Kollarında taşıdı sevdiği kadını hastane koridorunda.Asel'i hemen sedyeyle muayene odasına aldılar.Ayaz ise kapının önünde bir o yana bir bu yana dolanıp duruyordu.Asel'in telefonu çalınca hızla çantasından telefonunu çıkardı ve arayan kişiyle sinir seviyesi kat kat artmıştı.KENAN ARIYOR...
Daha az önce ağzını burnunu kırmıştım bu şerefsizin ne ara ayağa kalktı diye içinden saydı ve meşgule attı aramayı.Hala Asel'in bu adamla ne işi olur diye düşünüyor ,içi içini yiyordu..Elindeki telefon bir daha çaldı bu sefer arayan Selin'di.Bu kızı barda Asel'le görmüştü,Boraylada görüşüyordu demekki yakın arkadaşlar dedi ve meşgule atıp mesaj yazdı.Şu anda konuşacak hali kalmamıştı Ayaz'ın.Aklı içerdeki sevdiğinde ve bebeğindeydi..Telefonu Asel'in çantasına atarken kapı açıldı ve doktor merakla bakan Ayaza:
-''Hastamız 6 aylık hamile..Son günlerde kendini ve bebeği fazla yormuş ve bugünde aşırı heyecan ve korkudan baygınlık geçirmiş.Fakat ikisinin durumuda gayet iyi.Karınıza elinizden geldiğince yardımcı olun.Geçmiş olsun.. diyerek ordan ayrıldı.Ayaz ''karınız''kelimesinden beri başka alemde geziyordu...hoşuna gitmişti bu düşünce..Aklındaki düşünceyi rafa kaldırıp hemen Asel'in yanına koştu.Asel'i yatakta melek gibi uyuyordu.Yavaş adımlarla yanına yaklaştı.Eğildi yüzüne doğru kokladı önce,mis gibi kokusunu sonra dudaklarını yanağına değdirdi.Ne çok özlemişti onu.Aylarca aradığı kadın şimdi karşısındaydı.Gerçi uyanık olsa ona böyle dokunamazdı.Hamileydi sevdiği,hemde kendi çocuğuna ...emindi artık.Doktora sormuş ve birlikte oldukları haftaya gelmişti hamileliği..İçini sevinçle dolduran meleğine biraz daha sokuldu ve sandalyesini yanına çekerek elini tuttu.
ASEL
Gözlerimi açmakta güçlük çekiyordum.Bebeğim deyip hemen elimi karnıma götürdüm.Elime gelen büyük şişkinlikle tebessüm ettim.Burdaydı işte..Canım yavrum..Başımı yan tarafa çevirmeye çalıştım.Fakat elimin teki serumlu,teki ise güçlü bir el tarafından sımsıkı tutulmuştu.Başımı azda olsa kaldırdım.Sırtı bana dönük başı ellerimin üstünde yatan bi adamla karşılaştım.Hemen elimi çekmeye çalıştım,bir homurtu çıkarıp başını bana çevirdi ve bingo!!! AYAZ..
Ahh tabi ya ben bayılınca beni o getirdi buraya..Şuna bak nasılda uyuyo ..off bir yanım kızgın bir yanım deli gibi aşık..Hazır uyuyorken doya doya bakayım yüzüne..Seni ne çok özledim aşkım kokunu öpüşünü...1 gecede olsa kaç defa senin olmuştum...unutamıyorum kii..Ellerim istem dışı yüzüne gitti.Uyurken nasılda masumdu.Dokundum elmacık kemiklerine,yanağına tüy gibi dokunuşlarla..
Parmaklarımı gezdirdim dudağında..Saçlarını okşadım..
AYAZ
Yüzüme değen yumuşacık parmaklarla çoktan uyanmıştım fakat bu anın tadını çıkarmak için uyuyor taklidime devam ettim.Biliyorum bana kızgın..Aşkıma sahip çıkamadığım için..AHH dudaklarıma dokunuyor şu an..Biliyorum bebeğim öpüşlerimi özledin...Böyle dokunmaya devam edersen saldırcam bak..Canım sevgilim o kadar açım ki sana...Yüzüm dokunuşlarıyla rahatlayınca ve kendimi zor tuttuğumdan koca bir iç geçirince uyumadığımı anladı malesef.Hemen elini çekmek istedi sevdiğim.İzin vremedim tabi.Elimi elinin üstüne koydum.Baş parmağımla okşadım elinin üstünü.Sonra da elinin içini öptüm yumuşacık..öpüşümle hafif bir nefes verdi dışarı...Başımı kaldırıp gözlerine baktım.Gözlerinde yumuşaklık görsemde hemen sonra elini çekip tırnaklarını gösterdi okyanus gözlüm..:
-''Ne işin var burda Ayaz'' dedi sinirli olduğunu sanarak.. Hadi ama BEBEĞİM AZ ÖNCE ERİDİN BİTTİN ÖPÜŞÜMLE ...demek istedim ama sıkar biraz daha barışmamışken kendimi riske atamazdım.
-''Bebeğimizi fazla yormuşsun Asel!Bayıldın bende babası olarak getirdim sizi. dedim kendimden emin....
-''Ne bebeği..yani şeyy..benim o bebek senin değil.. dedi yavru ceylanım kekeleyerek..
-''Asel boşuna çeneni yorma bu bebek ikimizin dedim kararlılıkla.
-''hayır efendim bebek benim bebeğim..Hem sen neden burdasın cani herif..Kenan yaşıyo mu bari hıı?
-''Yaşıyo yaşıyo o herife bişey olmaz.Benim olana dokunmak neymiş görsün diye uyardım sadece ..
-''Ne uyarması Ayaz ya!!Adamın iç organlarını ağzına getirdin nerdeyse...üffff senle tartışcak değilim.Selin birazdan burda olur.sende defol artık..dedi Asel sinirle..
**************************
Selin kapıdan girip Asel'e sarıldı.Hal hatırdan sonra genç kadına yardım ederek odadan çıktılar.Ayaz ise onların arkasından üzgün gözlerle bakakaldı.O da istiyordu Asel'in zor zamanlarında bu hamilelik döneminde yardım etmeyi,yanında olmayı....Ama Asel ne kadar inatçıysa Ayaz ondan da inatçıydı..Ne yapıp edip Asel'in gönlünü alacaktı...işi zor olsada...
Arkadaşlar voteleyenlere çok teşekürler .onlar için yazıyorum bu hikayeyi.Çoğu kez çelişkide kaldım bıraksam mı diye baştan okuyanlar anlarlar duyurularda var zaten.Ama devam etmemi istediler.tam sınır dolunca hemen paylaşıyorum.lütfen okuyan herkes votelesin.yazma isteğim artıyor çünkü önemli benim için çok..teşekkürler şekerparelerim.yorum hiç yazılmıyor düşüncelerinizi yazarsanız çoooook mutlu olurum please..mucks...+14 votede yb gelirrr.