırarak yüzüne bakar genç adamın..O an da ölmeyi istedi Selin..Bora da ağlıyordur  hemde savumasız küçük bir erkek  çocuğu gibi başını iki eli arasına almış...

-''Ama bitti Selin! Masumluğun ...benim aşkım olan Selin öldü..Bir daha asla karşına çıkmıcam..Özgürsün artık..'' dedi ve kapının kilidi açarak kendini dışarı attı..

Selin ise duyduklarından sonra yıkılmıştı..Ne olursa olsun Bora'yı geri kazanıp ona masumluğunu ispat edecekti..Bu bekaretini kaybetmesine sebep olsa bile..

Kocam bir playboy (1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin