ASEL'İN AGZINDAN
Nihayet malikaneye ulaşmıştım.Motorumdan inip üzerime çeki düzen verdim.zile bastıgımda karşıma
benim yaşlarımda bir hizmetçi çıktı.bu arada yaşım 24.tatlı birine benziyordu.
-Buyrun efendim.kime bakmıstınız dedi.
-AYAZ ATEŞ le görüşmem vardı..
-şöyle salona buyrun ben kendisine haber vereyim dedi.
ben de fırsattan istifade evi incelemeye baslamıstım.ev 2 katlı cok hos bi bahcesi olan lüks kokan bi evdi.
incelerken bi ses duydum.ama bu ses bi dakika ya!nerden tanıyorum ben bu sesi...
- İncelemen bittiyse niye burdasın.Yoksa beni mi takip ettin UFAKLIK...
bunları söylerken her kelimesinde bana bi adım daha yaklaşıyordu.sahi bu adam niye sürekli dibimde bitiyordu ki...bi adım geri çıktım.evet asel ciddiol.bu bir iş görüşmesi dedim kendi kendime...
-ben Asel Arhan.Buraya iş görüşmesi için geldim.bakıcılık için yani.aslında mimarım.fakat ailevi nedenlerden dolayı şirketimizdeki işleri bırakmak durumunda kaldım. diyerek acıklamamı yaptım.
Allahım nolur cv istemesin diye dua ederken ..
-iş tecrübenizvar mı ? diye sordu yakısıklı.. tamam asel cıvama dedim içimden..
bogazımı temizleyerek cevap verdim.-iş deneyimim yok ama ablamın cocuklarına hep ben baktım dedim.
GÜLDÜ....BANA GÜLDÜ...
Tamam sakin.o gamzeyi görmedim
-yanii işe alındım mı? hadi ya kıvrandırdın uyuz biliyo nasıl ihtiyacım oldugunu ya..
-tamam iş senin.ama yalnızca deneme icin.bi süreliğine.ogluma iyi bir bakıcı ol.fazla samimiyet istemiyorum.odan aralın hemen bitişigindeki oda dedi. ilk kez bu kadar uzun konusmustu.Başımı sallayarak tamam dedim.ve aralın odasına cıktım.Acaba beni sevicek mi?babasına mı yoksa annesine mi benziyo diye düşünürken kapı açıldı ve ...
Karşımda babasının kopyası olan 4 yaşındaki Aralı görmem bir oldu. Bana şöyle bi baktı..aynı babası..
-Sen kimşin? dedi.
-Ben Asel yakışıklı..senin adın ne? dedim.
-bende Aral güşellik dedi. AMAN ALLAHIM..tamamen babası. bu 2 erkekle cok işim var diye içimden geçirdim.bu arada Aral öptüğü eli bırakmadan beni odasına cekti ve oyuna başladık..
YAZARIN AGZINDAN
Genç adam oglunun odasına cıkan kızı unutamıyordu.daha yarım saat önce onon motoruna carpmıs dudagından bi buse almıstı.kızı aklına getirdi.dudagının kenarını öperken nasılda içini çekip nefes almıstı.belliki ilk yakınlasmasıydı.ister istemez dudakları yukarı kıvrılmıştı.
Genc kadın ise bi yandan ufaklıkla oynarken aklı bi yandan asagıda bıraktıgı Ayaz Ates te kalmıstı.Sanki motoruna carpan ilk öpücügünü alan o degilmiş gibi davranmaya calısmıstı.Ama bakalım bu iki genc aynı evde daha ne kadar birbirinden uzak kalmayı başarıcaklar...
Arkadaslar..bu benim ilk hikayem.o yuzden istekleriniz olursa yazarım.yorum ve vote unutmayın lutfen.tesekkürler