Yeni bölümü yorumlarda beni yalnız bırakmayan _aynur_ 'a ithaf ediyorum.Senin yorumların bu hikayeyi ayakta tutuyor diyebilirim.Ayrıca hikayamiz 3,5 k oldu.teşekkürler herkese.
Şu anlık AYAZ VE ASEL iyi olduğuna göre birazda diğer çiftimize bakalım.daha baştan vahşi bir başlangıç yapan bu ikiliyle neler olcak dersiniz;))
Selin odasındaki banyoda duşunu alıp günün yorgunluğunu bedeninden arındırdı.Yaşadıkları ve özellikle Bora aklını epey meşgul etmeye başlamıştı.Banyosunun kapısını açıp odasına geçti.Bu evin en çok bu yönünü seviyordu.Her odada ayrı bir banyo vardı ve bu evlenince çok işine yarayacaktı.Ahh şimdi bu banyoda Bora 'yla..öhöm öhömm dedi içinden kendine gel Selin iyice sapıklaştın dedi ve gülerek gardrobuna döndü hemen.Tam bornozunun kuşağını açıyordu ki;yavaşca başını çevirip çift kişilik yatağına baktı.Yatağı tam pencerenin önünde olduğu için mor ince tülü yatağı rüzgardan dolayı yalayıp geçiyordu.Fakat şaşkın olduğu yatağın üzerinde bir adet Bora'nın bulunmasıydı.Gözleri kapalı olan genç adamın üzerinde hiçbirşey yoktu.Altında ise kot pantolonu ve siyah baksırını görebiliyordu Selin.Hemen kendine gelerek söylenmeye başlayacaktı ki;
-''Selin gördüklerin hoşuna gittiyse sen işine devam et.. dedi sinsice sırıtarak valla bakmıyorum ben'' dedi Bora ukalaca.
Selin ise Bora'nın bu ani değişimine bir anlam veremesede aklındaki planla sırıttı.Bakalım şimdide sakince yatabilecek misin? dedi içinden.
-''Tamam o zaman ben üstümü çıkarıyorum ama sakın bakma Bora ABİİİ!! '' dedi Selin hınzırca sırıtarak ve Bora'nın nasıl yüzünün şekilden şekile gidiğini zevktan dört köşe izledi.
Bora ABİ kelimesiyle ayağa fırladı ve
-''Ne abisi Selin'' dedi bağırarak. bir yandan da kızın kolunu tutuyor ve bornozun altından bile sıcaklığını hissediyordu.
-''Ne demek ne abisi!Bundan sonra sana ABİ dicem'' dedi Selin bilmişce.koyu kahve gözleri Boranın gözlerini delip geçerken.
-''Bana bir daha Abi dediğini duyarsam o dilini kopartırım'' dedi Bora kararlıca.
Ama Selin inat etti başına az sonra neler geleceğinden habersiz
-''Hayır işte abimsin artık.Hem sen beni küçük görüyordun ya.bu kelimeyle tam oldu işte Bora abii!!'' dedi inatla
-''Selin biz arkadaşız hatırlarsan.Şimdi mi abi diyeceğin tuttu'' dedi Bora abi kelimesini iğrenir gibi söylemişti.
Selin zaten kısa olan mor bornozunu biraz daha sıktı ve elelrini göğsünde birleştirdi.Bora'nın artık kendisine birşeyler hissetiğine emindi fakat onunla biraz daha oynamak istiyordu çünkü o kendisini az ağlatmamıştı.
-''Bora abi çıkarsan üstümü giyinicem'' dedi tek kaşını kaldırarak..
-''Abinim öyle mi?'' dedi Bora inanamayarak..
Selin Bora'nın yüz ifadesinden epey keyif alıyordu.Onu ilk kez bu kadar şaşakın görüyürdu.Birazdan Bora'nın aslında ne kadar sinirli olacağını kendi gözleriyle göreceğini aklından bile geçirmemişti.
-''Evet aynen öylesin'' dedi selin.
-''Bak bakalım abinmiymişim'' dedi genç adam ve Selini tuttuğu gibi yatağa attı ve üzerine çıktı.Dudaklarını genç kadının dudaklarına örttü.parçalarcasına öpmeye başladı.Isırdığı alt dudağında oluşan bir parça kanı emdi sertçe ve genç kız inledi...
Selin hala şoktaydı.Tamam Bora'ya körkütük aşıktı ama böyle birşryde beklemiyordu.Adam resmen üzerine atlamıştı.Şoku atlatınca başını yana çevirip sertçe öpen dudaklardan ayırdı kendini ama Bora bu seferde boynunu hedef almıştı.Dişlerini geçirdikten sonra sertçe emdi kızın boynunu.İz bırakmıştı bilerek.Elleriyle kısa olan bornozu beline kadar çıkan Selin ise çıplaklığından ötürü ne yapacağını şaşırmış tüm gücüyle adamı üstünden itmeye çalışıyordu.Bora'nın eli çıplak kalçasına gelip tüm parmaklarıyla avuçlayınca Selinin boğazından bir inilti koptu.
Bu iniltiyle rüyalar aleminden çıkan Bora hızla kızın üzerinden kalktı.Az önce ne yapmıştı.Resmen kızı taciz etmiş hatta ön sevişme yaşamışlardı.Selin ise üzerine çarşafı sarmış içinden adama binlerce beddua edyordu.Az kalsın ilkini alacak adama tüm öfkesiyle cesurca bakarken adamın sözleriyle daha da sinirlendi
-''Bak bakalım boynundaki ize.. Bundan sonra bir daha bana abi dersen o morluğu hiç kimsenin görmediği bir yere bırakırım'' dedi sinirlice ve acımasızca.
Kapıyı çarpıp çıkan Bora'nın ardından saatlerce ağladı Selin.Tamam Bora'yı seviyordu ama onun bu kadar ileri gideceğini düşünmemişti.Az kalsın bekaretini alıyordu Bora.
Sarıldığı çarşafı biraz daha sıkarken hemen ayağa kalktı.Islak saçlarını topuz yapıp aynanın karşısına geçti.''Bak bakalım bundan sonra neler yapıcam sana Bora !! sana o morluğun aynısından yapmayan Selinin ağzına sıçs*nlar'' dedi Selin hem ağlayıp hemde aynaya bakarak kendine söz veriyordu.
Aslında haftasonları yazmıyodum ama süpriz olsun dedim.pazartesi yb sizlerle.+8 de yb .hoşçakalın;))