TANIŞMA (PART 1)

51K 1.4K 51
                                    

Motorumla Ayaz Atesin evine dogru yola cikmistim.O kadar heyecanlıyım ki;acaba ise kabul edilecek miyim?Ayaz Ates nasil birisi?ne cok merak ediyorum ben bu adami.belkide kel gobekli dislek bi adamdi.neyse ya geldim zaten diyetek ic sesime. bi son verdim.
  -Ayyyyyyy!!!!!Önüne baksana be ayımısın?dedim.Motoruma carpan siyah bmv li öküze...
Yerden kalkip ellerimle arkamdaki taslari temizledim.Ellerime irili ufakli taslar batmisti ve sktr cok feci aciyodu her tarafim.
   Bunu o zengin zuppeye odecektim.
        Hemen arabaya dogru yurudum ve camı tıklattım.evet yalnis duymadiniz.o okuz hala arabadan inmedi benim icin.
      Camlar siyah oldugu icin iceriyi tam goremiyodum.Ben vurduktan sonra lutfedip!cami acmaya basladi.otomatik cam acilirken bende iceriden nasil birisi cikacak diye merakla bal rengi gozlerimi cama cevirdim ve Bingo...
       Esmer bi yakisikli,saclarindan bi tutam terden boncuk boncuk olmus alnina dokulmus,yesil gozler ve bariton bir ses!!! bariton ses mi?

-Hey ufaklik!Agzinin sularini sil ve defol dedi.arabayi calistirmaya basladi.
   -Neeee!defol mu?sen kimsin be odun ,öküz ,ego yigini .... diye saydirmaya baslamistim.oldugum yerde tepinirken insanlarin bana bakmasi umrumda bile degildi.
    Giden arabanin ardindan tas atip kufurlerimi yagdirirken bi anda araba durdu.we ...
geri geri gelmeye basladi.hassss...tr.
       kapiyi acip yanima dogru geldi.hey bu adamin boyu kac Allah askina..
     -Ne dedin sen!!!!!! 
     -Kim? ben mi?  dedim.evet kizim asel en iyisi salaga yatmak.
    -evet sen dedi gayet net.
-ben... sey....ııı ha!kendi kendime konusuyodum ole dedim.kahretsin.kekelemistim bide.
      Yuzune bakmaya basladim cekinerek.kirli sakal,dudaklarrr,gamze ne gamze mi?o gulunce cikmazmiydi ya.
   ben ic sesimle catisma halindeyken tas varlik bana :
-Delisin yani?dedi.    ne diyo bu ya ?
   ben gozlerimi portlesmis bakarken :
-Hani kendi kendine konusuyomussun ya!
dedi.    
     Ah salak ben.uyuz ,gıcık,odun,tatli ,yakisikli,gamzeli. offfff ne diyorum ben yaaa.
     tamam asel sakin o su an burda degil sana bakip o gamzesini gostermiyo,yesil gozleri sana bakmiyo.hayir iste hala burda.napiyo bu ya...dibime kadar girdi.kokusu....ahhhh
-kendine dikkat et ufaklik!dedi.dudaklarimin kenarina tuy gibi bi opucuk birakti.ben devami icin dudaklarimi aralamistim bile.gozkerimi kapatmisti..evet adamin buyusune kapilmis giderken gozlerimi araladim.ve.....
     karsimda kahkaha atan ve bana selam cakip bmv sine binen zengin zuppeyi gordum.
   Kahretsin.cok kotu rezil oldum.

bidaha gormuceksin zaten Asel!dedim kendime ve tekrardan Ayaz Ates in villlasina dogru yola ciktim...


-

Kocam bir playboy (1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin