Ayaz Aselle arasina kimsenin girmesini istemiyor,yalnizca ikisinin aski olsun istiyordu.'Ah Aselim,ceylan gozlum sen o kadar cok bendesin ki kendimi unutuyorum..' diye dusunuyor ve artik huzur istiyordu.Yeliz hala Ayaz 'in etrafinda dolasiyor,ona dokunmadan kur yapmadan yanindan gecmiyordu.Ayaz artik bu olanlardan bikmisti.Yeliz 'i odasina cagirdi.
-"Yeliz sirketinle konustum derhal buradan s *ktirip gidiyosun " dedi Ayaz sinirle.
-"Ne ..ne diyosun sen Ayaz bende yoneticiyim hatirlatirim hic bir yere gitmiyorum " dedi saskin ve emince..
-"Yeliz bak benim tepemi attirma !Bu sirket benim oldugu kadar Aselinde.O benim karim.ve senin en son yaptigin hareketle bu is bitti.ortakliktan çekiliyoruz" dedi ve odadan cikti.
Ayaz 'in ortakliktan cekilmesi sirket icin buyuk bir kayba yol acicakti fakat Ayaz Asel 'in guveni icin herseyi yapardi.
Yeliz şok olmus Ayaz 'in odasinda saskinca oturuyordu.Olamazdi ,ortakligi iptal edecek kadar gozu karaydi bu adam.Karisi icin yapmisti herseyi.Onun icin milyon dolarlik teklifi reddetmisti.Yeliz Asel 'i Ayaz 'in gozunde kirletmek icin herseyi yapacakti.
Asel aksam Ayaz gelinceye kadar pencerenin kenarinda uyuya kalmisti.Ayaz iceri girince uyuyan karisini kucagina alip yatakodasina cikardi.Asel gozlerini aralayinca sevdigi adamin yakisikli yuzuyle karsilasti.
-"Gelmissin " dedi puruzlu sesiyle.
-"Geldim bitanem " dedi Ayaz Asel 'in alnina yumusacik bir tuy kondurdu.
-"Bitti mi sevgilim hersey !"
-"Evet guzelim bitti " dedi gulumserken
Asel Ayaz 'in ensesinden kendisine cekerek dudaklarina bir opucuk kondurdu ve sikica sarildi ona.
Iki sevgili Yeliz gibi bir beladan daha kurtulmanin verdigi rahatlikla doya doya bibirlerinin kokusunu icine cekip sarilip uyudular.
Seda kresin onune gelmis Aral 'in cikmasini bekliyordu.Aral cikinca yanina kostu ve sarildi.
-"Oglum benim annen "dedi aglayarak,
-" kimsin sen benim tek annem var.oda Asel " dedi Aral.
Seda Asel 'in adini duyunca beyninden vurulmusa dondu.Demek evlenmisti o kizla Ayaz.Bu evliligi burunlarindan fitil fitil getirecekti.
****
Cemin soyledikleri hala Bora 'nin aklinda donuyordu.Ne demek evlenmemiz lazim lan diye kukredi Bora.Selin ne yapacagini sasirmis,Bora yi sakinlestirmeye calisiyordu.
-"Bora lutfen sakin ol sevgilim.Ben bi sekilde halledicem " dedi Selin caresizce..
-"Ne demek sakin ol Selin !!! Adamin teki benim oldugun gecenin sabahinda geliyor kapiya.benim yapacagim evlenme teklifini sana yapiyor.Sen hala sakin ol diyosun " dedi sinirle.Burnundan soluyordu adeta.Cem tam zamaninda hayatlarina girmisti.cikacak gibide durmuyordu.
Selin Bora 'nin kendisine evlenme teklifi etmek. istedigini duyunca ici icine sigmiyordu.Ah salak Cem hep olmadik zamanlarda cikardi karsisina zaten.Ayni o gun gibi.Lisenin mezuniyet balosuna beraber gitmislerdi arkadasca.Sonra Selin 'i okulun sadisti tecavuze kalkinca Cem kurtarmisti ve hoop ailesi ogrenmis ve Cemi damat ilan etmislerdi.Ama Selinin anne ve babasi trafik kazasinda olunce bu iste kapanmisti taki bu gune kadar.Selinin sert ve kati ayni zamanda gelenikci olan Mehmet dedesi yurtdisindan donmus ve Cem ile Selin in evlenmesini herkese duyurmustu.Selin bu olanlardan sonra iyice cikmaza girmisti.
Borayi o gun zor sakinlestirmisti Selin.Fakat Bora aradan 1 hafta gecmesine ragmen ara ara sinirleniyor Selin 'i cileden cikariyordu.Cemin Selini arayip dedesini ziyarete gitmek istedigini soyleyince iyice kuplere bindi.
-"Selin hic bir yere gitmiyorsun dedim "
-"Bora bak sacmaliyosun su an.Sadece dedemin yanina gidicem."
-"Tamam beraber gidelim.Birlikteyiz evlenicez diyelim ''
-"Olmaz Bora dedem cok karsi boyle sevgili islerine.Helede seninle yattigimi bilse senide yasatmaz benide." dedi uzgunce.
Sonra Bora 'nin yanina gidip sarildi ona sikica.Optu boynunu,kokusunu doya doya icine cekti.Son kez ictiler birbirlerini.
-"Konusup gelicem Askim.Bekle beni.Ne duyarsan duy vazgecme bizden " dedi Selin ve hizlica ofisten cikti.Cikar cikmaz gozyaslari gozlerinden firar ettiler.Biliyordu Selin dedesinin evine giderse o evden evli olarak cikacakti.cunku Cem dedesine herseyi anlatmis ve kendisini kusuruyla kabul ediyorum demisti dedesine.Dedeside kabul etmisti.Bunlarin hicbirisini Boraya anlatamadi.Dedesi Bora 'yi vururdu.Bora nin cani icin kendisini feda ediyordu.Selin aglayarak eceline giderken,askini,sevdasini,Borasini kapilarin arkasinda birakmisti bile...