GECELİK

23.8K 996 13
                                    

EVET!Yeni bölüm geldi..BAYRAM DOLAYISIYLA BÖLÜM GELMEYECEKTİR ÇÜNKÜ İST.DIŞINDA OLACAĞIM..FAKAT TATİLİM BİTER BİTMEZ SİZLERLEYİM.Heyecanlı yerde kaldı iki tarafta..Bakalım aşk mı kazanacak yoksa gurur mu? cevabı yb..'de..Ayrıca yıldızcık tuşuna lütfen basın..İnternet paketi olanlarda 2 dakikacık veri bağlantınızı açıp bölüm hakkındaki düşüncenizi yorum yaz' kısmına yazarsanız çok sevineceğim..Hikayemiz 6.0 k olmuş fakat voteler bazen 6 bazen 10..yorum desen o zaten muş:)    yazarınızın ricasını lütfen lırmayın.Rekor beğeniyle yb yazayım inş.aminnn ve bayramınız şimdiden mübarek olsun sizi seviyorum..Ne çok konuşmuşum yaa..:)( aklıma gelmişken bölümleri kısa yazıyosun diyenler oldu fakat bölümler kısa değil ben bu kadar yazabiliyorum.)

*************************************************************************************************

Ayaz ,Asel'in aklında bir şey olduğunu net bir şekilde anlamıştı.İstemeden de olsa ellerini karısının belinden çekip hemen yanında duran kahvaltı masasındaki sandalyeye oturdu.Asel'in elini tutarak onuda hemen karşısındaki sandalyeye çekti.Kaşları çatılmış,ne olduğunu anlamaya çalışan bir ifadeyle bakıyordu şimdi Asel'e.Lanet olsun sadece bir gün dedi içinden ..sadece bir gün gittim ne olmuş olabilir ki dedi genç adam..

-''Asel ne oldu?Niye soğuksun bu kadar öpmedin bile ''dedi haklı bir isyanla..

Asel dün geceki fotoğrafı nasıl söyleyeceğini bilmiyordu.En iyisi baştan almak diye düşündü.

-Toplantıdan sonra bir yere uğradın mı Ayaz'' dedi temkinli bir şekilde..    Ayaz'ın sinirini iyi biliyordu onu kızdırmak istemitordu bu yüzden..

-''Evet arkadaşlarla otelin barına geçmştik.Kutlama için..'' dedi Ayaz gayet rahat bir şekilde.

Çünkü hesabını veremeyeceği hiç bir şey yapmamıştı.

Asel Ayaz'ın gayet rahat konuşmasına sinirlenirken ,bir yandan da rahatlamıştı.Çünkü yalan söylese hemen konuşamazdı.Sinirlendiği ise;niye kutlamaya kaldığıydı.Bunun hesabını sonra soracaktı Ayaz efendiye..

Daha fazla soru sormadan cep telefonundan resmi açtı ve Ayaz'a uzattı.Ayaz ise anlamaz gözlerle ona bakıp telefonu eline aldı.Gördüğü fotoğraf karesiyle şaşırmıştı.Fotoğrafta Ayaz barda bir taburede oturuyor,gülüyordu.Yanındaki diğer şirketin ortaklarından bir kadındı ve kadının eli bacağını kavramıştı.Siktir! O lanet elin orada ne işi olduğunu bilmiyordu bile..Fakat resim o kadar yanlış anlaşılmaya müsaittiki..

Bu resim nasıl Asel'in eline geçmişti orası ayrı bir olaydı zaten.Birileri Ayaz'la pis bir oyun oynuyordu fakat Ayaz bu oyunu bozacaktı.

Ayaz açıklama için Asel'e döndü.Tam anlatmaya başlayacağı sırada küçük oğulları hemen kahvaltı masasına kuruldu.Asel hemen başını çevirip oğluyla ilgilendi.

-''Annecim!En sevdiğim şeylerden yapmışın sen ya''  dedi Aral yeni düzelen konuşmasıyla..

Asel oğluna öpücük verip onun yemek yemesini izledi.Başını çevirdiğinde Ayaz'ın üzgün gözlerle ona baktığını gördü.Neye üzgündü bu adam!Açıklama yapamadığına mı? yoksa...?Allahım nolur ikincisi olmasın dedi içinden.

Ayaz kahvaltıdan sonra banyoya girip duşunu aldı.Kirli geçmişinden dolayı Asel'in ona zor inanacağının  farkındaydı.Oflayarak üzerine bir tişört ve kot şortunu geçirip yatağının üzerine uzandı ve minik kızının uyumasını izledi uzun uzun..

Asel ise Aral'ı kreş servisine bindirmişti.Ayaz yatak odasında olduğunu biliyordu.İçeri girmek istemiyordu kalbi kırıktı şu an.Ayaz 'a kızgın değildi artık sadece kırgındı.Neyi bekliyordu gerçekleri anlatmak için diye düşündü Asel..Yoksa ortada  bir gerçek yokmuydu?O fotoğraflardan başka...

İçindeki tarifsiz sıkıntıyla yatak odasının kapısını açtı ..Kaçmanın bir manası yoktu her şey şimdi konuşulcaktı.

***********************************************************************************************************

Selin part time çalıştığı iç çamaşırı mağazasında sıkılmışa benziyordu.Burası çok ünlü bir alışveriş merkeziydi ve hatırı sayılır bir markaydı çalıştığı yer.Genellikle çifler birlikte geliyordu,Kabinden çıkma gibi bir işlem olmadığı için alınan sütyen vs.erkek tarafından kabine girilerek görülüyordu.Selin alışıktı böyle şeylere artık.Kabinden çıkan kızların genelde dudakları öpülmekten kırmızı olurdu.Yine öyle bir gündü işte.Borasız,aşksız,sığ...

Gecelik reyonun başında duruyordu bu sefer Selin.Her hafta değişiyordu reyonları..Böyle daha bilgili olunuyomuşta, verim artıyomuş vesair vesair.Konuşup duruyordu patronları..

Selin kapıdan içeri geleni daha da doğrusu gelenleri görünce şok oldu.Boraydı gelen hemde yanında son derece güzel bir kadın vardı.Kadındı kıza benzer bir hali yoktu belliydi hareketlerinden.Bora bey olgun seviyordu dimi kahretsin..

Kendine çeki düzen veren Selin onların olduğu tarafa bakmamaya çalıştı.Belkide farketmezdi Bora onu..

Ama yanıldığını anladı.Bora buz gibi bakışlarla Seline döndü.Selin şaşırmıştı.Ne zaman gelmişlerdi ki buraya..

-''Hanfendi!Sevgilime gecelik bakıyoruz da önermek istedikleriniz hangileri?''     dedi Bora gayet umursamaz ve pişkince..

Selin çıldıracaktı şimdi.Bi de onların şey yaparken ki kıyafetini kendi elleriyle seçecekti..Tabiki de hayır..

O sırada bayan kırmızı ruj lafa atladı..Sürtük dedi içinden selin..

-''Evet canım ya!!Şöyle dantelli kırmızı falan olsun '' dedi dip boyası gelmiş..

Seline yaklaşarak kulağına doğru eğildi.Selin ondan gelen ucuz ,doldurma parfümün kokusuyla midesinin kalktığını hissetti.Bora bu kadınla napıyordu Allasen ??

Bora kadına tiksinerek baktı bi an.Belkide kadınla yatmamıştı..Evet evet emindi hatta.Bora böyle ucuz kadınla işi olmazdı.Tamam kadın güzeldi fakat kokusu berbettı bi kere..Ter kokusunu bile bastıramamıştı ucuz parfümü..

Bora'nın kendini kıskandırmak için geldiği belliydi.Yinede kıskanmıştı Selin. onun ellerine sadece o dokunmak istiyordu..

İçinden sinsice sırıttı Selin ..Oynayacağı oyunla bakalım Bora'nın yüzü nasıl olacaktı.

-''Evet efendim.Şu modelimiz çok kullanışlıdır ...dedi Selin satıcı edasıyla dantelli bir kırmızı gecelik vardı şimdi elinde.. ve bombanın pimini çeken sözleri için devam etti konuşmasına..

Kadına doğru eğildi ve..-Aynısını bende kullandım geçen gece.Sevgilim çok beğendi.yırtılmıyoda hemen ..'' dedi ve şuh bir kahkaha patlattı.

Bora'nın duyduğuna emindi,içinden kendisine bir beşlik çaktı.Ve başını hemen arkasında duran Bora'ya çevirdi.Yüzüne baktığındaysa ne yaptığını daha yeni anladı genç kız.Bora 'nın gözlerinde yenilmişliğin ifadesi vardı.Üzgündü ve kırgın..

Bora duyduklarıyla bir kere daha yıkıldı.Selin gerçektende o adamla yatmıştı demekki..Beklemiyordu ..İlki o olacaktı Selinin..Üzüntüsünü belli etmemeye çalışarak Selinin elindeki geceliği hışımla çekti ve

-''Sizde işe yaradıysa! bizde alalım o zaman!!'' dedi yüzünü ifadesiz tutmaya çalışarak..acımasızca..

ve kasya doğru ilerleyerek gözden kayboldu..,

Selin ise yaptığı hatanın farkına Bora yanından hışımla geçince gelebildi.Salak selin Salak  dedi kendine..Adamı hem yatmadığına inandırmaya çalışıyosun hemde seksi bir geceliği sevgilinle denediğini ima ediyorsun..bide yırtılmıyo dedim yaaaa!!! offfffffff    dedi selin ...İşler iyice sarpa sarmıştı.Artık Bora onun yüzüne bile bakmazdı...

İzin alarak evinin yolunu tuttu.Üzerindeki bu lanet hiç gitmeyecek miydi kii...derken evin kapısını açıp içeri girdi..Çantasını koltuğun üzerine fırlatıp kendini diğer koltuğa attı..Ne kadar uyuduğunu kendi bile bilmiyordu..Gözlerini açmaya çalıştı.Hafifçe açtığındaysa karşısında elinde bir su bardağıyla BORA onu izliyordu ve gözlerindeki ateş ikisinide şimdiden yakacağa benziyordu.

Kocam bir playboy (1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin