Ayaz,yorgun sekilde elinde anahtarla evin kapisini acti.Saat gece yarisini coktan geciyordu.Odasina cikip kendini usulca Asel'in yanina birakti.Yan tarafinda yatan karisinin guzel yuzunu izledi bir sure...Tam uykuya dalacagi sirada Asel'in sayiklayan sesiyle irkildi.-''Ayaz gitme'nolursun...''Ayaz kendine bir kez daha kufretti.Asel 'in ruyalarina bile giriyordu korkulari demek ki..Hemen karisini kollarinin arasina alip gogsune bastirdi.Terden alnina yapisan saclarini usulca geriye yatirip,alnina opucuk kondurdu sevdiginin..
Asel ise uykusunun arasinda bir anda kimildamasiyla gozlerini acti ve o asik oldugu kokuyla sarmalandi bir kez daha..Aslinda Ayaz'a kirgindi'fakat onun kokusuna ,benligine duydugu ihtiyac herseyin ustundeydi.Alnina degen opucukle iyice mayisan Asel kocasinin gogsune iyice yerlesti ve huzurlu bir uykuya gozlerini kapadi.
Ertesi sabah kahvaltida ,sanki dun sarmas dolas yatan degillermis gibi ikisininde agzini bicak acmiyordu.Asel
-''Ayaz bana bir aciklama yapmayi dusunuyor musun?" dedi sonunda dayamayarak..
-Asel gorundugu gibi degil hic birsey,sana ispatlicam.o yuzden susuyorum gunlerdir..'' dedi Ayaz temkinli bir sekilde..
Agzindan cikanlari seciyordu Ayaz..Gecmisi berbatti...Asel bir kez gitmisti ..ikinciye izin veremezdi ..
Asel 'in ici biraz olsun rahatlamisti,demekki suskunlugunun sebebi, o kadin degildi..İcinden sevinerek kucuk kizinin karnini doyurmak icin gogsunu acti .Ayaz ise Asel'in bir anda degisen ruh haliyle sasirsada kahvaltisina devam etti..Agzina attigi salatalikla basini kaldirdi..Az daha boguluyordu.Asel hic onun yaninda emzirmemisti kizini..Utanirdi hep..Ama simdi..gayet rahat bir sekilde kizina bakiyor bir yandan da agzina birseyler tikistiriyordu.Sanki Ayaz yoktu o an sofrada..Asel ilk kez yaptigi seyle biraz utansada artik kari koca olduklarindan alismasi lazimdi.Goz ucuyla Ayaz'a bakti.Kendisi utandigini hic belli etmiyordu demek ki..Aferin Asel dedi icinden..Devam kizim..''
Ayaz Asel'e buyulenmis gibi bakarken kabaran arzularina soz geciremez hale gelmisti.Kac gundur Asel'le birlikte olmamistiki..Basini sallayip kendine gelmeye calisti..Yeni yetme degildi sonucta..''Hadi oglum alt tarafi bir gogus ucu gordun yapma bana bunu'' dedi icinden..Ama cok gecti..Pantolonun onune baktiginda cadir kurulmus,bayrak salliyordu adeta..S.ktir!!
Hizla yerinden kalkip banyoya kostu,pantolonun batmasina ramak kalmisti.."Ah Asel sen napiyosun bana boyle..." dedi icinden.."Senin yuzunden 18lik ergenlere benzedim ''dedi kufurle karisik..
Asel ise Ayaz'in soylene soylene banyoya kosturdugunu gorunce bir kahkaha atti.İste bu kadar dedi''Kizini kucagina alarak keyifle sarki mirildandi.''Ayaz bey aklin bende kalsin da ne olursa olsun,seni o bayrak diregiyle yollarda surudurmezsem bana Asel demesinler'' dedi keyiflice..Bu is cozume kavusmadan Ayaz'i kendisine dokundurtmayacakti..
Ayaz sirkete gecikmeli gitmenin ve tam olarak rahatlayamamanin verdigi huzursuzlukla toplanti salonunda bekliyordu..Bugun ortak olduklari sirketten bir yonetici transfer oluyordu sirketlerine.Herkes beklerken kapi acildi ve iceriye Yeliz Demirkan girdi..
_Has.ktirr!!" dedi Ayaz icinden.Bu o kadindi.Asel'le bu kadin yuzunden arasi limoniydi...
-Evet arkadaslar!Ben Yeliz Demirkan.Bu projede sizlerle birlikteyim..''Dedi kadin..ve Ayaz'a goz kirpti yerine gecerken..
Ayaz ise sanssizligina mi uzulsun yoksa kadinin kendisine kur yaptigina mi anlayamadi..Anlasilan bu kadin pesini birakacak gibi gorunmuyordu.
***************************************************************************---
Bora artik Selin defterini tamamen kapatmisti.Uzatmali nisanlisini tekrar aramis ve kendisini affetmesini istemisti.Zaten Naz bu teklif uzwrine baliklama atlamis,solugu Bora'nin yaninda almisti.Bora istemeye iatemeye Naz'la gece kulublerine gidiyor,kizin sarhos halindeki rezilliklerine goz yumuyordu.
Selin ise par time islerine devam ediyor,bir yandan da Bora'ya nasil kendimi ispatlarim diye dusunmekten gozune uyku girmiyordu.Cok seviyordu Selin,pismandi oynadigi oyunlara..Ama ogrenmisti Bora'nin kiskanclikla kendine baglanmadigini..Hatta kaybetmisti oyle yaparak.
Yeni isinde luks bir mekanda garsonluk vardi Selin'in.Alismisti boyle islere..Asil isi mimarlik olsada Asel gibi ..O yapmiyordu isini.Yeni gelen ciftin yanina dogru ilerledi Selin.Arkalari donuktu ikisininde..Yan yana oturmuslardi .'bu ne viciklik be kardesim,bir saniye ayri kalamiyorlar birbirlerinden' diye dusundu Selin.
Selin ciftin onune gectigindeyse elindeki menuyu yere dusurecekti az kalsin..Bora'ydi bu... ve yanindaki kizda kimdi?Her yerinden tikilik akiyordu resmen..
Selin kendini toparlayarak,
-Buyrun efendim!ne arzu edersiniz?" dedi yuzunde sahte bir gulumsemeyle..ici aglayarak.
-Askim ne istersin ''dedi Bora sakince
Selin Bora'nin agzindan Askim kelimesini duyunca bir kez daha yikildi.Silmisti demekki kendisini..Yuzunde hayal kirikligiyla bakti Bora'nin gozlerine ..Bora'da bakislarini Selin'e cevirdi..Kizin yuzundeki duygu dalgalanmasiyla ici parcalandi ama belli etmedi.Artik onun degildi nasilsa...Naz'a bakmaya basladi.Naz ise Bora'nin kendisine ilk kez Askim demesiyle oldukca sasirmisti...menuden bir kac yemek ismi soyledi Naz agzini yayarak.Sonrada Selin'in hala Bora'ya bakmasiyla kiskanmis ve Elini Bora'nin bacagina goturup hafifce sikmisti..
-Askim sen yiceksin?"dedi hemen Naz..Bir yan dan da eli rahat durmuyor genc adamin kasiklarina yakin yerleri oksuyordu..
Selin artik bu goruntuye nasil tahammul edecegini sasirmisti..
İcinden''Surtuk kariya bak nasilda oksuyo Bora'mi..Lan ben sana yedirirmiyim be..he-heyt''dedi aklina gelen dusunceyle ..
Bora Selin'e bu kadar cezayi yeterli gordu..Naz'in elini bacagindan cekerek masanin uzerine koydu.Naz buna bozulsada belli etmedi.Bora'da hicbir arzu uyandirmiyordu naz..Tek etkileyen kisi karsisinda sinirden renkten renge giren ufaklikti iste..
-Aynisindan banada'' dedi Bora Selin'e bakmadan..
Selin siparisleri alip saydira saydira ilerlerliyordu.Bir muddet sonra yemeklerini goturmustu..Sira icecek servisine gelince su goturdu masaya Selin.Geldiklerinden beri Naz'in eli Bora'ninher yerinde gezmis,elini cekmemisti hic.Selin iyice sinirlenmenin verdigi gazla getirdigi bir surahi suyu Naz'in basindan asagi doktu ..Buz gibi suyla neye ugradigini sasiran Naz ciglik atarak oturdugu yerden kalkmaya calisti.Bora ise Selin'den boyle bir hareket beklediginden biyik altindan guluyordu Naz'a.Hemen toparlanip Naz'in yanina giderken Selin'in sesini duydu..
-"Bana bak azgin kari..Senin icindeki Atesi ancak bu su sondurur..Bora'dan uzak dur'' diye cigirdi Selin..Ve diger garson arkadaslarinin yardimiyla iceri sokusturuldu.
Bora Selin'den bu cumleleri duymanin verdigi saskinlikla Naz'i tutmus,ve aciklama isteyen kadina birsey soylemeden evine birakmisti.Belliydi Selin onu geri istiyordu..bu yuzden kartlarini acik oynuyordu..'Seni kucuk seytan' dedi Bora ve telefonunu cikarip Selinin numarasini tusladi..
Bolum kisa oldu pek vaktim yok fakat bekleyen okuyucularim icin paylastim hemen.Tabletten yazdigim icin yazim yanlislari var.kusura bakmayin..yb en yakin zamanda sizlerle.sizleri seviyorum..