Yeniii bölümm geldiii!!!
Bu bölümü
_aynur_ ve BURÇİN_b adlı okuyucularıma atfediyorum.tek yorum yazan siz olduğunuz için teşekkürler yorumlarınızı bekliyorum.benden süpriz olsun sana. yorumlarınızı esirgemediğiniz için tekrar tesekkur ederim **
Kenan Ayaz'a bir oyun oynamıştı.O cafedeki kızları o tutmuş herşeyi o ayarlamıştı.Sonunda da Asel gözyaşları içerisinde onun kollarında teselli bulmuştu.Nasıl olsa bu olaydan sonra Asel asla Ayaz'ı affetmezdi.diyerek koltuğuna biraz daha yayıldı.o sinsi gülüşü dudaklarındaydı.Elindeki içki bardağına baktı ve bir yudum daha aldı.Fakat Kenan'ın bilmediği bir şey vardı.O da Asel'in Ayaz 'a hala sırılsıklam aşık olduğuydu.
Ayaz başını ellerinin arasına alarak gözlerini yumdu,derin bir nefes çekti.Bora'dan duyduklarıyla neredeyse utanmasa ağlayacaktı.Demekki sarhoşken o kızla yatmıştı.Ama hiçbir şey hatırlamıyordu.Tam da herşey yoluna girerken ...offladı Ayaz .Artık Asel asToplulukla affetmezdi kendisini.Gözlerini açınca karşısında gülmekten kahkaha atan bir Bora gördü.
-''Ne gülüyosun lan piç!''dedi sinirle. En yakın arkadaşının kendisine destek olmasını istiyordu fakat o kahkahalarla gülüyordu acınası haline.
-''Hahahahaha!!! Kahkalarına devam eden Bora ya baktı bir süre anlamsızca.Demek ki arkadaşı da üzüntüden napcağını şaşırmıştı.Ama bu kadar yeterdi.
-''Bora kendine gel zaten bitmiş haldeyim gülüp durma ''dedi sinirle
-''Abi sen gerizekalımısın? dedi bora kahkahasının arasında.Dün bizdeydik,sızıp kalmışız,bir şey olmadı yani namusun temiz dedi gülerek.
Ayaz duyduklarıyla 2.bir şok yaşadı.Zaten psikolojisi berbattı birde Bora eşşek şakasıyla mum dikmişti.
Ayaz tepkisiz bir vaziyette Bora'nın yüzüne bakmaya devam ederken Bora eliyle Ayaz 'ı dürter.
-''Ayaz abicim iyimisin? bi tepki versene!!der şaşkınca
-''Al sana tepki '' diyerek yumruğu gözünün üstüne indirir.
-''Hayvan herif ölüyodum burada böyle şaka mı olur it !!! diye kükrer.Borayı düştüğü yerden yaka paça kaldıran Ayaz hemen arabaya atlayarak Asellerin evine gider.Evin zilini çalan Ayaz evde kimseyi bulamaz.
-''Nerde bunlar?der Ayaz telaşla.
-''Dur abicim!Telaş yapma şimdi ben Seline msj atarım öğreniriz..'' der Bora..sakince.Ayaz arkadaşının Selinle içli dışlı olmasına şaşırır ve imalı bir şekide Bora'ya bakar.
Bora Ayaz'ın bakışlarından neyi ima ettiğini anlar ve
-''Saçmalama Ayaz ya..kız küçük bi kere ayrıca tipim değil ben dolgun seviyorum abicim der ukalaca.
Ayaz tek kaşını kaldırır.İçinden görürüz senide der.Msjı atıp beklemeye başlarlar.
*******************************************************************
Selin ve Asel sahilde kafa dağıtmaya çıkmışlardır.Asel Ayaz 'ın kendisini ispatlamasını dört gözle beklerken,Selin ise Bora'nın kendisini görmemesinden şikayetçiydi.Neyse ki Engin vardı.Her daim kendisini güldürebilen tek erkek arkadaşıydı.Hep birlikte büyümüşler okulları hep aynı olmuştu.Ama aralarında sanıldığı gibi sevgili durumu olmamıştı hiç bir zaman.Kimse bilmesede Engin Selinin olmayan abisi gibiydi...