İLKİM

37.1K 1.4K 49
                                    

      Sabah ilk gözlerini açan  Asel oldu.Vücudundan sanki tonlarca yük geçmiş gibi ağrıyor ve kasıklarında hafif bir sızlama baş gösteriyordu.Gözlerini yan tarafına çevirmesiyle şok oldu.Çünkü yan tarafında yarı çıplak Ayaz tüm seksiliğiyle beline sarılmış yatıyordu.Çarşafı hafif açtı ve çıplak olduğunu , kurumuş kanı görmesi uzun sürmedi.İlkini sevdiği adama vermişti.İçinde hiç pişmanlık yoktu.Asel yana dönerek elini Ayaz'ın yanağına sürdü.Bir müddet hafif çıkan sakalları Asel'in içini gıdıklamıştı.Bu adama ilk görüşte aşık olmuştu.Eğildi Ayaz'ın yüzüne doğru  hafif aralık olan adamın dudaklarını aldı dudakları arasına.Önce üst sonra alt dudağını emdi..bıraktı.

Ayaz dudaklarına değen dudaklarla gece rüyasının devamını gördüğü için seviniyordu.Hemen karşılık vererek kızın üzerinde yerini aldı.Başını kızın boyun çukuruna gömerek oraya ıslak bir öpücük bıraktı ve sessiz bir şekilde bir kez daha birbirlerinin oldular..

    2 SAAT SONRA

  Ayaz gözlerini açınca yataktan kalkarak banyoya ilerledi.Gece muhteşem ötesi bir rüya görmüş ve fazlasıyla rahatlamıştı.Zaten Asel yüzünden kaç gündür hiç bir kadınla beraber olamamıştı.Hep aklına Asel gelmişti.Banyodan çıkınca giysi odasına girip üzerini giydi.Odasına girerken yatağın sol tarafında yarı çıplak yatan bir kız gördü.Sırtı genç adama dönük olan genç kızın beline kadar kırmızı saten bir örtü vardı.Sonra aklı başına geldi en son bardan çıkarmıştı Aseli tabi yaa dedi içinden.Hemen Asel'in yüzünü saçlarından kurtardı ve masum yüzüne baktı.Hayır masumiyetini dün gece elinden alan kendisiydi genç adamın.Napıcam nasıl davranmalıyım ki daha aşık olup olmadıgımı bile bilmiyorum diye düşündü...

Asel ise yüzüne değen sıcak parmaklarla ve mis gibi erkeksi kokuyla gözlerini araladı.Bir gecede 2.kez birlikte olduğu ,AŞIK olduğu adama baktı doya doya ve gülümsedi ona.Demekki o da beni seviyor diye düşündü yoksa 2.kez niye benle beraber olsun ki dedi içinden umutla..İkiside sözleşmiş gibi birbirlerinin gözlerine bakıyordu ..tabi birisi Aşk ile diğeri  bomboş gözlerle .

Bakışmadan ilk gözlerini çeken Asel oldu.Anlamıştı genç adamın ona aşık olmadığını.Balyoz yemiş gibi kendisine geldi o an.napıyorum ben hala bu adamın yatağında dedi ve hemen odadan kaçarcasına çıktı.

        ASEL

Salak Asel ..salak Kendini teslim ettin.İlkini verdin.Noldu Elinde ne var .Koca bir sıfır ve bomboş bakan gözler.tabi beyimiz işini gördü rahatladı.AHHH....Hemen bu lanet evden gidicem.Az önce odada gözlerinin içine baktım.Küçük bir duygu kırıntısı bile yoktu gözlerinde..kahretsin ya naptım ben..Bavulumu hazırladım Aralın odasına girdim.Uyuyordu minik kuzum.Son kez kokladım.Hiç ayrılmak istemiyorum ki senden.Ama duygusuz babanın yanında daha fazla kalıp kendimi küçültemem dedim Arala ..Aral'ın odasından çıkarken Ayaz'ın odasına baktım.Odanın kapısı hafifi aralıktı o hışımla tam kapatamamıştım demek ki..Son kez bakmak için bedenimi öne dogru eğdim ve onu gördüm.Üzerinde beyaz bir gömlek,altında eski kot ve ayakları çıplak..AHH çok seksi ..Asel kendine gel istediğini aldı senden ne seksisi artık dedim içimden hormonlarıma bir torba dolusu küfür yolladım.İzlemeye devam ettim kapı aralıgından ..Yatağın üstüne oturmuş,yerdeki pahalı parkeyi izliyordu.Banyodan çıktığı için saçları ıslaktı. ıslaklıktan dolayı 2-3 damla patkeye damlıyordu.O an yanına gitme duygumu bastıramadım .Ayaklarım benden habersiz hareket etti..

   Ona son kez hoşçakal demeliydim.Gerçi çok güzel ve değerli bir hediye vermiştim ona dün gece hemde defalarca...Kendimi sunmuştum ona.O da defalarca almıştı beni büyük bir istekle.O anları yok sayarak ilerledim yanına.Bir anda başını kaldırıp bana baktı.Şaşırmış mıydı yok canım.Sonra bavuluma bakıp kaşlarını çattı.Gözleri tekrar gözlerimi buldu.Bakışlarında pişmanlık gördüğüme yemin edebilirim.Eğildim yere dizlerimin üzerinde..Tam bacaklarının arasına girdim.Uzandı ellerim yanaklarına ..Ne yaptığıma dair en ufak bi  fikrim yoktu o da kendisini tamamen bana bırakmış gibiydi.Baş parmağımla yanağını okşadım önce ...Sonra dudaklarını..Başımı yaklaştırıp önce dudağının kenarını öptüm ..şaşırmıştı benden böyle bişey beklemediği belliydi..sonra açık olan dudaklarına dudaklarımı bastırdım.Sıkıca öptüm onu..Kokusunu içime hapsetmek için başımı boynına gömdüm.Gömleğinin yakasını elimle genişlettim...Burnumu sürttüm önce Kasılmıştı..Başımı çekmeden tam şah damarının üstüne yumuşacık bi öpücük bıraktım..kokladım bir kez daha..-''mutlu ol aşkım'' dedim kulağına..

Bir anda çekilip hızlıca kendimi odadan dışarı attım.Ağladığımı yeni farkediyordum.Yapamazdım bana karşı hiçbirşey hissetmeyen biriyle olamazdım ..

****************************

 Asel kendini dışarı attığında artık Ayaz ı hayatından çıkaracağına yemin etmişti...

Ama Ayaz 'ın ona bıraktığı hediyeden habersizdi.Karnında atmaya başlayacak minik kalp ikisininde kaderlerini çoktan değiştirmişti...

                                ARKADAŞLAR GEÇ GELDİ BİLİYORUM AMA TATİLDEN DÖDÜM.SIKLIKL YENİ BÖLÜMLER GELMEYE DEVAM EDECEK TAKİPTE KALIN...+10 VOTE YB GELİR.ASEL VE AYAZLA İLGİLİ HAYALLERİNİZİ YAZIN HİKAYEDE KULLANAYIM..TEŞEKKÜRLER

Kocam bir playboy (1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin