KADINLAR

22.4K 896 9
                                    

Iyi okumalar canlarim..Bilgisayarimda bozukluk oldugu icin telden yazicam malesef bu bolumu de..Sizleri bekletmeden hemen yeni bolumu yazdim.kiymetimi bilin ;)

      Bora duydugu kelimeyle saskinlikla geri cekildi.Selin'e ne olmustu boyle.Onun ufakligi niye boyle olmustu..Bu dusuncelerle Selin'e bakti ve :

-"Selin guzelim !Sen ne dediginin farkinda misin ? dedi sakince.. bir yandan da kizin yuzune gelen saclarini geriye atiyordu.

-"Evet Bora..Farkindayim.Sen hem oyle seviyomussun ya ? Dun kendi agzinla soyledin telefonda..

Bora kendine o an tokat atmak istedi.Hepsi kendi yuzundendi demekki.O kadar agir sozu kaldiramadi iste dedi icinden..

Selin Bora 'nin sessizliginden onu artik sevmedigini anliyor,icten ice bu sarhosluk oyunu tutmadi diye hayiflaniyordu.O zaman b plani dedi Selin.Bu gece bu is olacak ve benim sadece onun oldugumu Bora 'ya gostericem ama nasil !?

Buldum dedi Selin icinden.Bora sinirlendigi zaman icinden bambaska biri cikiyordu.Bora 'nin sinirini kullanacakti.

Bora yataktan kalkmis,koltuga yatmisti.Yarin ilk is kizi evine birakmak olacakti.Zira akil ve beden sagligina Selin hic iyi gelmiyordu.Bora onundeki siskinlik gorunmesin diye ustune bir battaniye atarak yan dondu ve gozunu kapadi.

Selin Bora uyamadan onun sinir olacagi laflari soylemeye baslamisti bile..

-"iyi sen uyu tavuk gibi..Bende yarin Engin 'i cagiririm onla cikarim gezerim barlarda.."

Selin dedigi lafla dirseginin uzerinde dikilip Bora 'nin yuzunu gormeye calisti.Fakat Bora kisa bir honurtu cikarip kizin tarafina donmedi..

Selin sinir olmus bir sekilde yataga yatti ve tavani izlemeye basladi.. offladi..15 dk.sonra Bora 'nin uyudugunu anladi..Cani sikilinca Jake aklina geldi.Amerikadaki dostuydu..Gerci hersey Bora 'nin yalnis anlamasindan ibaretti ya neyse..Hemen eline telefonunu aldi..Daha orada gece olmamisti..Aradi ve Jake le konusmaya basladi.

Bora uykusundan Selin 'in kahkasiyla uyandi.Kiza dogru dondu fakat gozlerini uyku moduna aldi hafif kisik gozlerle onu izliyordu.Bu kiz gece gece kimle konusuyordu..

Tam o esnada Selin 'in ingilizce konustugunu ve Jake ismini duydu.Duymasiyla ayaga kalkip kizin  cep telefonunu duvara firlatmasi bir oldu.Selin korkudan ne yapacagini sasirmis yatagin en ucuna kadar gitmisti.Bora kizin yanina ilerleyip sacini cekti ve basini geri yatirdi.

-"Selin o p*çle benim evimde nasil konusursun lan !! diye gurledi..

Selin korku dolu gozlerle Bora 'ya bakiyor,onun uyudugunu saniyordu.Ne zaman uyanmistiki ?

-"Bora sacimi birak !Canimi yakiyosun ! " dedi Selin gozleri dolu dolu..

-"Yansin" dedi Bora biraz daha cekerek..

"Benimde yandi cok yandi o herif sana dokunurken..dedi haykirircasina..

Selin daha fazla bu sekilde ikna edemeyecegini anlayinca Bora 'nin dudaklarina uzanip usulca optu genc adami.Bora sanki bunu bekliyormus gibi karsilik verdi hemen..Bora 'nin eli simdi o saclari oksuyordu..Selin genc adami ustune cekti ve unutamayacaklari bir gece onlar icin baslamis oldu..

Sabah yataginda uyanan Bora yan tarafina bakti..Bostu..Ruya gordugunu sandi..oysaki ne guzel bir ruyaydi..Yavasca yerdeki sortunu aldi uzerine gecirdi.Kalkti..Guzel bir dus aldi.Selin gitmisti demekki..Fazlaca rahatlik vardi Bora 'nin uzerinde..Sasirdi..Odasina girince yatagin uzerindeki lekeyi gordu..Beyninden vurulmusa dondu.

Ruya degildi.!!Ruya degildi !! Her saniyesi gercekti demek ki..Selin 'in istek dolu karşılıkları, icine girerkenki kasilmasi..Aman Allahim !!Selin aylardan beri dogru soyluyordu ve ben ona inanmadim..Ne yaptim ben..Iki elini saclarina goturdu sonra yatagin yanindaki komidinde bir not buldu..

-"Bora dun gece icin teşekkürler..Artik sana ait oldugumu anlamissindir..Ayrica dun gece bardan beri sarhos degildim.hepsi numaraydi..Arkamdan bana sarildiginda seni kokundan tanimistim.Sana kendimi ancak boyle ispaylayabildim..ilkim oldun ...Ama sonum olabilecek misin ??" yaziyordu kagitta.

Bora perisan sekilde elindeki kagidi burusturdu.Kendisini ispatlamak icin boyle degerli bir seyi feda etmisti..Sevdigi icin degilmiydi yani!? peki sonum derken neyi kast etti !? Baskalari da  mi olacakti !?

Hayır! ! Hayır! ! buna izin veremem.  dedi ve uzerini giyinerek Selin 'in evine dogru yola cikti..

***********

Asel kucaginda Asliyla kalakalmisti.Yuzundeki huzun ve kirginlik dalgasi her yerini sarmis gibiydi.Ayakta zor duruyordu.Kocasini ziyarete gelmisti Kenan la..Fakat gordugu manzara Ayazla Yeliz in dudak dudaga olduguydu..

Ayaz ise karsisinda yikilmis bir Asel ve hemen onun arkasinda siritan bir Kenan la gozgozeydi..Asel 'in burada ne isi vardi..Ya Kenan !?Niye burdaydi ve niye p*c gibi siritiyordu..

Tabi ya dedi icinden az onceki lanet olayi gordu ikiside..

Kenan zamanlamasini tam ayarlamisti ve basarmisti.Gerci Yeliz 'e sadece 'odada olsan yeter ' demisti..Fakat kadin bonus gibi birde adamin dudagina yapismisti demekki..siritiyordu simdiden.Bu is sandigindan da kolay olacakti..

Ayaz hemen ileri atilarak :

-"Asel!Yemin ederim gorundugu gibi değil! " dedi yalvarircasina..

Asel kucagindaki kizini biraz daha kendisine cekerek :

-"Sus! Tek kelime etme !Hicbirsey duymak istemiyorum"  dedi gozune gelen yaslari zor tutarak..

Aglamayacakti. .O kadin piskin piskin kendisine bakarken magdur kadini oynamayacakti. .Hemen toparlandi..

-"Simdi gidiyorum. Aksama erken gel muhakkak eve.Seni özledik"  dedi Asel gururunu arka plana atarak.

Cok kirgindi.Sevdigini baskasiyla boyle gormek canini yakmisti..Aslinda terkedecekti orayi.Fakat Ayaz 'in hemen arkasinda tirnaklarini inceleyen kadinin yuzundeki ifadeye net bir bicimde gormustu.Bu kadinlari biliyordu.Kucukken babasini bu tip bir kadinla basmisti yatak odasinda ve sonra duyulmus..Anne ve babasi ayrilmisti..Bu kadina istedigini vermeyecekti..

Kadinin ne istedigi belliydi.Ayazi istiyordu..Ama bilmedigi birsey vardi kadinin.

Ayaz onundu ve hep onun kalacakti..Tabi bu düşkünlüğünü Ayaz 'a gostermeye hic niyeti yoktu..Ayaz Asel 'in bir anda degisen yuz ifadesinden anlamasada onun yanina giderek sarildi.Kadinin pur dikkat inceleyici bakislariyla onlara baktigini gordu.Tek eliyle karsilik verdi Aselde..Ve Yeliz 'in gozunun icine bakarak kimseyi umursamadan Ayaz 'i dudaklarindan masum olamayacak bir sekilde optu.Asel bu sozsuz savasi kazanmanin edasiyla odadan cikti.fakat geride pes etmeyi sevmeyen sinirden kuduran bir kadin birakti..

Evet yb geldi..Sizce Selin Borayi hemen affedecek mi ?

Ya Asel Ayaz 'in hic sucu olmamasina ragmen ona iyi davranacak mi ?
Bolum hakkindaki dusuncelerinizi bekliyorum arkadaslarim :*

Kocam bir playboy (1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin