ARKADAŞLAR!ASEL LE AYAZI BARIŞTIRACAK VE ROMANTİK BİR BÖLÜM YAZMIŞTIM.FAKAT SİLDİM ÇÜNKÜ GEÇEN BÖLÜM OY ORANI DÜŞTÜ CİDDİ ANLAMDA.O YÜZDEN KAVUŞMALARINA BİRAZ DAHA VAR.YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
Kenan Ayaz Ateş'in ismini duyduğundan beri kendisini sevmiyordu.Onunla birçok ihaleye katılmış ve çoğunu Ayaz kazanmıştı.Kenan Asel'le bir geleceği olduğuna kendini iyice inandırmış,hastalıklı duygularla yaşıyordu adeta.Bebeğin Ayaz dan olduğunu anlamasına rağmen,Asel'e arkadaş olarak kendini gösteriyordu.Bebeğin babası olmak istemiş fakat Asel onu kesin bir dille reddetmişti aylar önce.Kenan ise ''tamam Aselcim sen bilirsin ben hep yanındayım''demişti.Fakat eve gelince bu sakinliğinden eser kalmamış her tarafı darma duman etmişti.Kenan'ın bu saplantılı aşkını bilmeyen Asel onun hep yanında olmasını ''iyi arkadaş''gözüyle bakmaya devam ediyordu.Fakat Kenan öyle bir hal almıştı ki;Asel yanından geçerken kokusunu uzunca kokluyor gözleri baygınlaşıyor bir müddet kendine gelemiyordu.
Toplantı esnasında aklı Asel'de olan Kenan Asel'in aradığını duyunca toplantıyı hemen iptal etmişti.Derin nefeslerden sonra sakince telefonu açtı
-''Efendim Aselcim?''dedi sevinçle .
-''Kenan şeyy!!Ayaz adına ben senden özür diliyorum iyisin değil mi? dedi mahcubiyetle..
Kenan Asel'in sesindeki endişeyi duyunca içten içe mest olmuştu.Demek ki o da beni seviyor beni düşünüyo diye hastalıklı düşüncelere dalmıştı. Hemen kendisine gelerek:
-Bu öğle yemeğini birlikte yersek affedebilirim belki'' dedi Kenan
-''Tamam o zaman.Bana yeri msj atarsın Kenan.görüşürüz''dedi Asel...Aslında yorgundu ama hava almak ona da iyi gelecekti.
Kenan planını başlatmanın sevinciyle yüzüne sinsi bir gülüş takınarak öğle saatinin gelmesini bekledi..
****************************************************************************************
Ayaz ise hastane çıkışından sonra bara geçmiş,durmadan içiyordu.Asel'e sevgisini nasıl inandıracağını düşünüyordu.Tabi önce Asel'in Selin'le kaldığı evin adresine ihtiyacı vardı.Bu işte Bora'ya düşmüştü.
Selin alışverişmerkezindeki par time işinden çıkınca arabasına binmek için otoparka inmişti.Boş olan ve nerdeyse karanlık olan otoparkta hafif cızırdayan küçük lambalar yanıyordu.Korkan Selin hızlıca gördüğü arabasına ilerledi.Bir an önce bu lanet yerden gitmek istiyorum diyordu içinden.Selin karanlıktan korktuğunu farketti bir an.Geçmişte yaşadığı travma hiçbir zaman peşini bırakmıcaktı anlaşılan..Tam arabasına binecekken önü hızla bir arabayla kesildi.Çığlık atan Selin'in bacakları titremeye başlamıştı fakat arabadan ineni görünce sinirleri tepesine çıktı.
BORA...
-''Selam Selincim!Nasılsın ''dedi Bora arabadan inip gözlüklerini çıkartırken...Kızın tam karşısına dikildi.
-''Sayende hiç iyi değilim!!!.pardon ama öküz müsün sen ya!!!ödüm koptu hayvan herif ''dedi Selin tüm korku ve siniriyle.
-''Aaaa ayıp oluyo ama Selin .öküz falan..neyse hem ben senden bişey isticem ''dedi Bora tüm yakışıklılığını ve karizmasını kullanarak.
Selin ise Bora'nın bu haline bir anlam veremedi.Adama o kadar bağırmıştı ama takmamıştı bile..Bu işin altından ne çıkacak cidden merak ediyordu.
-''Ne isticeksiniz beyefendi? dedi Selin tüm şirinliğiyle..
Selin arada Bora'nın gözlerine dalıyordu istemsiz olarak.Asel sayesinde tanımışlardı ve araları cidden iyiydi.Nolurdu Ayaz gibi Bora da benim peşimden koşsa diyordu kalbindeki o cılız ses...Aralarında 5 yaş vardı.Selin 24 yaşındaydı.Bora ise 30.Aynı Ayaz la Asel gibi.bu düşüncelerden Bora'nın sesiyle sıyrıldı.
-''Selin ben senin ev adresini isticektim'' dedi Bora bir çırpıda..
-''Eee yuh Bora yani.Tamam anladım beni eve atıcaksın ama benim ev olmaz Asel var sana gideriz ''dedi Selin bir çırpıda.Sonra dediklerini hatırlayınca yüzünü elleriyle kapattı.Açtığında ise karşısında kahkahalarla gülen bir Bora vardı..
-''hahaha!!Selin canım sen ne içtin kafa yapmış sende '' dedi kahkasının arasında..
-''Ayrıca ne eve atması!Hem ne işim olur benim küçük kızlarla.!!! Selin ya iyi güldüm yalnız sen ve ben '2 dedi tekrar gülmeye başladı.
Selin ise kırdığı pota mı üzülsün yoksa hoşlandığı adamın kendisini kadın gibi görmediğine mi üzülsün şaşırmıştı.Hemen kendini toparladı.Gururunu ayaklar altına aldıracak değildi.
-''Şaka yaptım ya! Sende ne işim olur senin gibi yaşlılarla.. hem tipim değilsin'' dedi burnu havada.
Bora bozulsada belli etmek istemedi.
-''Ayaz Asel'e kendini affetirecek o yüzden yanına gitmek istiyordu ''dedi bir çırpıda..
-''Tamam '' dedi Selin.Çantasından not defterini çıkarıp bir kağıda adresi yazdı.Genç adamın eline tutuşturdu ve arabasına atlayıp orayı terk etti.
Bora ise neye sinirlendiğini anlamadığı Selin'in arkasından bir müddet bakakaldı.Sonra da elindeki adrese bakıp arabasına atladı ve bara sürdü.
Selin arabasını eve sürerken kendi kendine söyleniyordu.
-''Salak,öküz,neymiş küçük kızmış.ulan küçük kız 85 takar mı hiç?Hem Asel de benle aynı yaşıt hiç Ayaz sorun ediyo mu?ama yoook bora bey olgun seviyo anlaşıldı karthoroz nolcak...
*********************************************************************************************************
Asel ve Kenan öğle yemeği için yemek yiyecekleri mekana gelmişlerdi.Bu cafe gibi yerde masalar birbirlerine çok yakındı ve insanların ne konuştukları netçe duyulabiliyordu.Kenan lavaboya gitmek için kalkınca Asel'in gözü hemen yanındaki masaya takıldı...
Eğer bilseydi o masada kimin olduğunu başını çevirip bakmazdı bile...
+ 10 yb gelir. lütfen yorum yapın .hikaye hakkında ne düşünüyosunuz ve sizce yan masadaki kimdi? bilene bir dahaki bölümü atfedicem.bu bölüm de selin bora ikilisine daha fazla yer verdim.Onlarında eğlenceli atışmalarını görücez ilerleyen bölümlerde.teşekkürler