FİNALE SON 1 BÖLÜM!!!
Sedayı öldüren Yeliz depoya koşarak Asel'i almayı kafasına koymuştu.Ayaz'a bu kadar yaklaşmışken elinden kaçıramazdı.Adnan'a haber verip Asel'e istediğini yapabileceğini söyledi.Adnan gibi bir adama...Kendisi Asel'i laçıramayacağına göre ve Ayaz'da depoyu basacağına göre en azından Asel'in mahvolmuş ,tecavüze uğramış hali Ayaz'ı yerle bir etmeye yeterdi.
Adnan Yeliz den aldığı talimatla Asel'i ilk gördüğü andan beri yapmak istediğine kavuşmuştu.Hızla Asel'e yöneldi.Elindeki ve ayaklarındaki ipleri çözdü.Adamın yüzündeki sabırsız ve iğrenç sırıtıştan genç kadın ürkmüştü.Çözülen iplerle kendine gelen Asel hemen deponun kapısına koşmaya başladı.Fakat ani yaptığı hareket başının dönmesine neden oldu ve yere kapaklandı.
Adnan hemen kadının yanına gelerek kolunu acıtırcasına sıktı ve yerden kaldırmaya çalıştı.Asel:
-''İmdatt!! Yardım edin!!! Kimse yok mu?!! '' diye bağırıyor,sözleri hıçkırıklara karışıyordu.
-''Kalk lan sürtük! Amma uğraştırdın beni ha'' dedi Adnan o iğrenç sarı dişlerini göstererek hırladı.
Asel bir yandan adamı itiklerken ,bir yandan da bağırıyor,çığlık atıyordu.Nihayet yerden Asel'i kaldıran Adnan ,deponun diğer tarafına kadını sürüklemeye başladı.Eski bir yatak vardı diğer tarafta.Üstünde çarşaf yoktu fakat yatağın tam ortası sarı lekeliydi.Asel yatağı görmesi kusmasıyla son buldu.İğrenç bir yerde burası.Ayaz nerdesin aşkım.Bul beni diye dua etti genç kadın içinden.
-''Lan kusmanın sırası mıydı ?'' diye ateş püskürdü adeta Adnan.Asel öğürtülerinin arasında öksürürken bir yandan da yalvarıyordu.
-''Nolur bırak gideyim.2 tane çocuğum var benim.Çok merak etmişlerdir.Nolursun''
Kusmanın verdiği rahatlamayla yerde bulduğu suyu içti Asel.Biraz kendine gelir gibi olunca kaçmaya çalıştı yine fakat.Adnan kolundan tuttuğu gibi yatağa fırlattı Asel'i.
Ve pis bir sırıtışla yatağa doğru ilerlemeye başladı.
***********************
-Selin teyze annem nerde? Niye gelmedi hala akşam oldu? dedi Aral ve ağlamaya başladı.Selin kucağındaki Aslıyı oyalamaya çalışıyordu,şimdi de Aral'ın ağlamasıyla oturup kendide ağlamaya başladı.Hamilelik onunda sinirlerini bozmuştu.Bir de en yakın dostu kayıptı.Evin içi 3 kişinin zırıl zırıl ağlamasıyla adeta inliyordu...
Telefonu çalan Selin bira yandan ağlıyor bir yandan da telefonu açmaya çalışıyordu.Küçük Aslı annesi olmayınca iyice cadı olmuş Selin'in saçını küçük yumuk parmaklarına dolamış çekiyordu.Selin telefonu büyük bir çığlıkla açtı.
-''AGHHHH''
-''Selin bebeğim noluyo niye bağırıyosun*'' diye sordu Bora telaşla.
-''Boraaa Aral ağlıyor,Aslı hem ağlıyor hem saçımı çekiyor ve sen eğer iyi bir haber vermezsen nefesimi tutup çocuğumuzu doğurmıcam ona göre''
-''Neeeee!! Selinnnnn! Derin nefes allll çabuk '' diye bağırdı son gücüyle Bora.
-''Bak sana kimi veriyorum'' dedi Bora hemencecik.
-''Alo Selin''dedi ASEL
''Asellllll!! Canım iyi misin!Bişeyin yok ya!
-''Biraz hırpalandım ama iyiyim canım.''dedi bitkin bir ses tonuyla .
-''Tamam hemen gelin bekliyoruz ''dedi Selin sevinçle.
****************************
10 DAKİKA ÖNCE
Asel yatağın en ucuna giderek çığlık atmaya başladı.Adnan Aseli bir çırpıda altına alarak omuzunu öpmeye başladı.Asel çırpındıkça adam şiddet gösteriyor saçını var gücüyle çekiyor ve yüzüne tokat atıyordu.Asel tam kendinden geçmişti ki deponun kapısı aralandı ve içeriye Yeliz girdi.Kahkaha atarak Adnan'ın yapacağı şeyi zevkle izlemeye başladı.O da bir kadındı fakat Asel'in çırpınışlarına ve yalvarmalarına aldırmıyor aksine gülerek izliyordu.
Kapı büyük bir gürültüyle açıldı ve içeriye Ayaz ,Bora ve 20 'ye yakın adamları daldı.Ayaz elindeki silahla gözünü dahi kırpmadan Yelizi bacağından vurdu..Adnan şok olmuş yarı vucudu Asel'in üzerindeyken Ayaz bu görüntüyle aklını oynatma seviyesine gelmişti
Hızla koşarak:
-''LAAAAĞNN!!!P.ç kurusu sen benim kadınıma nasıl elini sürersin lan !!.'' diye kükreyen Ayaz Adnan'ı mermi manyağı yaptı.Bir şarjörü Adnan'ın önemli uzvuna ayriyetten boşalttı.
Asel'i yarı baygın kucağına aldı.Asel tanıdık gelen o mis gibi kokuyla gözlerini aralayarak elini yaz'ın yakışıklı yüzünde gezdirdi.
-''Geldinn'' diyebildi genç kadın.Ancak ona yetti gücü ,sonra başını Ayaz'ın ğöğsüne sakladı utançla.
-''Meleğim sakın utanma !Sana dokunmadı o adi herif! İzin vermedim !''
Asel başını sallyarak gözlerini kapadı Ayaz'ın kucağında.
Ayaz kucağında Asel'i ile birlikte depodan çıkarken yanına Bora geldi.Birlikte huzurla evlerine giderken Ayaz içerdeki 20'ye yakın adama döndü ve ''Bu or.spuyu hepiniz elinizden geçireceksiniz hemde defalarca! diye kükredi adamlarına.Yeliz korkmuş ve şok olmuş vaziyette adamlara bakarak olduğu yerde kaldı ve kaderine razı geldi.