HAYALET

15.5K 757 11
                                    


Herkese merhaba ! ASLINDA BOLUM YARIN GELECEKTI FAKAT ARAMIZA YENI KATILAN VE GECENKI BOLUMU 16 KISI OKUMASINA VE O KADAR SIZDEN YORUM BEKLEMEME RAGMEN TEK YORUM YAPAN erica -simpson ADLI OKUYUCUMA ATFEDIYORUM.BOLUM SANA GELSIN CANIM....

Selin hizla arabasina atlayip dedesinin evine gitti.Artik bu sacma evlilik oyunu uzamisti.Sevdiginden daha fazla ayri kalmayi yarali  yuregi kaldirmiyordu artik.Her ne kadar Bora yi igrenc bir vaziyette gorsede onun kendisinden intikam almak icin yaptiginin farkindaydi.Aklina gelen goruntulerle yuzunu burusturdu Selin.Bora 'nin. o kadinin uzerindeki terden islanmis sirti ve saclarini dusundukce midesi bulaniyordu.

Daha fazla dayanamayarak arabayi saga cekip kustu.Hem kusup hem agliyordu simdi.Biraz daha icindekileri bosaltinca rahatladi.Yavasca arabaya ilerledi ve bindi.Basini direksiyona koyup dedesini bosanma konusunda nasil ikna edebilecegini dusundu.dusundu.."buldum " diye sevincli bir ses cikardi ve hemen yola koyuldu.

Aklindaki fikir biraz tehlikeliydi ama bunca badireden sonra Bora yi kaybetmeyi goze alamazdi.

Eve gelen Selin dedesini her zamanki oymali koltugunda nargile icerken buldu.Yasli kurt tek kasini kaldirip ''hayirdir torun !Asigina kosmak yerine bana mi geldin " dedi alayli bir ifadeyle.Selini sevmezdi pek.Annesi onu cigneyerek asik oldugu adama kacmisti.yani Selinin babasina.Selin e bakinca adami gorur gibi oluyordu her zaman.Artik kizi nasil bir askla sevmisse tek torununuda lanet damadina benzetmisti.

Selin yuzune dalip giden dedesine bakti ve

-"Dede bu zoraki evlilikten biktim.Cem hep arkadasim oldu benim.otesi olmadi..hem..

-"Selin simarik cocuklar gibi istemiyorum onu diye zirlama.Evli bir kadinsin artik.ne bisanmasi !?"  diye bagirdi

Selin ikna edemeyecegini anlamisti.dedesi olan adamin asktan zerre anlamadigi gun gibi ortadaydi.ve bombayi patlatti.

-"Hamileyim dede ! ve cocuk Bora 'dan.Torununun babasinin katili olcak halin yok herhalde "

-"Nee !? Sende annen gibi asigina kendini verdin ha ! Hemde evlenmeden." diye adeta kukredi.

yasli adam sevmesede tek torunu Selin di ve butun mirasi ona kalicakti.

-"O zibidi herifi  cagir sana ve bebegine sahip ciksin yoksa kursuna dizerim o mendeburu " dedi ve nargilesinden bir duman daha cekti icine.fakat hemen ardindan oksuruk krizine tutuldu.

Selin dedesinin bosanmasini kabul ettigini hatta Borayi bile kabul ettigine sasirip kaldi.Bir bebek herseyi cozmustu iste.Tabi varsa !? dedi icinden.Sonra dedesinin boynuna atlayip optu yanaklarindan.Yasli adam hala oksuruyordu.

"Cekil bogarak oldureceksin beni edepsiz torun ! " dedi

Selin bir an sasirsada taktigi lakaba gulmeden edemedi.evden cikarken edepsiz olup olmadigini dusundu ve aklina gelwn Bora -yatak ikilemesiyle kafasini salladi ve seslice "evet biraz edepsiz olabilirim " diye kendi kendine konusup kikirdadi

Ayaz Bora yi yine barlarinda dagitmis bir halde buldu.Saat gece yarisini gecmis ,Asele Bora 'nin yaninda olcagina dair kisa bir mesaj atmisti.

-"Bora oglum !Bu hal ne lan !? Icmissin kütük. gibi olmuşsun" diye inledi Ayaz ve Borayi sirtlayip arabaya tasidi.En iyisi evlerine goturmekti.belki cocuklari gorunce kafasi dagilir diye dusundu.Ayaz yan koltukta oturan arkadasina bakti ..Bir yandan arabayi suruyor bir yandan da bu kadar icmis olmasinin sebeplerini ariyordu.Kesin Selinle arasi bozuk dedi icinden.

-"Ne ..Selini lan..Burda mi lanet..olasi.." diye mirildandi Bora.Ayaz dusuncesini disa vurdugunu o zaman anlamisti.

-"Ne oldu yine ne okuzluk yaptin !" dedi Ayaz

Bora hafifce gozlerini acmaya calisti ve elini kaldirip gogsune vurdu.

-"Ben..ben mi ..ne yaptim..-hickirik - sevdim - hickirik-  sevdim o lanet olasi ..ufakligi..benim oldu o...erkegi..oldum..ilk..i..oldum..O ..ne yapti -hickirik - evlendi ..baskasiyla.."

dedi Bora sarhoslugun verdigi konusmayla..

Ayaz ani bir frenle arabayi durdurdu.Durdurmasiyla Bora alnini cama carpti ve kasi patladi.

-Ahh !? S*kim seni p*c herif.Ne ..fren yapiyosun..!? diye inledi Bora bir yandan da kasini tutuyordu.

-"Evlendi mi Selin !Inanamiyorum Asel hic bahsetmedi bana." dedi Bora 'nin sozlerini duymazdan gelerek.

-"Selini s*kim oldu mu Ayaz!?Lan öluyorum galiba kan tutuyo beni " dedi Bora sarhoslugu kazanin sokuyla. gecmisti ve gozleri acilmisti iyice.Fakat kana daha fazla bakamadan bayildi.

-"Hassktir !?" dedi Ayaz ve arabayi ters yone  kirarak polikilinige surdu.

Ufak bir pansumanin ardindan iyice ayilan Bora Ayaz 'in omzunda destek alarak evlerine gelmisti.Arkadasi bir kac gun kendisinde kalmaliydi.Tek birakinca ya ickiye veriyordu kendini yada kadinlara..yani ya ayyas olacakti yada aids !

Bir yandan sessizce kapiyi acmaya calisiyor bir yandan da omzuna iyice abanan dev arkadasini tutmaya..

-"Lan omzumu cürüttün serefsiz"  dedi homurtuyla ve kapiyi acip adami koltuga tasidi.Koltuga yigilan Bora biraz sonra sizdi.Ayaz da saatin cok gec olmasiyla uyuyan cocuklarina bakip karisinin sicagina sokuldu.Beline sarilan kollarla irkilen Asel uykulu bir sesle "Ayaz ?" dedi."Benim güzelim "dedi ensesine opucuk kondurdu.Genc kadin kocasina dahada sokularak rahat bir uykuya daldi.

Bora sabahun erken saatinde bas agrisiyla uyandi.Etrafa bakinca Ayaz 'in evinde oldugunu anladi.Basini tutarak banyoya girdi.Hep Selin cadisi yuzundendi bunlar..diye inledi ve aynaya bakti.Sakallarini sivazladi.Uzamislardi baya.Saclarini karistirip gozundeki halkalara bakarken banyonun icindeki tuvaletten cikan kisiyle aynada gozleri bulustu..ve ardindan bir ciglik koptu.

LUTFEN YORUM BEKLIYORUM.BOLUM NASILDI ARKADASLAR VE SIZCE BORANIN ARKASINDAKI KIMDI !?

Kocam bir playboy (1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin