BARIŞMA

18.5K 737 17
                                    

Herkese merhaba! .40.bölüm şerefine yorum ve  votelerde artış bekliyorum.

İyi okumalr canlar:)

Selin heyecan ve seviçten kendi kendine konuşan adamı yattığı yerden tebessümle izliyordu.Demek ki bora sevinmişti,benim oğlum demişti hemen.Bebeği sahiplenmesi bile Selin için ayrı bir önem taşıyordu.Bora hastane odasının penceresini açıp içine derin br nefes çekti..bir daha..bir daha..Ardarda aldığı büyük nefeslerle kendine geldi.Bora astımdı aslında.Bu hastalığını Ayaz'a bie söylememişti.Sadece aşırı heyecan durumlarında nefesi kesilir gibi olurdu.Selin Bora'nın içine çektiği hırıltılı nefeslerle yattığı yerden doğruldu ,yüzündeki o gülümseme gitmiş yerini endişe almıştı.

-''Bora iyi misin?'' dedi endişeyle..İlk defa Bora'yı bu kadar güçsüz görmüştü.

Bora Selin'in sesini duymasıyla arkasına döndü yavaşça ve ona baktı.Selin endişeli ve üzgün gözleriyle onu inceliyordu.Bora daha fazla ayakta beklemeden yanına gelip oturdu.Yatağa oturmasıyla yan tarafı çöken yatağın boşluğunu Selin yakınlaşarak tamamladı.Kollarını sevdiği adamın boynuna dolayıp burnunu boynuna gömdü genç adamın.Derin nefesler çekti o boyundan.Bir erkeğin kokusu ancak bu kadar muhteşem olur diye düşündü Selin.Daha sıkı sarıldı genç adama.

Bora ise Selin'e kızgın olsada hamilelikten dolayı duygusal olduğunu anladı ve kendisine sarılmasına izin verdi.Bir müddet sarılan iki sevgili tam ayrılacakken Bora boynunda ıslaklık hissetti.Geri çekilmeye çalışsada Selin izin vermedi.

-''Selin neden ağlıyosun?'' dedi Bora soğuk tutmaya çalıştı sesini fakat başarılı olamadı.Selinden ses gelmeyince endişelenerek kendini geri çekmeye çalıştı ama kızın söylediği sözle geri çekilmeyi bırakıp o da sarılmasına karşılık verdi.

-''Bırakma beni nolursun Bora.Senden başka kimsem yok.Bebeğimiz babasız büyümesin.Ben öyle büyüdüm.Hem annesiz hem babasız nolur bize sahip çık'' diyerek hıçkırıklara boğuldu Selin.

Bora sımsıkı sarıldığı Selinin saçlarına öpücükler kondurup kulağına fısıldadı.

-''Asla bitanem!Bırakmam sizi.Bırakamam ki.Çok seviyorum çünkü'' dedi ve dudağına sevgi ve şefkat dolu bir öpücük kondurdu sevdiğinin.

-''Hadi şimdi çıkalım burdan ,yarın ilk işimiz doktor kontrolüne gelmek olucak '' dedi Bora ve Selin'in kalkmasına yardım etti.

Selin Bora'nın bir anda kendisine eskisi gibi davranmasına hem şaşırmış hemde çok sevinmişti.Aşk dolu bir gülümseme yollayarak sevgilisinin elini tutarak hastaneden ayrıldılar..

****

Mehmet bey ve Cem hararetli konuşmanın içerisindeydiler.

-''Hayır dede'Selin'dem boşanmıyacağım.Bakın size dede diyorum.Sygıda kusur etmedim bu zamana kadar.Ama boşanmak istemiyorum.'' diye kararlı bir şekilde konuştu Cem.

Yaşlı adam torununun diğer adandan hamile olduğunu bildiği için bu zoraki evliliği nasıl torununun başına sardıysa öyle temizlemeye çalışıyordu.

-''Cem evlat seni severim bilirsin.Yıllardır Selin'le evlen istedim.Zorlada olsa evlendirdim bizim cadıyı senle.Ama bana geçen gün o Bora denen zibididen hamile olduğunu söyledi.Yani artık bu oyunu daha fazla devam ettiremem.Torunum o adamdan çocuk yapmayı isteyecek kadar seviyomuş işte.Ben sevgiye inanamazdım bu uğurda kızımı kaybettim.Hemde Selin'i doğurduktan kısa bir süre sonra..'' diye uzun bir konuşama yaptı Mehmet bey.

Cem yaşlı adama baktı,iyice yaşlanmıştı ve gerçekten ilk defa Selin'i düşündüğünü gördü.Demek ki Selin hamileydi Bora 'dan.Zaten Selin'i ilk evinde gördüğünde bornozuyla karşısına çıkmıştı anlamalıydı Cem..Selin artık hiçbir şekilde onun olamazdı...

-''Tamam Mehmet bey!  Avukata boşanma dilekçesini imzalayıp veririm.Bu işte burda biter.Bende meraklı değilim beni asla sevmeyecek bir kadını beklemeye..Üstelik hamileymiş birde.'' dedi Cem sinirle ve hızla evden kendini dışarı attı.

Bora Selin'i evine bıraktıktan sonra şirkete geçti.Ayaz'ın yanına gidip bilanço raporlarını sormak istedi hemde müjdeli haberi vermek..Tam kapıyı açaçaktı ki ;Ayaz'ın sinirle bağıran sesiyle duraksadı.

-''Seda yeter artık arayıp durma.Hem sen Yeliz Demirkan'ı nerden tanıyosun.Bi dakika !? O ses ...O kadında yanında değil mi?Ne plan çeviriyosanız bulucam onu ve bunu yaptığınıza pişman edicem  sürtükler!!!'' diye bağırdı tüm gücüyle Ayaz.

Bora hızla içeri girdi bu kadınlardan çekeceği vardı dostunun.İçeri girer girmez ayağına doğru fırlatılan telefonla sıçradı yerinden.

-''Has.ktır'' dedi sıçrayarak tek ayağının üzerinde ..ve hemen ayağının yanındaki parçalara ayrılan telefona baktı.

-''Abi bu kaçıncı telefon ya.Valla telefoncular bayram yapıyorlar senin bu sinirinden.'' dedi gülerek..Bir yandan da ortamı yumuşatıp can dostunu sakinleştirmeye çalışıyordu.

-''Sktır lan! Zaten canım burnumda.'' dedi Ayaz sinirle..Kalktığı sandalyesine hızlıca oturup kaykıldı.

Bora Ayaz'ın küfrüyle yüzünü buruşturdu.Bu adam sinirlenince kimseyi tanımadan ana avrad küfrü basardı.Böyle bir özelliğe sahipti işte Ayaz Ateş..

-''Tamam abi!Noldu anlat '' dedi Bora ciddileşerek.

Ayaz Bora'nın meraklı yüz ifadesiyle derin bir nefes verdi dışarıya ve anlatmaya başladı.

-''Seda peşimi bırakmıyor günlerdir.Sürekli telefonla tacizde bulunuyor.Yok Asel beni aldatıcakmış ben ona dönecekmişim vs vs..hangi s.ktiğimin aklıyla düşündüyse artık.Bide arka fondan o Yeliz denen kaşarın sesi geliyordu.Allahım çıldırcam bu iki sürtük başıma bela oldu yeminlen.'' dedi Ayaz ve saçlarını iki eliyle tutup çekiştirdi.

-''Abi cazibene kimse dayanamıyo görüyosun.Kadınlar sırada bekliyo maşallah'' deyip dalga geçti Bora.ve sonra ciddileşip:

-''Ne yapmayı düşünüyosun peki.Yani Asel'in kulağına gitmesin bunlar.Kız çocuklara bakıcam diye şirkete işinin başına geçemedi.Bakıcı bile istemedi biliyosun.Bu kıza sakın yamuk yapma Ayaz.'' dedi  Asel'i koruyarak.Seviyordu Bora Asel'i.Bir abi gibi hep korumak istiyordu.Zaten Selin'lede onun sayesinde tanışmıştı.Kısacası Asel'e çok fazla şey borçluydu.Hayatının aşkı gibi...

Bora'nın dalgın süzme hallerindeki gözlerini görünce elinde tuttuğu kalemi üstüne fırlattı ve

-''Lan oğlum Selin'i düşündüğünü bu kadar belli etme! Yüz ifadeni görsen bi;2 dakika sonra boşalcakmış gibisin zırtapoz!'' diye dalga geçti Ayaz arkadaşıyla.

Bora:''Hadi lan ordan ne boşalıp heba etcem şeyimi.'' dedi Selin'i düşündüğünü kabul ettiğini anlamadan.

Ayaz p.ç bir gülümsemeyle kendisine bakınca:

-''Tamam abi evet onu düşünüyodum.Bugüne bugün oğlumun annesi o kadın. ve müstakbel karım.'' dedi bir çırpıda.Her ne kadar teklif etmesede öyleydi.

Ayaz duyduklarıyla kısa bir şok yaşadı.

-''Lan hangi ara kızı hamile bıraktın it herif.Üstelik evli başkasıyla.'' dedi Ayaz .

Bora evli lafıyla yüzünü buruşturdu ve 

-''Boşancak o hıyardan hemde -sırıtır- bilirsin Ayaz konu ben ve küçük Bora olunca hiçbir kız dayanamaz.'' dedi şişmiş bir egoyla.

-''S.ktir lan! Sanki bizde yok.Havaya bak.Sanki yüzyılın icadını bulmuş gibi kasılıyo bide.'' dedi Ayaz sahte bir sinirle..Ve arkasından dostunu tebrik etti.

Evet!Yb erken geldi.SORU:

Sizce Seda ve Yeliz'in planları ne?

Kocam bir playboy (1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin