İlk bölümü bir önizleme farzedelim. Kahramanlarımızı henüz tanımıyorsunuz. Çok konuşulan bir olayı kahramanımız Hana yı ve görünenin aksine yaşadığı olaylar zinciri bizi bekler
Şunu söyleyebilirim bu hikaye gerçek bir hikayeden yola çıkılarak yazılacaktır. Amerika'da ve İngiltere de son yıllarda rastlanan bir olayı hikayeleştireceğim. Haberlere konu olan bir durumu karakterlerle içselleştireceğiz. Onları anlamaya çalışacağız. Eleştireceğiz.
Ulaş Çetin ve Mert in odağında yaşanan olaylar ve bekaretini 1 milyon dolara satan Hana nın hikâyesi bizi içine çekecek. Karakterleri zaman zaman suçlayıp zaman zamanda ben olsam yerinde ne yapardım diye düşündüğümüz olacaktır. Hana yı çok yakında tanıyacağız ama daha zamanı gelmedi.
Şimdilik bazı karakterleri biraz daha yakından tanıyalım. Kim den başlayalım.Ben Çetin i merak ediyorum
ÇETİN BAŞER
Çetin 30 yaşındadır. Ailesinin tek çocuğudur. İstanbul da bir yapım şirketi vardır. Diziler ve filmler ondan sorulur. Oyuncularla haşır neşir renkli eğlenceli zaman zamanda kendine has sıkıntıları olan bir dünyadır çetin in dünyası. Annesi vefat edince babası genç bir kadınla evlenmistir. Bu onun canını acıtsada içinde bulunduğu durumlara çabuk adapte olmuştur. Aileden zengin olmanın verdiği avantajla ve annesinden ona kalan büyük mirasla hem yapım şirketi kurar. Hemde zenginliğin tadını doyasıya çıkarır. Çalışmasa da olur ama içinde bulunduğu dünyayı seviyordur. Ulaş la arkadaşlığı çocukluktan gelir. Ailelerin birbirini tanıması ve onları aynı ortamda buluşturması sebebiyle Ulaş Mert ve Çetin de kopmaz bir bağ oluşur. Cem i de tanıyorlardır ama çok fazla bir bağ yoktur aralarında.
Çetin denilince aklımıza eğlence espiriler kadınlar gelecektir.Çetin in fiziki yapısını hikaye içinde anlatırım ama oldukça yakışıklı diyebilirim. Zaten bu hikâyede çirkin erkek yok. Madem hayal ediyoruz yakışıklı hayaller kuralım.😎😎
Tabiki uzun boylu tabi ki kirli sakallı 😋
Biraz da esmerBu hikâyede Çetin çok önemli bir yere sahip. Hersey i başlatan isim diyebilirim kilit isim olacaktır. Taşları yerine oturtan biri olmasının yanında kınayanacağız ve eleştireceğiz de..
MERT NİKO ANGELOPUS
Mert Ulaş la kuzendir. Ulaşın babası ile mert in annesi kardeştir. Fakat mert in annesi üniversite için İngiltere'ye gidince orda tanıştığı Yunan bir gençle evlenir. Ailenin onayı olmamasına rağmen kendi bildiğini yapar.Bu durum Kerim bey i sinirlendirir kızını evlatlıktan reddeder. Sonra Mert doğar. İstanbul'da yaşamaya başlarlar. Mutludurlar ve sonra bir trafik kazası geçirirler ve kazada mert in annesi ve babası hayatını kaybeder. Kerim bey çok üzülür. Kendini hiç affetmez keşke kızımı affetseydim der. Mert de ailesini kaybettiğinde 5 yaşındadır. O zamandan sonra Mert bir süre Kerim bey in onu alıp getirmesiyle Kıbrıs da yaşar. Bir süre de İstanbul'da babaanne ve babasının akrabaları ile yaşar. Çocukluktan beri hayatı Kıbrıs İstanbul Atina arasında mekik dokumakla geçer.
İki ailede Mert i yaşadığı bu durumdan sonra en kıymetlisi yaparlar. Bir dediğini iki etmezler. Asaf Bey ve Selin hanım da öyle hiç kiyamazlar Mert e. Ulaş dan bile değerli tutarlar.Zaten Ulaş la aralarındaki problem de küçüklükten biraz bundan kaynaklanır. 28 yaşındadır. Para sorunu yoktur. İstanbul'da konforlu bir rezidans ta yaşar. Babasının restorant işini devam ettirir. İstanbul'da ve Yunanistan da birçok şubesi vardır. Şimdide İstanbul'da yeni bir şube daha açacaktır. Onun hazırlıklarını yapar.
Mert uzun boylu zayıftır ama çok sıska olan zayıflar dan değildir. Gayet de kası vardır. 😚😚Düzenli olarak spor salonuna gider. Yakışıklıdır. Sarışına yakın kumral biridir. Yunan ve Türk ortak yapımının mükemmelliğini düşünün 😎😎
Ulas la olan bağları kan bağından ziyade 5 yasinda Kıbrıs'a ilk geldiğinde Mert e destek olmasıyla güçlü bir manevi bağdır. Sonradan araları limoni olsada Mert onu asla kimseyi koymadığı özel bir yere koyar. Sürekli atışsalarda Kıbrıs da en değer verdiği insan belki de Ulaş tır. Yaptığı abiligi hiç unutmaz.
Diger karakterleri de yavaş yavaş tanıyacağız.. Şimdilik hoşçakalın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hanaelci
General FictionMasum görünen kirli bir ilişki mi yoksa kirli görünen masum bir aşk mı ? Hikayemiz de bu sorunun cevabını arayacağız