COK SERT !?

23K 897 9
                                    

cok uzun bir bolum yazmistim fakat silindi moralim acayip bozuldu.bu bolumu telefondan yazicam malesef.yazim hatalari icin simdiden ozur diliyorum.moralimi vote ve yorumlariniz yerine getirebilir ancak.sinirden tum hikayeyi silip cikicaktim watpadden o derecede yanii.iyi okumalar...

Kenan tuvalete gitme bahanesiyle Asel'i saklandigi yerden izliyor,Asel'in uzuntusune icten ice seviniyordu.Asel'in coktugu koltuga giderek yuzunu ellerinin arasina aldi hemen.

-"Asel!Canim ne oldu " dedi oyuncu bir endiseyle..

Asel ise sadece Kenan diyebildi ve hemen ona sarildi.Tek amaci o an bir dosta siginmakti..Abiydi Kenan onun icin,dostuydu..Kenan ise Asel'in biranda sarilmasiyla afallamis kollari iki yaninda acilmisti.Hickiriklarla aglayan Asel'i sikica sardi hemen.Usulca saclarini oksadi..Asel anlamadan kokladi genc kadini derin derin...Asel...Onun icin herseydi..Baskasina asik bir kadina saplantili bir asikti Kenan...Savasacakti aski icin..Asel icin...Bu savastada hersey mubahti..Asel'i aglatan Kenan'in Yelizle cevirdigi igrenc plandi aslinda...Ama bunu genc kadin hicbir zaman ogrenemeyecekti...

Asel burnunu cekerek basini yasladigi goguste kimildandi biraz.Aglamaktan bozulan sesiyle :

-"Kenan o kadini...yani..Yeliz denen kadini taniyo musun ?" dedi Asel meraklica..

Duyacagi sozlerin icine su serpmesini istiyordu fakat oyle olmadi.

-"Yeliz Demirkan Ayaz'in sirketiyle ortak calisiyor bir projede..Bir kac gundur Yeliz sizin sirkette is basinda." dedi Kenan ..

Asel 'in basina kaynar sular dokuldu o an sanki..Daha dun Ayazla birlikte olmustu....ve Ayaz ondan bunu saklamisti..O kadinla birde ayni sirkette yani dedi icinden..

-"Peki nasil birisidir ?" dedi bu sefer Asel..

Kenan Asel'in icine dusen kurttan dogru yolda oldugunu anlamis ,bogazini temizleyerek devam etti.

-"Yani biraz sey...hmm..bilirsin onun gibi kadinlar ..bi kackez yatmistim onla..eglenmelik kadinlardan..gozu zengin ve yakisikli erkeklerdedir hep.gerci herturlu yoldan gecerek zengin oldu da simdide gozu Ayaz'da olabilir dikkatli ol " dedi Kenan..

Asel bir sure daha aglayarak durdu oylece Kenan'in kollarinda..Iki beden,farkli duygularla sarildilar bir sure..

Minik Asli dis cikarma oyuncagi ile agzindan kopukler cikartarak Asel ve Kenan'a gulucukler saciyordu.Kenan Asliyi kucagina aldi sarilip optu.Aklindan bu bizim kizimiz olabilirdi..ama diger cocugunu sana ben vericem Asel.. dedi saplantili duygularla..

Asel ise Kenan'in bu duygularindan habersiz kizina yaklasti ve

-"Hanimis kizim ! hanimis amca !! Bak kenan amcasi ! dedi.

Kenan amca kelimesiyle yuzunu burusturdu..baba !? olacak o demek istedi ama diyemedi..

Ayni anda Ayaz sirketindeki odasinda oturuyordu.Yeliz 'in ima ve yersiz yakinlasmalarindan bikmisti.Kadin  surekli kendisine kur yapiyordu...Sonra aklina dun gece geldi..Asel'in bir kez daha onun olusu ,verdigi istek dolu karsiliklar...bu anlari dusunmesi bile sertlesmesine yetiyordu..Yuzundeki keyifli gulumsemeyle daldigi hayalden bir anda kapinin acilmasiyla cikti Ayaz..

Yuzu eski haline dondu,

-Yeliz hanim! Lutfen kapiyi vurmadan girmeyin..Bu sirketin bir disiplin anlayisi var !" dedi Ayaz sinirle..

Yeliz Ayaz 'in sozlerine bozulsada belli etmedi masanin tam karsisindaki koltuga gecip bacak bacak ustune atti ,iyice yayildi..Ayaz kadinin bu curetkar tavriyla ne yapacagini sasirmisti.icindeki kirmizi kilodunu resmen gormustu..Surtuk dedi icinden..ve baska yone bakti..

Kocam bir playboy (1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin