Elif'in anlatımı;
Sarıyı döven Alya 'ya "Kanka desteğe gelelim mi?"dedim gülerek.
Kızın sarı saçlarını çekmeye devam ederken "Yok kanka bu bende. " dedi.
Hocalar koşarak bizimkileri ayirken Yalın " Ama hocam ayıp ettiniz daha kavga izliyorduk."dedi. Onu desteklercesine kafami sallayıp önüme döndüğümde Egehan'ın da çocuğu yere yatırıp yumruk atarken görmüştüm.
Hocalar sonunda ayirdiklarinda bağırarak " Dordunuz diskalifiye oldunuz !"dedi.
Sarı " Hocaaam ! Şu kız benim saçlarımı ne hale getirdi bakar mısınız o çıkmalı oyundan."dedi saçlarını göstererek .
Cansu" Bide ben gelir o saçlarını eline veririm!."dedi. Sonra bize dönerek ..
"Bu kız neresinden konuşuyor sayesinde kulağım görevinden ıstifa etti."dedi.
Gece" Ağızından konuşmadığı belli."dedi. Alya'nın sesi gelince ona döndük.
Alya "Kızım daha fazla zorlama istersen."dediğinde beden hocası araya girerek.
"Tamam yeter ! Şimdi çıkın cezalisiniz
!"dedi.Alya yanımıza geldiğinde elimi uzatıp bir beşlik caktik.
Kızı taklit ederek " ' hocaam sarı cakma saçlarım çook zarar gördü. Çık üzgünüm .' " dedim. Cumlem bittiğinde hepimiz gulmeye basladik.
Son tura gelmistik ve iki takımda eşit puanlardaydik. Bu turu kim alırsa oyunu o takım kazanacaktı...
Son turda Gece ve Kaan yarisacaklardi. Şu ana kadar oynadiklarinin hepsini almışlardı bu yüzden onlara 'süper ikili 'adını takmistim.
Hep beraber yuvarlak oluşturup.
"Hadi süper ikililerim! Biliyorum başaracağız ."dedim elimi zafer işareti yaparak. Gece ve Kaan bana gulerken Yalın kaşlarını catip."Onlar ikinci süper ikililer birinci olarak biz geliyoruz . Daha kaç defa söyleyim !"dediğinde gülerek ona dönüp.
"O yüzden düşme tehlikesi geçirdim . Ve oynadığımız üç oyundan sadece bir tanesini kazanalım acaba neden?"dedim düşünüyor gibi yaparak tekrar ona dönüp.
"Neymiş onlar arkada kalırsa çocuk arkadan bana bakarmis bu yüzden onların öne geçmesine izin verdin be!"dedim.
Resmen oyunda tam yenecekken durup çocuğa dönerek 'yürü lan önden arkadan kiza baktığını görmüyorum sanki'diyerek oyunu kaybetmiştik.
"Ne alakası var ? Çocuk arkadan senin omurgalarinin bile sayısını çıkardı sana iyilik yapıyorum ama anlamiyorsun."dedi. Oflayarak önüme döndüm.
Gece ve Kaan öne doğru çıkıp yarışa hazır hale geldiklerinde düdük çalındı ....
Heyecanla onları bekliyor ve tezahürat yapıyorduk. Sonunda çizgiyi ilk geçen Gece ve Kaan olmuştu...
Koşarak yanlarına gittik. Hep beraber sıkıca sarıldık. Seviyorum hepsini artık erkekler bile hayatımızın bir parçası olmuştu . Yalin.....bile.
***
Ortamizda yanan ateşe ellerimi yaklastirip biraz ellerimi isittim. Artık havalar yavaş yavaş soguyordu.
Alya yanımıza geldiğinde elindeki ince battaniyelerin birini bana uzatıp geri kalanları usuyen birkaç kişiye verdi. Elimdeki battaniyeyi bacaklarima örterek Alya'ya döndüm.
"Dilarayla Ada neredeler ?"dedim.
"Yorulmuslar dinlenmek için çadırlarına gitmişler . Egehan söyledi."dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Serserileri
Novela JuvenilKOLEJ SERSERİLERİ ADLI İLK KİTAPTIR. Birbirlerinin kardeşi olmuş bir arkadaş grubu düşünün . Kalplerindeki yaraları , geçmişleri , acıları ortak olan birbirlerinin ailesi , kız kardeşi ve dostu olan dört kız. Alıştıkları monoton hayatları değişti...