Sedef ve Ulaş el ele idi. Sedef Ulaş ın elini daha bir sıkı tuttu. Mert le göz göze geldi. Bir Çetin e bir de Mert e baktı.
Çetin ve Mert ise gözlerini Sedef e dikmişlerdi. Küçümseyici bir tavırla sert sert baktılar ortamda gerilim rüzgarları esiyordu.
Sedef'in elleri terlemişti. Acaba söyleyecekler mi diye düşünüyordu.
Ortada dönen durumdan haberdar olmayan bir tek Ulaş vardı. Sedef in kriz geçirmesi ve Mertle Çetin in sabahtan beri peşinde koşmasına bir anlam veremiyordu.
"Günaydın beyler ne kadar popülerim bugün. Beni mi arıyorsunuz " diyerek sessizliği bozdu Ulaş.
"Konuşacağız şimdi ertelemek yok. Öğrenmen gereken bir şey var" dedi Mert Sedef e bakarak.
Sedef tedirgindi. Daha çok tedirgin oldu. Eli ayağı titremeye başladı. Elini çekti Ulaş ın elinden. Ulaş Sedef e doğru bakıp "iyi misin" dedi.
"Tansiyonum düştü sanırım. İyi hissetmiyorum kendimi."
"İstersen odaya dönebiliriz" dedi belinden tutarak.
Çetin gözlerini sağa sola kaydırdı. İnanmadığını ima ederek. Mert ise bu tiyatronun bitme arzusundaydı. Zira Sedef in neden böyle yaptığını biliyordu.
Ulaş Mert ve Çetin e dönerek biz odaya çıkıyoruz sonra görüşelim olurmu dedi ve Sedef i sıkıca tutup geriye döndü. Tekrar asansöre bineceklerdi.Tam düğmeye basmıştı ki Mert seslendi.
"Sedef'e sorar mısın Ulaş dün gece nerdeymiş. Ya da şöyle de. Yanında kim vardı? "
Çetin kafasını Mert e doğru çevirdi. Pat diye söylemişti. Bu kadarını beklemiyordu. Ulaş Sedef konusunda oldukça hassastı. Yumuşatarak söylemek gerektiğini düşünüyordu. Etrafı kontrol etti az sonra olacaklara karşı. Medya bunu asla bilmemeliydi. Hele bir gazeteci varsa bu rezilliğin daniskası olurdu ve kimse bilmemeliydi.
Sedef'in korktuğu başına gelmişti. Titredi. Dönüp yalvaran gözlerle Mert e baktı. Ama Mert kuzenini aptal yerine koymalarına asla izin vermeyecekti. Mert için bu ailevî bir meseleydi aynı zamanda.
Ulaş dondu kaldı. Sedef e baktı. Başını çevirip Mert baktı.
"Ne demek istiyorsun sen. Açık konuşsana. "
"Sedef anlatsın. Ona sor. Dün gece kimin yanındaymış sor." dedi Mert.
Çetin bu yüzleşmeden hiç memnun değildi. Paparazzi dünyasını medyayı düşününce her an birileri bir şey görebilirdi.
Hemen araya girdi ve "bunu burda konuşmasak hassas bir konu. Duyulması iyi olmaz. Ulaşın ailesinin itibarı için ve Sedef in bundan sonraki hayatı için kendi aramızda halledelim " dedi Çetin.
Ulaş şu an hiçbir şey düşünemiyordu. Boğazı düğüm düğüm olmuştu. Bir cümle onu bu hale getirmişti.
"Biri bana neler olduğunu hemen anlatsın."
Ses çıkmayınca dişlerini sıkarak tekrar konuştu Ulaş.
"Ne demek bu. Ne demek dün gece "
Çetin onu hemen açılan asansöre çekip "yukarda konuşalım" dedi cümlesini tamamlamasına fırsat vermeden. Bir yandan da etrafa baktı. Bir baş işareti ile Mert'e Sedef i de alıp yukarı gelmesini söyledi.
Mert ve Sedef başbaşa kalmıştı. Birbirlerine baktılar. Mert "bütün bunların ortaya çıkacağını tahmin etmedinmi. Hep mi gizli kalacaktı" dedi.
Sedef ağlamaya başladı.
"Herşey bitti. Sizin yüzünüzden. Terkedecek beni. Mahvettiniz hayatımı " diye birden bağırmaya başladı ve yere yığıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hanaelci
General FictionMasum görünen kirli bir ilişki mi yoksa kirli görünen masum bir aşk mı ? Hikayemiz de bu sorunun cevabını arayacağız