Aslında çok yoğunum bu günler fakat kısada olsa sevgili okuyucularımı bekletmemek için yb yazdım...
İyi okumalar...
Asel Kenandan Ayaz adına özür diledi ve sancısı olduğunu söyleyerek kibar bir dille gitmesini istedi.Kenan az önceki gösteriden dolayı memnun bir şekilde evden ayrıldı.Ne deolsa Asel ile Ayaz 'ın arası bozulmuştu daha ne isterdi ki..
Asel odasına geçmiş odasındaki en sevdiği mor koltuğuna uzanmıştı.Daha yarım saat önce Ayaz ile arası iyiyken bir anda yine eskiye dönmüşlerdi.Asel barışmak istiyordu.Haksızdı ama o anda ne yapacağını anlayamamıştı.Şimdi Ayaz'ın kendisini affetmesi lazımdı.Helede doğuma sayılı günler kalmışken ...
Asel aklına gelen düşünceyle hemen telefonuna sarıldı ve Ayazı aradı.Ayaz tam o sırada mecburi bir toplantıdaydı fakat arayanın Asel olduğunu görünce hemen açtı telefonu kırgın olsada önemli olabilirdi diye düşündü.
-Ayaz huhu!! huhu !! dedi Asel nefes nefese..
-''Asel bitanem noldu doğum mu başladı '' dedi Ayaz oturduğu sandalyeden hızlıca kalkarken...
Toplantı masasında olan 20 kişinin gözlerini üzerinde hissediyordu fakat umrunda değildi.Tek istediği Asel'in iyi olup olmadığıydı.
-''Evet Ayaz ayyy!!Çabuk gel çıkıyoo Ayazzzz!!!'' dedi Asel çığlık çığlığa...
-''S*ktir!! Hemen yanına geliyorum kıpırdama aa yani kal öyle tamam mı?'' dedi telaşla..
-Ayaz bey toplantıyı iptal mi edelim efendim!'' dedi erkek müdür..
-''S*kmişim toplantıyı..dedi ceketini oturduğu sandalyesinin arkasından hızla alırken..
Arabasına binen Ayaz ışık hızıyla kendini Asellerin evine attı.Kapıyı yumruklayan Ayaz ses gelmeyince daha da telaşlandı.Tam kapıyı kırmaya hazırlanıyodu ki kapı yavaşça açıldı ve Asel kocaman karnıyla karşısında belirdi.Ayaz hemen Aselin yüzünü avuçlayıp saçlarını yüzünden çekti yavaşca.
-Aselim iyi misiniz he'' dedi telaşla...
Asel ise Ayaz 'ın bu kadar panik yapacağını tahmin etmemişti.İçten içe büyük bir suçluluk duyuyordu.Kandırmıştı sevdiğini ama gönlünü almak içindi..Ayaz 'ın yüzündeki telaş ve korku ifadesini görünce işlerin çığrından çıktığını anlamıştı.
Ayaz Asel'in gayet sağlıklı ve çakmak çakmak gözlerle kendisine baktığını görünce kaşlarını çattı.
-Asel neden yaptın dedi yorgun bir sesle
-''Senin için yani bizim için'' dedi Ayaz 'a yaklaşarak..
-''Ben ..özür ..dileriim yanii seni dinlemem gerekiyordu.ben seni çok..''
Ayaz Asel'in cümlesinin devamını anlamıştı kadına fırsat bırakmadan dudaklarını buluşturdu yumuşak dudaklarla.içtiler yudum yudum aşkı.dakikalar sonra iki sevgili koltukta oturmuş sarmaş dolaştılar.Birbirlerine bakıp kah gülüyor kah öpücükler konduruyorlardı dudaklarına.
Aynı saatlarde başka bir evde:
-''Yeter dedim sana ağlama artık çarparım ağzına !! Kes sesini!!
-Noluy yapma !!Çekme saçımı!!
-''Sus diyorum sus!!Baban geldiği zaman annemde bu evde kalcak diceksin tamam mı?''
-Demicem işte demicem!!Bıyak yaa sıkma kolumu!
************************************************************************************************
Selin Bora'nın son yaptığı psikopatça davranıştan sonra iyice nefret etmişti Boradan.Yaptığı telefon konuşmasıyla herşeyi bitirecekti kendince.
-Bora !! dedi genç kız bıkkınca
-''Efendim Selin.Bende seni arayacaktım bu aramızda olanlar için ..yanii selin ben sana karşı birşeyler hissediyorum.dedi itirafın verdiği rahatlıkla heyecanla cevabını bekledi.
-Ne aramızda olanları Bora ! öyla bir şey yok tamam mı bizim aramızda hiç birşey olmadı.Sen dengesiz bir herifsin ya.Daha boynumdaki iz geçmeden bacağımdaki iz..-yutkundu zorlukla Selin- Senden nefret ediyorum Bora karan anladın mı bu sözümü asla unutma.Adam gibi davransaydın belki içimdeki aşkı tekrardan yeşertebilirdim.Ama sen son yaptığınla herşeyi mahvettin lanet olsun!! dedi Selin ağlayarak..
Bora ise duyduklarıyla adeta yıkılmıştı.Hem çok üzgün aynı zamanda şaşkındı.Selin aşk mı demişti demek ki onu seviyordu..Ne olursa olsun selin'in yanına gidip onu affetmesini isteyecekti..Fakat telefonu kulağına götürdüğünde duyduğu sesle olduğu yere çakılı kaldı.Selin telefonu kapatmayı unutmuştu ve telefonda :
-''PARİSE UÇACAK OLAN 8214 SEFER SAYILI UÇAĞIMIZ 5 DAKİKA SONRA HAVALİMANIMIZDAN KALKACAKTIR...
Bora ''Selinnn'' diye bağırdı son nefesine kadar ama yetişemeyecekti gitsede ..Selini kaybetmişti..Olduğu yere dizleri üzerinde çöktü ve dilinde tek bir kelime gözlerinde hüznün rengi vardı
-''Selin gitme !Vazgeçme benden...''
Evet bir bölümümüzün daha sonuna geldik.Barışan aşıklar, kavuşamayanlar...
*Haftasonu bölüm gelmeyecek arkadaşlar takip edenler bilir zaten.
*+12 de pazartesi bölüm sizlerle...
Seviliyosunuz ..yorum lütfenn hep. aynı kişi yorumlarda _aynur_ adlı okuyucuma bir kere daha yorum ve votede her zaman benim yanımda olduğun için teşekkürler:)