GİZLİ ŞEYLER

23K 940 16
                                    

Evet yeni bölümle sizlerleyim.hikayeyi arkadaşlarınıza önerirseniz sevinirim.Votelerimiz ve yorumlarımız çogalsın lütfen..

Ayaz yoğun bir iş gününün ardından kendini eve zor atmıştı.Şirkette sürekli Yeliz Demirkan 'ın kendisine yanaşmaya çalışması canını sıkmış,bahanelerle ikili toplantısını ertelemişti.Bu kadından başka yönetici yok muydu sanki diye düşündü Ayaz.Zaten Asel'le arası bu kadın yüzünden bozuktu.Şimdide dibindeydi işte kadın.Asel'in dogumdan sonra kendi şirketlerinde çalışmasını istiyordu Ayaz;fakat Yeliz varken iş kelimesini ağzına bile alacak gücü kendinde bulamıyordu.Asel'in bu kadını öğrenmesi hiç iyi olmazdı elbette.

Sıkıntılı şekilde banyoya giren Ayaz günün stresini bir nebzede olsa atmıştı.Aral'la biraz vakit geçirmek için odasının kapısını açtı ..

Küçük Aral yatağının üzerinde elinde kağıt ,boyama kalemleri yatağa dağılmış yüzüstü yatmıştı.Bir şeyler yazıyordu kağıda.Uzaktan oğlunu izleyen Ayaz sevecen bir tavirla gülümsedi.Asel kendisine iyi geldiği gibi oğluna da iyi gelmişti.İçine kapanık oğlu yoktu artık..Yaklaştı yatağa :

-Aslanım! Ne yazıyorsun bakalım? dedi elini Aral'ın saçlarına götürüp okşadı.

-Baba!Sevdiğim kıza özür mektubu yazıyom!  dedi bilmişce..

-Hmm..Niye aranız bozuldu bakim'' dedi Ayaz oyunbazca..     Ayaz oğluyla kız meselelerini konuştuğuna inanamıyordu.Küçük oğlu kendisi gibi yakışıklıydı ve kreşte başlamıştı üstelik bu işlere.Gülümsedi ve ilgiyle oğluna baktı.

-Şimdi bak baba şöle oldu!Biz oyun oynuyoduk.Elele tutuşmuştuk.Bende benim Cerenin elini tutmamıştım.Sudenin elini tutmuştum.Cerende bana çok kötü baktı.Sonrada benle konuşmadı.Ama tutmazdım ki sudenin elini.öğretmen tutturdu valla bak.'' dedi Aral üzgün ve ağlamaklı sesiyle..

Ayaz gülmek istesede oğlunun yüzüne baktı.Alt dudağı titriyordu şimdi.Kesin ağlıcak şimdi diye geçirdi içinden.

-Oğlum sen mektubunu yaz.Gerçi yazmayı bilmiyosun daha.O zaman resim yap Ceren'e ver hemen affeder seni.'' dedi Ayaz 

-Affeder demi baba '' dedi Aral umutla..

-Tabi affeder koçum! Senden yakışıklısınımı bulucak'' dedi Ayaz oğlınu öptü ve odadan çıktı.Aral ise babasının desteğiyle resim yapmaya başlamıştı bile..

Yatak odasına geldiğinde küçük kızını beşiğinde izledi biraz.Hemen yatakta ince geceliğiyle Asel 'i gördü.Elinde kitapla uykuya dalmıştı.Eğilerek kitabı almak için yatağa çıktı.Tam kitabı çekerken Asel uyandı.Şaşkın gözlerle üzerine eğilen Ayaz'a baktı.Ayaz Asel'in bu şaşjın haline gülmek istesede kendini zor tuttu.

-''Napıyosun Ayaz''dedi uykulu sesiyle..

-''Kitabını alacaktım üzerine yatmışsın'' dedi gözleri Asel'in vücudunda gezinirken..Daha sabah yaşanan olayla kendini sinir olurken şimdi yanı başında yarı çıplak yatan karısı kendisine hiç yardımcı olmuyordu.Asel Ayaz'ın bakışlarından ne istediğini anlasada anlamamalıktan geldi ve:

-''Ayaz sen nereye bakıyorsun?'' dedi sahte bir sinirle..Ayaz'ı o da özlemişti.Selin'le bütün gün konuşmuş ve sevdiğini kaybetmeme konusunda bir ton nutuk dinlemişti.Hem Ayaz açıklama da yapmıştı kendisine.O kadın artık yoktu nasılsa..diye düşündü.

Ayaz yakalanmanın verdiği panikle 

-''Hiç canım!Göğsünde bişey gördüm sanki'' dedi Ayaz..Fakat verdiği cevabın kendisini ele verdiğini Asel'in kıkırdamasıyla anladı.

Kocam bir playboy (1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin