YENİDEN

21.2K 898 9
                                    

3 gün üstüste yeni bölüm attım canlarım.Ama votelerde düşüş beni üzüyor.İstediğiniz replik  veya herhangi hikayede  çiflerimiz arasında olmasını istediğiniz bir olay varsa yorumlara yazmanız yeterli.Teşekkürler

Bora evden çıktığı gibi  arabasını Selin’in evine sürmüştü.Evin kapısını çalan Bora ‘yı kapıda hiç beklemediği biri karşıladı.ENGİN…

Bu adamın sabah sabah burda ne işi olduğunu Selin’soracaktı.Tabi önce adamın kapıdan çekilmesini sağlarsa..Engin tek elini kapının pervazına koyup adeta   Bora’nın  içeri girmesini engellemeye çalışıyordu.Bora daha fazla dayanamayarak:

-‘’Çekilsene lan yoldan!’’ dedi sinirle..

-‘’Bora Selin şu an konuşacak durumda değil,o yüzden senin bu maço tavırlarını hele hiç çekemez.’’ Diyerek kapıyı kapatmaya yeltendi.

Bora Selin’in durumundan endişelenerek Engin’e yumruğunu geçirdi ve

-‘’Evet koçum!Maçoluk vardır bende ama Selin de bana bu yüzden aşık zaten’’ diyerek hızla Selin’in odasına yürüdü.Bora Selin’in kendisine aşık olduğunu adı gibi biliyordu artık.Dün resmen onun olmuştu ve istekli karşılıklarındanda onu istediğini anlamıştı.

Kapıyı hızla açan Bora yatakta yatan cenin vaziyetindeki Selin’le karşılaştı.Kız hıçkırıklarla ağlıyordu bir yandan da:

-‘’Engin lütfen biraz rahat bırak!Merak etme hasta değilim.’’ Dedi geleni Engin sanarak.

Kapının kapanma sesi kulağına gelmeyince yavaşca başını kaldırarak gelen kişiye baktı.Bora’ydı bu.Ne işi vardı.İstediğini vermiştim işte.Alay etmeye mi geldi benle acaba diye düşündü.Hızla başını yastığa gömdü burnunu çekerek boğuk sesiyle:

-‘’Git burdan Bora’’ diyebildi sadece..

Bora Selin’in bu halini görünce içi parçalandı.Meleği ağlıyordu..kendisi yüzünden hemde..

Hemen yatağın kenarına gelip Selin’i ğöğsüne çekti.Genç kadın evet artık kadın! Şaşırdı fakat ilk defa Bora’ya karşı çıkmadı.Sadece ona ihtiyacı vardı.Onun sesine.nefesine,tenine…

Bora birsüre sevdiğini sakladı ğöğsünde.Mümkün olsa onu buraya hapseder kimseye göstermezdi.Selin uyuyunca yavaşça bıraktı onu yastığına.İçeri geçince Engin’in gittiğini anladı.Ev bomboştu.İçeride sevdiği kadın..Hemen kahvaltı hazırladı ve Selin’i uyandırmaya gitti.Selin dudağında hissettiği sıcak ve kalın baskıyla gözlerini açtı.

-‘’Bu rüya değilmi?Eger öyleyse hiç uyanmak istemiyorum’’ dedi hülyalı hülyalı..

-‘’Rüya değil sevgilim.Gayet gerçek istersen ispatlayayım’’ dedi Bora çapkın bir sırıtışla..

Selin şaşkınca Bora ya bakıyordu.Sevgilim mi? Demişti az önce ona..Bora Selin’in ellerinden tutarak yatağa oturdu.

-‘’Bitanem bundan sonra ayrılık yok.Ben..ben çok özür dilerim..Ben sana inanmadım..Ama sen en ağır şekilde gösterdin benim olduğunu.Ben ..

-‘’Şşşşt!Bitti artık ‘’ dedi elini Bora’nın yanağına koyarken.Bora hemen kadının eline yasladı yanağını.

‘’Ben çok üzüldüm.Seni affetmezdim ama sensiz yapamıyorum ki kalbim bedenim ruhum sana çekiyo beni.Seni seviyorum Bora hemde kendimi,ilkimi sana verecek kadar çok..’’

Bora duyduklarıyla adeta kalbi yerinden fırlayacaktı.

-‘’Bende bebeğim.Bende seni seviyorum.Senden çocuk isteyecek kadar çok..

-‘’Nee!!!’’  dedi şaşakınca Selin

-‘’Bi’tanem şimdi şöyle oluyor.Ben dün gece korunmadım bilerek.Bu demek oluyor.’’diyerek arsızca sırıttı Bora

Selin utanarak dün geceyi hatırladı.Yanakları daha da pembeleşirken ‘’Hatırlatma ama ya!’’ dedi Bora’nın omzuna vurarak..

-‘’Niye bebeğim!Performansım iyiydi gayet!’’ diyerek kızı daha da utandırdı.Selin Bora’nın arsız ve edepsiz imalarına daha fazla maruz kalmamak için sevgilisinin dudağına bir öpücük kondurarak hızla banyoya girdi.

-‘’Aaa bu olmadı ama bunun rövanşını alırım.Hem sen niye bensiz banyoya girdin’ bunuda çıkınca konuşcaz’’  diye sahte bir sinirle kıza bağırdı.Sonra da gülerek mutfağa geçti.

Selin banyodan çıkmış kısa bornozuyla mutfağa geçti.Üstünü giymemişti zaten Bora dün her tarafını görmemişmiydi..Bora nerdesin’ dedi Selin.

Oturma odasına girdi orada Bora vardı fakat yanındaki koltukta hiç beklemediği biri oturuyordu.Bora sinirle Selin’e bakıyordu.Cem buradaydı.Üniversitede peşini bırakmayan,ailesinin evlenmesini istediği Cem!Nerden bulmuştu ki kendisini.Bora’ya baktığında artık gözlerinden alevler fışkıracaktı.

-‘’Selin !!! Git hemen odaya üstüne doğru düzgün bir şey giy!!’’  diye kükredi adeta Bora.

Cem denen adamın bakışlarından hiç hoşlanmamıştı.Arkadaşıyım deyince içeri almıştı fakat Selin’in bacaklarına nasıl baktığını görmüştü.Şerefsiz diye homurdandı..

Cem:’’Anlamadım dostum ne dedin’’ dedi  rahatca koltuğa yayılırken

Bora bir la havle çekerek’’ eben diyorum Allah rahmet eylesin’’

Cem anlamayarak sahte bir gülümseme gönderdi Boraya.

Ayaz eve dönerken karşısında nasıl bir Asel görecek çok merak ediyordu.Evin kapısını açarak içeri girdi.Aral’’babam’’ diyerek kucağına atladı.Oğlunu sıkıca sarıp kucakladı .öptü.Yere bırakıp sordu

-‘’Anne nerde oğlum’’

‘’Anne içerde Aslıyı doyuruyo baba!’’ dedi Aral ve odasına çıkıp oyununa devam etti.Ayaz Asel’in yanına gidip oturdu.Minik Aslı’sı yine emerken uyuya kalmıştı.Asel onu yatırdı ve kendiside yatağına uzandı.Ayaz bu sırada üstünü çıkarmış,duşunu almıştı.O da pikeyi açarak Asel’e döndü.

‘’Asel’im canımın içi!O gözlerini benden kaçırma nolursun’’ dedi Ayaz elini Asel’in yüzüne dokundurarak.Asel gözlerini açarak Ayaz’a baktı.Şimdi iki sevgili birbirlerine bakıyordu.Asel :’’ Ayaz o kadını göndericeksin şirketten.Yoksa ben oraya gelip yolucam o sarı saçlarını..’’ dedi  hızlıca..

‘’Tamam canım.Zaten bugun yaptıgı seyle ipini kendi elleriyle çekti.’’ Dedi ve Asel’i çekip göğsüne yatırdı.Huzurlu bir uykuya daldı Ayaz.Asel ise o kadın olduğu muddetce huzurlu bir uyku ona haramdı.

Kenan ve Yeliz barda buluşmuşlar,içkilerini yudumluyorlardı.Kenan:

-‘’Yeliz sabrımı taşırıyosun!Niye öptün adamı! Bak Asel’de ters tepti.Adamın seni ittiğini hepimiz gördük’’ dedi Kenan bıkkınca.Bu kadın gerçekten katlanılmazdı.

-‘’Kenan ya anlamıyosun ben Ayaz’ a galiba aşık oldum’’ dedi Selin .

Kenan ilk önce yanlış duyduğunu zannetti.Fakat idrak edince şok oldu.

-‘’Hay sizin Ayaz’ınıza başlim..Ne var şu adamda kadınlar etrafında pervane..’’ dedi sinirle ve içkisinden koca bir yudum alarak orayı terk etti.

Kocam bir playboy (1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin