PARTİ

29.3K 1.5K 15
                                    

     Arkadaşlar beğeniler aşırı düşük devam ediyor.Bu her ne kadar benim yazma isteğimi kökünden baltalasada yine de beğenen 5-6 kişi için yazıyorum sırf.Hikayenin kurgusu derinleşecek fakat önce baş karakterleri iyi gözlemlemeniz lazım.Ayrıca derin yaz diyenler oldu çoğunlukla yazmaya çalışıyorum fakat açıkcası mesela elini kaldırdı kelimesi için yarım sayfada dökemem.benim yazış tarzım bu.tabikide eleştirisi demiyeyim de önerisi olan varsa yoruma veya özelden aktarabilirsiniz.lütfen okuyan arkadaşlar votelesin please..

         AYAZ

      Tam 2 hafta oldu onu görmeyeli..Onu seviyordum ,yokluğunda daha iyi anlamıştım.Ona motorumla çarptığımdan beri seviyordum.Telefonunu defalarca aramıştım. Kapalıydı.Elimde bir adresi bile yoktu.Onunla yatmıştım ,ilki olmuştum.Fakat hakkında en ufak bir bilgiye sahip değildim.Siktir ya..

   Borayla bizim barda takılıyorduk her zamanki gibi..

-Abi!Araştırıyorum yengeyi..Sen hiç merak etme.. dedi Bora..Arkadaşının bu halini ilk defa görüyordu ve şaşırıyordu. AYAZ ATEŞ resmen dağılmıştı.Ayaz'a baktı göz ucuyla..Saçları birbirine girmiş,lacivert gömleğin rengi solmuştu.Sakalları uzamıştı.Asel'le nolmuştu ki.Tamam Ayaz ona birşey anlatmamıştı ama o benim oldu demişti geçen gece sarhoş olduğunda..Şimdi anlamıştı bora.Yatmıştı kızla sonra da piç gibi ortada bırakmış kızda terk etmişti işte dedi içinden ..

*****************************

Ayaz oturduğu koltuğa biraz daha yayıldı ve oynayan yarı çıplak kızları izlemeye başladı.Bir yandan içinde Asel'in aşkının fırtınası kendini gösterirken diğer yandan unut gitsin bi gecelikti diyordu içi..İkilemdeydi Ayaz tıpkı o sürtük kadın oğlu Aral 'ı kapısının önüne koyup defolup gittiğinde Aral'ı kabullenmediği gibi.Tabi sonradan oğlu olduğunu öğrenince sevmiş fakat asla göstermemişti.Aral Asel'in gittiğini kabullenememiş sürekli ağlamıştı ve Ayazda geçici bir  yaşlı kadın bulmuştu küçük çocuğa..

           6 AY SONRA

      Asel bu 6 aylık süreçte mimarlık işine geri dönmüş ve kendisinden hiç desteğine esirgemeyen Kenan 'ın şirketinde işe başlamıştı.Kenan bebeğin babasının kim olduğunu bir kere bile dile getirmemiş hattta birgün:

-''Asel istersen bebeğine babalık yapabilirim. demişti.

-''Çok teşekkür ederim Kenan! Fakat bebeğimin bir babası var zaten.Desteğini her zaman hissediyorum ama bu çok büyük bir sorumluluk kabul edemem.''demişti..

        Karnı iyice büyüyen Asel geceleri bebeğine Ayaz 'ı anlatıyor.Onu çok sevdiğinden bahsediyordu.Yine her gece olduğu gibi Ayaz 'ın fotoğrafını öpmüş ''iyi geceler aşkım'' diyerek uykuya dalmıştı.

Ertesi sabah ağırlaşan bedenini yataktan kaldırıp banyonun yolunu tuttu.Bu gece şirket partisi vardı ve bu geceden sonra izine ayrılacaktı.Bebeğini fazla yormuştu bu aylarda..Ayaz 'ı unutmak için işe vermişti kendini.Selin odasından uykulu bir şekilde çıktı.

-''ooo Asel hanım! Erkencisiniz yeğenim uyutmadı mı yoksa ? diye takıldı.  Asel :

-''Hayır canım..Babası uyutmadı dedi kahkaha atarak.Selin le uğraşmayı seviyordu küçüklükten beri.

-''Neeeee!!! Nerde Ayaz içerde mi yoksa ..İnanmıyorum Asel onu bir gecede affedip koynuna mı aldın yaa daha süründürecektin dedi çığırarak..  ve ardından Asel'in odasına daldı ,Ayaz'ı aramaya başladı.

Asel ise şaka yaptığına pişman oldu ,bir yandan Seline Ayaz'ın evde olmadığını anlatmaya çalışıyor,bir yandan da karnını tutup sık nefesler alıyordu. Kahkahalarından dolayı bebeği uyanmıştı ve tekmelemeye başlamıştı annesini..

-''hu!hu! şaka yaptım kızım ya dur deli danalar gibisin başım döndü.dedi nefes nefese..

-''Aferin Asel! Bunun şakası mı olur ya.Ödüm koptu dedi ve sanki koşturan o değilmiş gibi sakince koltuğuna oturup gazetesini okumaya başlamıştı.Anlaşılan Asel Selin'in bu değişken hallerinden daha çok çekecekti.

****************************************************************************************************

    2 genç kadın akşam ki parti hakkında konuşmaya dalarken,başka bir şirkette sinirler oldukça gergindi.

-''Şu siktiğimin adamından nefret ediyorum.diye kükredi Ayaz..Elindeki parti davetiyesini buruşturup yere savururken..

-''Abi bi sakin ol dedi Bora her zamanki sakinliğini koruyarak.

-''Nasıl sakin olayım ha nasıl!! Adam son 6 ayda parladı resmen.Nerdeyse bizle yarışacak seviyede.

-''Ayaz öğrendiğime göre yeni bir mimar almışlar son aylarda, bu çizdikleri projelerde hep ondan  çıkmış. dedi Bora 

-''Kimmiş lanet mimarları öğrenemedin mi Bora? dedi Ayaz ..Bİraz daha sakinleşmiş rahatlamıştı.Eğer mimarlarını elinden alabilirsem o kas kafalı hiç bi b*k yapamaz dedi içinden.

-''İstersen gitmeyelim partisine boşver dedi Bora bir umut...Ayaz'ın sinirlenmesini istemiyordu çünkü Asel'in gidişiyle fena dağılmış.Şirkette terör estirmeye başlamıştı.Eski playboy günlerine geri dönmüştü adeta.Halbuki Aral dan sonra bırakmıştı tek gecelik ilişkileri...offf  dedi içinden genç adam ve dostuna döndü.

Ayaz 'ın yüzünde sinsi bir gülüş belirmiş

-''Hayır dostum!O lanet partiye gidicez ve şu siktiğiminin mimarını kendi gözlerimle görücem dedi keyiflice...Hem ne demişler dostuna yakın düşmanına ondan da yakın..

Ayaz ve Bora sekreterinden partinin adresini alarak yola çıktılar.Ayaz  hayatının bu gecede değişeceğinden habersiz arbaya son sürat sürmeye başlamıştı

                        +10 vote da yb gelir.yb heycanlı bakın ona göre:))hadi öptüm beğenenleri seviliyosunuz

Kocam bir playboy (1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin