18 Şubat
Peki bu randevu ne zaman diyen Ulaş cevap beklemektedir. İçkisini yudumlamaya devam eden Çetin "bu gece" dedi.
"Bu gece saat tam 12 de midnight otelde buluşacağız."
"Neee hemde bizim otelde öyle mi" dedi Ulaş sinirlenerek.
"Oteli ben seçtim onlarda kabul etti. Şayet birşey duyulursa kapatması kolay olur. Zaten sıradan bir buluşma." diyerek ayağa kalkıp odanın içinde yürümeye başladı Çetin.
"Sıradan buluşma ha. Açık artırmayla hem de. Bayağı sıradanmış." dedi alaycı bir ses tonuyla Ulaş.
"Açık artırma oluncamı sıradanlığı bozuluyor. Düğün iptal olduktan sonra her gece yaptığın ne. Aynı şey değilmi."
"Her gece başka bir kızlaydın. Heyecansa heyecan. Bu da böyle bir heyecan işte. "
Konuşmaya devam eden Çetin Ulaş'ın damarına basıyordu.
"Sonuçta yaşanılan şey aynı. Yaşamadığım bir heyecan kalırsa eksik hissederim." dedi sırıtarak.
Bir yandan da bir içki daha doldurdu boşalan bardağa.
Sen varya sen yapmadığın bir şey kaldı mı senin acaba diyerek karşısına oturdu Ulaş.
Hiç mi korkmuyorsun duyulur diye. İstanbul'daki işlerinin kökünü kazımış olursun. Taşlarlar seni diye de espiriyle karışık uyarı yaptı.
Çetin de kendinden emin bir şekilde senin kimlerin neler yaptığından haberin varmı diye sordu. Sen insanları çok mu düzgün sanıyorsun.
Kadınları dürüst mü sanıyorsun. Herkes birbirini aldatıp dolandırma peşinde.
İnsanlar böyleyse bende böyleyim. Etik kurallarla ilgilenmiyorum.
Bak kendi durumuna en güvendiğin insandı belki de Sedef. Ama sonuçta bir kadın. Neler yapabileceğini gördün.
Cem'e bak. Nasıl ihanet ettiğine. Hal böyleyken insanlara güvenmeye bu şekilde yaşamaya devam mı edeceksin.
Kuralların canı cehenneme diyorlar ya. Aynen öyle. Kuralsızlık benim temel kuralımdır.
Böyle bir buluşmaya gitmektende rahatsızlık duymuyorum.
Ulaş Çetin'in fikirlerini artık çokta uçuk bulmuyordu. Ama yinede iyiki Mert burda yok. Bunları asla konuşamazdık diye içinden geçirdi.
Ulaş biraz düşündükten sonra teklifin hala geçerli mi diye sordu Çetin'e.
Çetin kafasını çevirip ciddi misin sen diye yanıt verdi.
Kafa sallayan Ulaş'a doğru dönüp yok artık dedi.
Sonuçta yaşanılan şey aynı. Sıradan bir buluşma diye biraz önceki Çetin in sarfettiği sözleri bu defa Ulaş söyledi.
Anlaşmışlardı. Buluşmaya Ulaş gidecekti. Belki başka bir zaman olsa böyle birşey yapmaya kalkmazdı ama şu an kararlıydı.
Sanki yıllardır aptal yerine konmanın acısını çıkarmaya çalışıyordu.
Hep iyi doğru dürüst güvenilir olmuştu.
Ama hiçbir faydasını görmemekle birlikte bundan dolayı canı yanmıştı.
Ulaş değişmekten ziyade kendini değiştirmeye çalışıyordu. Hala aynıydı aslında.
Ertesi gün aksam uçağıyla Amerika'ya gidecekti. Akşam evde hep beraber yemek yediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hanaelci
Ficción GeneralMasum görünen kirli bir ilişki mi yoksa kirli görünen masum bir aşk mı ? Hikayemiz de bu sorunun cevabını arayacağız