KISKANÇLIK

38.2K 1.8K 20
                                    

                               

Asel dün gecenin verdiği şaşkınlıkla yatağından dogruldu.Kalkıp  banyoya girip elini yüzünü yıkayıp kendine gelmeye çalıştı.Aynada bir müddet kendini inceledi.Düzgün bir minik burnu,dolgun dudakları,mavi mi yoksa yeşil mi belli olmayan bir göz rengine sahipti.kumraldı genç kız.beline kadar gelen açık kahve sacları vardı.Fakat gözaltları dün gece fazla uyuyamadıgı için birazcık! çökmüştü.

   Hemen kendine çeki düzen verdi.Aral'ın odasına girerek miniğini öperek uyandırdı.Aral gözlerini açınca karşısındaki Asele kocaman bir gülümseme gönderdi.On akocaman sarılarak ''Günaydın güşelim'' dedi.    Ah bu erkekler! diye geçirdi genç kız içinden.Aral da babası Ayaz gibiydi.Miniği  şimdiden flörtöz konuşmalara başlamıştı bile.

 Birlikte Aşağıya inip kahvaltı masaına oturdular.Asel kahvaltı masasında Ayaz'ı görmeyi hiç beklemiyordu .Genç adam gazetesini özenle katladı ve kenara koydu.Çayından bir yudum almak için bardağı kaldırdığında göz ucuyla Asele baktı.Kızın geldiğinden beri kendisini izlediğinin farkındaydı ve bu inanılmaz hoşuna gidiyordu.Asel Ayaz'ın kendisine baktığını görünce biraz afalladı.Hemen önündeki salatalıktan kocaman bir dilim alarak kendini meşgul etmeye çalıştı.Ayaz hafif bir tebessümle bardağı yerine koydu.Genç kızın utangaç hali onu iyice  keyiflendirmişti.Masadan ıslık çalarak kalktı odasına çıktı.

Asel ise;Ayaz 'a içinden bildiği bütün küfürleri sıralıyordu.Bir yandan da miniğinin ağzına reçelli ekmeği tıkıştırıyordu.Zengin züppesi sanki dün hiç bişey olmamış gibi hayatına devam ediyordu.Ama ona kendisiyle eglenmek neymiş gösterecekti.

Kahvaltıdan sonra Aral'ı gezmeye çıkardı.Oyun parkından sonra eve gelip dinlemişler Aralın ise minik bedeni yorgunluga dayanammamış uykuya dalmıştı.Asel onu yatağına yatırıp terden ıslanmış alnına küçük bir öpücük bırakmıştı.Bu gece intikam gecesiydi.Aklına gelen planla dudakları yukarı kıvrıldı.Hemen Selin' i arayarak ''Selin bak dinle!bu akşam bizim çocukların çıktığı bara giidyoruz'' dedi.Akşam olacakların keyfiyle kendisini duşa attı.

       SAAT 23:00

         Asel arkadaşlarıyla buluşmuş,barın tam ortasındaki dörtlü koltuklarda oturuyorlardı.Elindeki 2. birasını kafasına dikti.Bol göğüs ve bacak dekolteli olan mini kırmızı elbisesi onu daha da güzel ve cazibeli yapmıştı.Alkolun verdiği etkiyle mırıldanıyor,Ayaz'ın ismini söylüyordu.Neyse ki arkadaşları  ne dediğini anlamıyorlardı.Asel'in arkadaş grubu liseden beri aynıydı.Selin,Poyraz,Taner ve Nil den ibaretti arkadaşları.Ama herşeyini Selin biliyordu.Asel ayağa kalkarak kendi kendin esallanmaya başladı bunu fırsat bilen Taner hemen kızı kendisine çekip bedenini yasladı genç kıza.Asel ise;şu anki durumundan bi'haber taner'in omzuna başını koymuştu.Ama aklı bambaşka birisindeydi.

         Ayaz ise mekandan içeri en yakın arkadası Bora ile birlikte girmişti.İki yakışıklı erkek bara gidiğnde tüm gözler onlara çevrildi.Ayaz ve Bora artık bunlara alışık olduklarından birbirilerine bakıp hafif sırıttılar ve kendi koltuklarına doğru ilerlediler.

   Saat yarımı gösterirkenAsel iyice sarhoş olmuş,Selin kızı zor tutuyordu.Poyrazla Nil mekandan selamlaşarak ayrılmışlar.Taner içten içe liseden beri Aseli sevdiği için kızı bırakmak istemiyordu.Selin''Taner sen Asel'i tut ben arabayı alıp geliyorum.''dedi.Taner Aselin belinden tutarak çıkışa doğru götürmeye başladı.

    Ayaz çığlık atıp kahkalarla gülen sarhoş kızı gülerek izliyordu.Sonra kızın yüzünü gördü ve şok oldu.Bu Aseldi.Peki bu saatte bu barda ve elin herifiyle sarmoş dolaş ne işi vardı..

Belkide sevgilisiydi,sonuçta kız çok güzeldi.Hem kızın yaşlarındaydı yanındaki adam.İçindeki bu duyguya anlam veremedi genç adam.Ama içinden taa derinlerden cılız bir ses Aseli o adamın elinden alıp sırtına atıp pataklamak istiyordu.

 Taner kızı dışarı çıkardıgında iyice sarmaladı Asel'i.Ayaz ise;daha fazla dayanamayarak kendini dışarı attı ve köşede sarmoş dolaş olarak bekleyen bir çift gördü.Ayakları kendisinden bağımsız hareket ederek Asel 'e doğru hızlı adımlarla yürüdü ve genç kızın bileğinden bileğinden tutarak kendisine çekti.Tanere ise okkalı bir yumruk attı.

    Selin ise getirdiği arabanın içinden hışımla çıkarak bağırıyordu''bııraksan Aseli kardeşim.sanane hem izin günüydü bugün ne karışıyosun dedi'' Ayaz içinden bir küfür savurarak olduğu yerde biraz bekledi.Bu esnada Bora dışarıdaki gürülteye çıkmış ve Ayazın elinden tutan masum kıza bakıyordu Sonra kulak tırmalayan bi ses duydu ''Bırak diyorumAseli ya zorba mısın ''.Bora yanlarına gelerek olanları algılamaya çalışıyordu.Demek ki Ayaz 'ın günlerdir durgunluğunun sebebi bu kızdı.

Ayaz bora ya baş işaretiyle ne demek istediğini anlattı.Bora hafif bir gülümsemeyle Selin'i tttuğu gibi arabasına attı.Kendiside Asel'i alarak  eve doğru yola çıktı.

   Ama 2 gencinden bu gecenin daha bitmediğini ve aslından herşeyin başlangıcının bu gece olduğunu anlamalrı uzun sürmeyecekti...

         +5 votede yeni bölüm gelir.

Kocam bir playboy (1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin