DÜŞÜNCELER

16.5K 718 13
                                    

Herkese merhaba! Yeni bölümümüz geldi.Finale az kaldı..iYİ OKUMALAR.Finale yaklaşırken Bora ve Seline yoğunluk vermem gerektiğini düşündüm.O yüzden bu bölümde sadece ikisinin duyguları ve olayları yer alıcak.Bora aşıkları ekran başına:)

 gripin- neden dinleyin bu bölümde.ben dinleyerek yazdım.

2 HAFTA SONRA

------SELİN-----

Tam 2 hafta oldu ..2 haftadır yüzünü görmüyorum,kokusunu içime çekmiyorum.Çok özledim seni..Evli bir kadınım artık.Sadece senin olan kadının fakat kağıt üzerinde başkasına ait olan..Cem nikahın ardından iş için yurt dışına çıktı ve ben 2 haftadır lanet olası odada tıkılıyorum.Mide bulantılarım her geçen gün daha da artmaya başladı.Düşündüğüm şey olsun diye Allahıma dua ediyorum her gece.Senden bir parça,o gecenin hediyesi..Ne haldesin bensiz,ne yapıyorsun kim bilir.Sende mahfoldun biliyorum sevgilim..

Bora'nın resmine bakıp konuşuyorum böyle hergün.İçimde onun parçasını taşıyorum buna eminim.Bugün özgürlüğün ilk günü.Dışarı çıkmak için hazırlanıyorum.Günler sonra Bora yı görecek olmanın verdiği bir heyecan var içimde.Üstüme kot ceketimi alıp kapıyı çarpıyorum yeni evimin.Dedem 15 gün yasağını bugun kaldırdı nihayet.Neymiş 15 günde unuturmuşum seni ben.He heyt be ben aşığım moruk ne unutması diye bağırasım vardı ya yüzüne tuttum kendimi.

Her zamanki barımıza gidiyorum yine.Kapıdan içeri girdiğimde hemen etrafı kolaçan ediyor gözlerim.Özlemişim ya!Kalbim yerinden çıkacakmış gibi atmaya devam ediyor tabi.Göremiyorum en başta seni.Sonra görevliye adını soruyorum.Odanda olduğunu söylüyor.Barda bir odan mı vardı Bora diye hesap soracağım senden birazdan.Ama zaten bu bar sen ve Ayaz 'ın.O yüzden fazla takmıyorum.Hemen görevlinin gösterdiği yerden odana yürüyorum ve kapıyı bodoslama açıyorum.Eee  o kadar heyecen ve özlem birikmiş ne kibarlığı canım..

Kapıyı açmamla burnumun direğinin sızlaması ve sol gözümden bir yaşın düşmesi bir oluyor.Sen evet sen Bora..Ne haldesin ..Üzerinde hayvanca git-gel yaptığın sürtüğün iğrenç zevk seslerinden kapının açıldığını bile duymuyorsun.Sert sever ya beyimiz.Onu kanıtlama peşinde belli.Kadının iğrenç çığlıklarına daha fazla tahammül edemeden geri geri giderek sonuna kadar açtığım kapıyı kapatmaya çalışıyorum.Kapının koluna dirseğimi çarpmamla refleks olarak tiz bir ses yükseliyor boğazımdan.Tam o anda sesin geldiği yöne çeviriyor bakışlarını.Bulunduğu pozisyonu hiçe sayarak.Gözlerinde biraz şaşkınlık ve bolca umursamazlık görüyorum.Terden sırılsıklam olmuş saçlarını geriye atarak kadının içinden çıkıp baksırını giyiyor üzerine.Ben hala gördüğüm şeyin yıkımıyla  kımıldayamazken o bana geliyor yavaşça.

-''Bu kadar beklediğine göre özledin sende galiba -önünü gösteriyor gözleriyle-! diyor acımasızca.

Ben yakınlığının verdiği rahatsızlıkla göğsünden itiyorum tabi hemen.Ellerime bulaşan teri kotuma silerek kapıdan çıkarken söylediği sözler kalbime bir kez daha batıyor.

-''Kocan yetmedi galiba bana geldiğine göre!Mektupta yazmışsın ya benden iğreniyormuşsun ya ne hakla geliyorsun karşıma.Ne sandın senin için gözyaşı döküp ağlıcakmıydım karı gibi.Defol git şimdi gerçekten beni kaybettin.Bana oyun oynamıcaktın Selin.Ben buyum ve mutluyum.Sende kocanla mutlusun.Değilsen gece evime beklerim.Malum açılışı ben yapmıştım dimi?'' diye bağırıyor sevdiğim adam.

Onun için ,canı için  kendimden vazgeçmişken o benim gitmemden hemen sonra kendini başkalarının kollarına atmıştı.Ne iğrenmesi ne diyor bu diye düşünüyorum.Ne mektubundan bahsediyordu.Tamam bir mektup yazmıştım ama o da onu sevdiğimle alakalıydı ve geri geleceğimle..Dedem aklıma geliyor..Hayır ya hayır.Bu kadar kötü olamaz bir insan.O yapmıştı.Benim ağzımdan Bora ya  mektup yazıp eve koydurmuştu.Bu işin içindennasıl çıkacağımı bilmiyodum ama önce gidip gerçek mektubumun peşine düşmeliydim.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-----BORA-----

Selin gittikten sonra camdan bir müddet arkasından baktım.Omuzları sarsılıyordu yürürken.Ağaca yaslandı düşmemek için.O an herşeyi silip ona koşup sarmalamak istedim.Ama yapamazdım.Aşkının oyun olduğunu söylemişti.Benden iğrendiğini,kokumu sevmediğini..Kısaca herşey yalanmış..Aşkı,sevgisi.O mektup beni bitirdi.1 hafta kendime gelemedim fakat 2. hafta her gece başka kızlarla yattım.Aklımca Selin'den intikam alıyordum.Onu o halde karşımda görünce şok oldum ama belli etmedim.Resmen sevdiğim kadına yakalamıştım hemde başkasıyla seks yaparken.Hiçbirisinden tad alamazken hepsini Selin olarak hayal ediyordum.Beni terk etmişti hemde benim olduğu gecenin ertesi günü.

O mektupta okuduklarımı görmeseydim yinede bir ümit olabilirdi bizim için ama unutamıyordum işte yazdıkları..Allahım! Dayanamıyorum  ...Selin ..Lanet olsun sana..Bir kez daha geldin yıktın geçtin beni..

Evet arkadaşlar!Bölüm kısa oldu biliyorum.Ama sizin yorumlarınıza göre devam edicem.Kusura bakmayın bölüm için.

Final olsun diyenler 

hayır olaylar devam etsin diyenler 

yorumlara yazın bekliyorum.Ona göre şekillenicek bazı şeyler kafamda.

ve Bora 'nın başka birisiyle yatması hakkında ne düşünüyorsunuz.Siz bora yerinde olsaydınız ne yapardınız?

Kocam bir playboy (1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin