Ayaz karşısında Asel'i gördü fakat Asel'in gözleri kıpkırmızı ve yüzü ağlamaktan şişmişti.Ne olmuştu ki acaba* diye düşündü.Oysa ki Ayaz ne hayallerle gelmişti.Asel ise karşısında en son göreceği kişiyi gördü .Ev adresini nasıl bulmuştu ki.
-''Ayaz burda ne işin var ! Niye geldin he ne istiyosun benden istediğin herşeyi aldın zaten bırak peşimi artık ''diye bitmiş vaziyette bağırdı olağanca gücüyle.
-''Beni içeri davet etmicek misin?'' dedi Ayaz sakin bir sesle. Aslında Asel'in niye birden kendisine bu kadar kızdığına anlam veremiyordu.Hamilelikten sanırım diyerek geçiştirdi düşüncelerini.
Asel kapıyı açık bırakarak içeriye geçti hızla.Ayaz arkasından kapıyı kapatıp Asel'in oturduğu koltuğa oturdu.Asel boş boş televizyona bakıyor,yanındaki adamı görmezden geliyordu.Ne pişkin adam ya hem dün gece başkasıyla yat sonra gel hiç bişey olmamış gibi konuş nefret ediyorum senden dedi içinden.
Ayaz daha fazla dayanamayarak :
-''Ne var Asel! Ne oldu! Ne yaptım söyler misin? diye patladı.
-''Bir şey olduğu yok Ayaz!çık git hayatımdan artık!!'' dedi o da Ayaz gibi bağırarak.
Ayaz ayağa kalkarak iki elini saçlarının arasından geçirdi hızla.
-''Çıkmıyorum.!! Çıkmıcam!!Kahretsin söylermisin ne yaptığımı artık.!Ayrıca seni ve bebeğimi ortada bırakacak kadar şerfsiz değilim'' dedi hırlarcasına
-''Oooo Ayaz bey şereften bahsediyo.dedi sinirlerine hakim olamayarak gülerken.
-''Daha dün gece esmer bir sürtüğü yatağına almışsın bide utanmadan barışalım diyosun aşağılık adam!! dedi bağırarak.Kız cafede arkadaşlarına anlatıyordu senin yatakta ne kadar sert olduğunu. dedi ağlayarak.
Kahretsin Asel sadece 1 kere Ayaz la beraber olmuştu fakat o gece ne kadar sert olduğunu biliyordu Ayaz 'ın.O kız yalan bile söylese bunu nasıl bilebilirdi.tek bir doğru var.O da AYAZ 'ın yalancı olduğu diye geçirdi aklından Asel acıyla.
Ayaz ise duyduklarıyla şok olmuştu.imkansızdı bu.hemen savunmaya geçti
-''Asel ' Sana yemin ediyorum dün gece Borayla birlikte onun evindeydik.Hatta biraz içtik ,maç izleyip koltukta sızmıştık'' dedi Asel 'e yalvaran gözlerle bakarak.
-''İnanmıyorum sana dedi burnunu çekerek..Sonuçta bir zamanın playboy Ayazıydın.Hem şu an 29 yaşında olman bir şey değiştirmemiş demek ki.. dedi
-''Saçmalıyosun Asel !!!Cahillik zamanlarımdı.O sürtük Selin kapıya oğlumu getirip attı.Ne yapıcağımı şaşırdığım günlerdeydim.Geçti gitti hepsi. dedi kesin bir sesle.
''Hem sen varsın sadece artık'' dedi yalvaran bir sesle Yaklaştı Asele gözünden akan yaşları baş parmağıyla sildi alnından öptü.Asel bu dokunuşla ve anlattıklarıyla biraz yatışmıştı.Belkide haklıydı Ayaz.
-''Ayaz dedi dua gibi sevdiğinin gözlerine bakarak.Ne olur yalan olsun.inandır bana kendini.Sana inanmak istiyorum ''dedi Ayaz 'a biraz daha sokularak.Ayaz Asel'in kendisine sokulduğunu görünce hemen sardı sevdiğini.Başını boynuna gömerek kadının tüm kokusunun yayıldığı şah damarına minik bir öpücük bıraktı.Aslında dudaklarına değdirip kokusunu kokladı.Ama bu Asel'i baştan aşağı titretmeye yetti.Asel'in öpücüğünden titrediğini anlayan Ayaz onun etkilendiğini anladı ve dudakları bu sefer kulağının altına geldi.Bir kez daha öpüp öptüğü ıslaklığın üzerine üfledi.Asel boynunda oluşan serinlikle iç çekti.
-''Aselim.! Aşkım!Senden başkası olmadı,olamaz.Borayı getirip senle yüzleştiricem ve bu iğrenç iftirada burda kapanmış olacak'' dedi yumuşak bir sesle.
Asel az önceki yakınlığın verdiği etkiyle iyice mayışmıştı.Gözleri baygınca bakarak usulca başıyla onayladı. Ayaz hızla evden çıkıp bara sürdü arabayı.Aklındaki tek düşünce Boranın gerçeği anlatıp Asel'e kavuşmaktı.Asel'in doğumuna 1 ay kalmıştı ve yanında olmak istiyordu ayrıca kendisini fena özlemişti.Bugünkü yaptığı şeyle Asel'inde onu deli gibi arzuladığı gün gibi açıktı.Bunları düşününce gaza biraz daha yüklendi.Nihayet bardan içeri girince Bora nın her zamanki yerlerinden oturduğunu gördü.Hemen yanına ilerledi ve :
-''Bora hemen kalk giidyoruz ''dedi aceleyle..bir yandan da boranın kolunu kaldırıyordu.
-''Ne oldu abicim ya! Daha yeni gelmişim bi şey içtirmedin ha!'' dedi üzerini silkerken.
-''Başlatma lan içkinden.!! Birisi bana iftira atmış kesin Kenan Asel'in yanına yaklaşmak için yaptı '' dedi
-'' Ne iftirasıymış bu? dedi Bora şaşırarak
-''Ya dün gece yok ben bi esmer kızla yatmışım güya.hep iftira dedi kendinden emin.halbuki dün gece sele maç izledik sonrada biradan dolayı sızdık yani dedi
-''Ayaz abicim.Sen dün hiç bize gelmedinki.Sarhoştun zaten bardayken sonrada esmer bi piliçle gittin ''dedi Bora üzgün bir sesle .
-''Ne hassiktirr!!!!! işte şimdi bittim '' dedi ağlamaklı bir sesle..
*************************************************************************