2 HAFTA SONRA
*** ASEL***
Selin ile ortaklaşa bir antika dükkanı işletmeye başlamıştık.O gece'nin üzerinden 2 hafta geçmiş,Ayaz'ı tamamen hayatımdan çıkarmaya karar vermiştim.
-Selinn!!Hadi kızım ya..Çok yoruldum..çıkalım artık diye veryansın ediyordum herzamnki gibi..
-Tamam Asel..Kapıyı kilitleyip geliyorum hemen..Sen arabaya geç..dedi selin
Issız sokakta arabama doğru yürümeye başladım.Aklıma Ayaz geldi.Gerçi hiç aklımdan çıkmıyordu ki..Ah nasıl da özledim seni be adam..Kokunu,öpüşünü...Sonra derin bir iç çektim.O an gözlerimi bile kapattığımın farkında değildim.AHHH!!!!! Yere yapıştığımı dizimin sızlamasıyla anlamıştım.Gözlerimi açıp dizime baktım.Hafif kırmızılaşmış,kan toplamıştı..Rezilliğimin anlaşılmaması için hemen ayağa kalkmaya çalıştım fakat kasıklarımda oluşan anlamsız sızlamayla kalkmaya çalıştığım yere geri oturdum.Şu an resmen yolun ortasında oturuyordum..ve bir sesle kendime geldim..
-Hanfendi iyimisiniz? diyen bir erkek sesiydi.
Başımı yerden kaldırmadan salladım ve adamın gitmesini bekledim.Fakat adamın ayakkabılarını hala görüyordum.Niye defolup gitmiyo bu kahrolası şimdi.. diye geçirdim içimden.Belki benim canım gece yarısı asfalta oturmak istiyo..ne diyorum ya ben iyice sacmalamaya başladım..
Başımı kaldırmamla gece karası bir çift gözle karşılaşmam bir oldu.Bana elini uzattı.İstemesemde tutmak zorunda kaldım.Çünkü kasığımdaki sızlama artmaya başlamıştı.
-Ahh!! diyerek kasığımı tuttum.İki büklüm olduğum sırada yabancı beni kucağına aldı ve son model arabasına ön koltuğuna oturttu. Evet yabancı çünkü daha adını bilmiyorum .Biraz kendime geldikten sonra
-''Beyefendi!!..Beni nereye götürüyosunuz?? diye çemkirdim..
-''Hanfendi. Yolun ortasında yerde oturuyordunuz.Rahatsızlandığınızı umuyorum ve sizi hastaneye götürüyorum oldu mu?? dedi bay ukala .. evet yabancılıktan ukalalığa terfi ettirdim. Nolmuşş*?
Hastaneye beni kucağında taşımıştı.Şu anda da tahlil sonuçlarını bekliyorduk.Evet bekliyorDUK diyorum çünkü adam kene gibi yapıştı gitmiyo..hiii!!! selinnnn ben onu unuttum.Hemen telefonumu açıp haber verdim.Ama çoktan hastanenin girişinde olduğunu söyledi.Kuşkulu bakışlarımı ukalaya döndürdüm ve
-''Siz benim telefonlarımamı baktınız?
-''Ah..şeyy!!Telefonun hiç susmadı bende arayan kişiye haber verdim dedi. gayet normal bir şekilde..Bu arada ben Kenan Atasoy buda kartım '' diyerek kartını elime tutuşturdu.
-''teşekkürler herşey için Kenan bey..Şimdi beni yalnız bırakır mısınız ..Birazdan arkadaşım gelir dedim kibarca..
-''Ha! İşte geldi dedim kapıdan giren Selini gösterip...
Seline sıkıca sarıldım.Tahlil yapıldığını söyledim.Kenan bey sağolsun işleri büyütüp kasığımı tuttuğumu gördüğü için kan tahlili ve bir takım zırvalıklardan yaptırmıştı.
Kapının açılmasıyla doktor içeriye girdi.Yataktan yatan beni görünce önce gülümsemiş sonra Kenan 'a bakarak kaşlarını çatmıştı.Noluyo ya burada diye düşünürkrn tuhaf doktor konuşmaya başladı..Nihayet..
-''Evet Asel hanım.Kan tahlilerinii inceledim ve kan değerleriniz normal seviyede..Fakat bebeğin gelişimiyle ilgili bazı problemler var.Henüz 2 haftalık bir bebek ama yediklerinize dikkat etmeniz gerek.O yüzden haftaya salı muhakkak kontrole bekliyorum.Babası da yanında gelirse iyi olur dedi Kenan bey'e bakarak...Kapıyı çekerek çıktı..
BİR DAKİKA...BEBEK Mİ?? HAYIR YAA..
Kafamı kaldırmamla Selin ve Kenan bey'in sorgulayıcı bakışlarıyla karşılaştım.Evet Selin' bile ilkimi Ayaz' verdiğimi söyleyememiştim.Selin arada Ayaz'ın arkadaşı Borayla konuşuyordu..Ama bir şey anlatmamıştı demekki Ayaz'da Bora'ya..Bir dakika ya ...Kenan bey niye 3 çocukla evde kalmış gibi bana bakıyor..Bu bakışları görmezden gelipyataktan kalktım.
-''Selin ben sana herşeyi anlatıcam eve gidince ''dedim kolundan tutarak.. oda anlamış olacak ki
-''Tamam canım.'' dedi.Kenan bey'e dönerek :
-''Tekrardan teşekkürler Kenan bey..diyerek uzaklaştık.Ama ayak sesleri peşimizden geliyordu.Dönünce kenan bey olduğunu anladım.
-''Lütfen bana Kenan de Asel..Bir isteğiniz olursa kartımda telefonum yazıyor beni ara hemen dedi ve uzaklaştı.Adam benim çocukla ortada kaldığımı anlamış olacak ki halime acımıştı ..
-''Ben napıcam yaa Selin..Bir şey söyle dedim..
-''O senin kanın canın Asel!!Yeğenime birlikte bakıcaz tamam mı dedi gülümseyerek..Ahh selin..iyiki varsın dedim ve ona sarıldım sıkıca..
Artık bebeğimle yeni hayatımın penceresinden hayata bakmaya başlayacaktım.
***************************************************************************************************
Asel Selin'le dertleştikten sonra odasına çekilmiş elini karnına götürüp okşuyordu.
-''Bebeğim!!Ben seni hiç yalnız bırakmıcam.Babanın bana yaptığını sana yaşatmıcam bi'tanem... diyerek uykuya daldı..
ARKADAŞLAR!! BÖLÜMLER KISA GELİYOR FARKINDAYIM AMA COK UZUN SÜRE PC 'NİN BAŞINA GEÇEMİYORUM.. VOTELER GEÇTİĞİ VE SİZİ KIRMAMAK İÇİN KISADA OLSA PAYLAŞIYORUM..+12 DE YB GELİR...OKUYAN VE VOTE VEREN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜRLER...SEVİLİYOSUNUZ..MUCKS