ALYABugünün anlam da hissettirdiði de çok farklýydý .Ýçimde hem bir boþluk hissiyatý hem de mutluluk vardý .Aslýnda yýllardýr istediðimiz hayalimizi gerçekleþtiriyorduk .Ben bugün çocukluk arkadaþlarýmla ,onlara sadece bu sýfat az kalýrdý çünkü onlar ayný zamanda ailemdi .Bizim her birimizin çocukluðu çok iyi geçmemiþti.Her birimizin çocukluðu oyunlarla deðilde travmalarla süslüydü .Hayattaki tek fýrsatým küçük yaþýmda onlara sahip olmaktý .Aklýmdan bunlarý geçirirken bir yandan elimde olan kutunun içini boþaltýyor diðer yandan Elif ve Cansu'nun tartýþmasýný gülerek izliyordum .
" Ya yeter ya ne zor iþmiþ arkadaþ taþýnmak .Keþke özel güçlerim filan olsaydý ya da ne gücü be çok param olsa da aynýysý olurdu ." Elif sonrasýnda koltuða oturarak yayýldý.
Cansu elini beline atarak Elif'e döndü ve elindeki yastýðý fýrlattý."kýzým sadece koltuklarýn yatýklarýný yerine koydun . Sabahtan beri bahanelerle tuvalete kaçýyorsun ya da yemek yiyorsun ." Elif koltukta dikleþti kendini savunmak için .Elif'in özel güçleri arasýnda çok konuþarak her türlü kavgada üste çýkýp karþýsýndaki kiþiyi býktýrmasýydý." Ne yapabilirim Cansu'cum metabolizmam hzýlýysa, ayrýca iki saydýðýn þikayette insanlar için gayet normal ihtiyaçlardýr.Öyle deðil mi Alya ? " Bu sefer ikisinin de gözü bana dönmüþtü . Ben kolide kalan son eþyalarý da çýkarýp koliyle birlikte gülerek ayaðý kaltým.
"Cansu 'cum," Elif'i taklit ederek Cansu'ya döndüm. "koltuk yastýklarý taþýmak inanýlmaz derecede efor ,sabýr, emek gerektiren bir istir .Lütfen cahilliðini kapatarak özür dile ." biz Cansu ile gülerken Elif dil çýkarýp yastýklardan birini bana attý . Havada yakalayýp yerine býraktým .Bu sýrada elinde tepsiyle Gece içeriye girdi .Kahve kokusu etrafý sararken gözlerimi bir süreliðine kapadým. Elimdeki koliyi kapý tarafýna býrakýp atma iþini sonraya erteledim . Kahvelerimizi alýp oturduk. Sabahýn erken saatlerinden bu yana ,ki hava karamak üzereydi , temizlik yapýp eþyalarþ yerleþtirmiþtik. Evimiz bahçesi olan tatlý bir evdi. Ýlk kiralamaya karar verdiðimizde evin tadilat iþi çok fazla olmuþtu en azýndan yaz ayýnda hepsini halletmiþtik .Bu sene lisenin son senesiydi artýk önümüzde son bir yýl ve ardýndan üniversite vardý .Hepimiz önceden farklý bir lisede birlikteydik yaþanan tatsýz olaylar sonucu nakil olup farklý bir liseye geçmiþtik bu eve de yakýndý. Taþýnmadan önce ben teyzemin yanýnda kalýyordum .Cansu ara ara babasýyla kalýyordu. Gece ile ailesinin arasý iyiydi. Ailesi Bursa'ya taþýnmýþlardý yaklaþýk iki sene önce Gece burada kalmak istedi .Hem bizi hem buradaki anlarýný býrakmak çok zordu. O yüzden okula baðlý olan yurtta bazen de bizde kaldý .Elif için her þey çok zordu bakmayýn her þeyi þakaya vurup gülmesine .Yaklaþýk sekiz yaþýndan beri çocuk esirgeme kurumunda kalýyordu biz genelde Elif'i sabahlarý yurdun önünden alýp okula giderdik sonrasýnda gece son giriþe kadar beraber zaman geçirirdik .her ne kadar uyumak için kullansa da çocukluðundan beri kaldýðý için çok yýpranmýþtý. Altý ay önce Elif'in on sekizinci yaþýna daha iki ay olmasýna raðmen okuldan atýlma mevzusu patlayýnca göz yummayýp çýkýþ iþlemlerini yapmýþlardý . Ýlk aylar bizleydi sonrasýnda da eve cýkmaya karar vermiþtik. Hepimizin ailelerimizden kalan paralar vardý. Birleþtirince her þey daha kolay olmuþtu.
Eskileri düþününce aklýma birden okuldan atýlmamýza sebep olan sahneler gözümün önüne geldi. Eski okulumuzda kovulma nedenimiz Ece, okulun popüler olmadýðý halde öyle zanneden aptal kýzý , ve arkadaþlarýnýn bizim arkamýzdan çevirdiði planlar oluþuydu. Bizden asla haz etmiyorlardý ve üstelik hiçbir þey yapmamýþtýk .Yapsak daha ne kadar kudururdu orasý da ayrý komik bir mesele ve ayrýca kalýbýmý basarým ki kesinlikle psikopattý .
*
Sabah dersimizin ikisi bitmiþti ayrýca ilk ders matematikti. Daha iyi bir iþkence yöntemi azdý .Ayrýca dersi anlatan hoca biraz yaþlý ve huysuzdu. Bu yastaki hocalarý da anlamýyordum git emekli ol biraz genç neslin önünü aç yani. Elif ve ben önde Cansu ve Gece arkamýzda oturuyordu. Arkamý dönüp kantine gitmeyi teklif ettim. Bir kahve benim yaralarýmý saracak , iyi gelecekti. Hepimizin buna ihtiyacý olduðu için kahvelerimizi alýp geri sýnýfa geldik. Garip olan bir durum vardý çünkü sýnýfta kimse yoktu bizden baþka .Sýralara göz gezdirdiðimde herkesin eþyalarý yerli yerindeydi hatta bir sonraki dersin hocasýnýn çantasý ve kitaplarý da masasýndaydý .Çok takmayýp sýralarýmýza yerleþtik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Serserileri
Teen FictionKOLEJ SERSERİLERİ ADLI İLK KİTAPTIR. Birbirlerinin kardeşi olmuş bir arkadaş grubu düşünün . Kalplerindeki yaraları , geçmişleri , acıları ortak olan birbirlerinin ailesi , kız kardeşi ve dostu olan dört kız. Alıştıkları monoton hayatları değişti...