SARHOŞ

33.8K 1.6K 41
                                    

                                                    5.BÖLÜM

     OKUYAN ARKADASLAR ! LÜTFEN VOTE YE BASARSANIZ SEVİNİCEM.BEGENİLERİ GÖRÜNCE MUTLU OLUYORUM.YORUMDAYAZIN LUTFEN..

       ASEL

     içeri gelen Ayaz beyle neye uğradıgımı şaşırmıştım.Yalpalayarak yatağıma dogru gelmeye başladı.Yüzünde anlam veremediğim bi gülüş vardı.Fazla serserice...                Gözlerinin baktığı yeri izlediğimde;ğöğüslerime doğru baktığını farkettim.    Heyy nereye bakıyosun seni sapık!! demek istesemde sesimi çıkaramadım.Hemen ellerimle bornozumdan fışkıran ğöğüslerimi örtmeye çalıştım.ona baktığımda tekrar güldüğünü gördüm.Ben baston yutmuş gibi yatagın ucunda dururken  o bana yaklaştı...

AYAZ

2 GÜN... TAM 2 GÜNDÜR HERŞEYDEN KAÇIYORDUM.

Ben bir zamanların playboyu AYAZ ATEŞ ,bir sürtüğün dikkatsizliği sonucu olan oğlum.. sahi ona hiç sevdiğimi göstermiyordum.Ama ben buydum.soguk, ulasılmaz, bir zamanların kötü çocugu...

ve...yeni gelen okyanus gözlü...Bir kadına daha güvenemezdim.Ama o gözleri beni her baktığımda içine çekiyordu.Motoruna çarptığımda bile dediklerinin bir tanesini bile duymuyordum sırf kokusunu almak için sinirli taklidi yapmış ve dudaklarından bi öpücük çalmıştım.O ise neye ugradıgını şaşırmış ve içini çekmişti .s*ktir..bu kız kesinlikle bakireydi..İlk kez öpüldüğünü anladıgında ise çoktan arabama binip evin yolunu tutmuştum.Ama şimdi onun odasındaydım.Üstünde kısacık bornozla karşımda durmakla hiç akıllıca davranmıyodu.kokusunu bir daha duymalıydım ama nasıl...

Sarhoş taklidi yaparak dibine kadar girdim.

ASEL

    İşte şimdi yandım.Dibimdeydi...    Kokusu başımı döndürüyordu..sigara,mentol,alkol...

Hafif çakırkeyf oluşundan sol yanağındaki gamze belirginleşmişti.Gözleri vücudumu süzerken bornozu bir kez daha çekiştirdim.

-Ayaz bey!Sarhoşsunuz ben sizi odanıza götüreyim

O ise cevap vermek yerine başını yaklaştırdı ve boynuma gömdü.. iç çekiş..  bi dakika şu an beni kokluyodu resmen.İyiki yeni banyo yapmışım...

iç sesime bir kez daha küfür savurdum.kendimi biraz geri çektim fakat o bu yaptığım harekete sinirlenerek ve beni yatağa fırlattı.. evet fırlattı..hayvan ..

Sırtım yatağın sert yüzeyine carpınca ''ahhh'' diye inledim..

aferin asel tam sırasıydı inlemenin ...hemde sarhoş bi ultra yakısıklının yanında..

Ona baktığımda bu sesten hoşlandığı belliki dudagının kenarı yukarı kıvrıldı ve yanıma uzandı..

Beni yüz yüze bakacak şekilde çevirdi.şimdi burunlarımız birbirine değiyordu.Gözlerinde gördüğüm arzuda korkmuştum açıkcası..Sonumu hiç iyi görmüyodum.Ben kendi kendime düşünürken dudaklarımdaki sıcak baskıyla hayal aleminden sıyrıldım.Fakat karşılık vermeden yüzüne bakıyodum o ise dudaklarımı hırpalamaya ezmeye devam ediyordu.sıkılmış olacak ki;

-''KARŞILIK VER'' dedi.  Ben nasıl karşılık vereceğimi bilmediğimden yüzüne salakça bakmaya devam ederken ''ağzını aç yeter'' dedi.    bide emrediyo beyefendi...

   Dediğini yaptığımda dudakları yukarı kalktığına yemin edebilirdim.Bide gülüyordu piç..

Ben ellerimi nereye koyacagımı bilemedim ve aşagıya dogru uzattım ona değmek istemiyordum..Ama yaptığım korkunç hatayı fark etmem saniyelerimi almadı.Bir inlemeyle ayaga fırladı muhtemelen o bölgesine elim gelmişti..ve gömleğini dışarı cıkarıp önünü gizlemeye çalıştı ama gayet belli oluyordu şişliği...

        -''Bu gece hiç yaşanmadı ufaklık '' diyip hızla odamadan cıktı

   Ben ise ;anlamsız bir hayalkırıklığı ve gayet düzgün konuşmasının vermiş oldugu şaşakınlıkla yatagın üzerinde kırgın gözlerle açılan kapıya bakıyordum..

 o sahtekar beni sarhoş taklidiyle kandırmış,öpüşmüş ve unut demişti...

    Ona bu yaptığının hesabını çok fena ödetecektim... 

               

Kocam bir playboy (1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin