13. Bölüm "Kamp"

5.8K 257 39
                                    

Elif'den

Alya'ya ne kadar guldugumu hatirlamiyorum ama son halimizde Yalinla omuz omuza vermiş gözümüzden yaş gelene kadar gulmustuk. Şimdi aç kalmamak için sipariş ettiğimiz pizzalarin gelmesini bekliyorduk.

Kapı çaldığında Kaan ayağı kalkıp kapıyı açmaya gitti .

Pizzalari önümüzdeki masaya koydu. Rüzgar eline kumandani alıp filmlere bakıyordu. En son aksiyon ve macera filmi seçip yerine oturdu . Hepimiz elimize pizzalardan almış  filme odaklanmistik.

Yalın sırıtarak " Başroldeki kiz çok güzelmiş yalnız. " diyince ona dönüp.

"Elinde olsa televizyondan kiza yavsican ."dedim gözlerimi devirerek.

"Seninde şu  tipi kayık çocuğa nasıl baktığını gördüm Elif hanım .
"dedi kasiyla mavi gözlü inanılmaz derecede yakisikli olan çocuğu  gösterince .

"O mu tipi kayık lan sen ilk önce gidip aynaya bak ondan sonra gelip ona laf söyle. " Dedim tek nefeste.

"Bana çirkin dediğin icin carpilacan ."dedi. Içimden tövbe ettim carpilma ihtimalim biraz fazla olabilirdi.

"Dikkat ette egon tavana carpmasin ."dedim.

Gece araya girerek' susun da filmi izleyelim."deyince.

"Off aman be. " diyerek pizzamdan kocaman isirik alıp filme dikkatimi yonlerdirdim.

Artık filime o kadar dalmistim ki elimdeki pizzanin nasıl çekildiğini anlamadım bile yanıma baktigimda Yalin benim pizzami almış gizliden yiyordu. Yanimdaki yastığı alıp ona firlattim . Herkes filmi bırakmış bize bakıyordu . Alya yanıma gelip elini uzatınca gülerek elini sıktım. Yalın bizi görünce gözlerini kısarak " Vay be kanka bunu da mi gorecektim? " diyerek yastığı alıp Alya'ya fırlattı Alya ciglikla yere düşerken Egehan elinde iki yastikla Yalin 'a fırlattı. Ne olduysa ondan sonra olmuştu. Herkes eline yastık almıştı Alya ile koltuğun üstüne çıkıp " Sana güveniyorum Elif hadi kizim yaparız diyip "birbirimize sarildiktan sonra önümde Cansu'ya yastık fırlatan Kaan'in kafasına yastık attım. Yastık savasimiza hepimizin gözü kararmış şekilde devam ederken ortalığın baya bir dağıldığını görünce mecburen evi temizlemistik.

*********************

Bavulumun fermuarını zorla kapatıp dolaptan çıkardığım şort ve gömleği alıp üstüme geçirdim. Bugün kampa gidecegimizden erken kalkmistik. Saat onda okulun bahçesinde bulusacaktik. Kahvalti orda piknik olarak yapılacaktı ve üç gün boyunca bol aktiviteli geçeceği söylenmişti. Saçlarımı salaş bir şekilde orup bavulla salona indim . Hepimiz hazirdik kızlara baktigimda Alya askılı ,ayak bileğinin biraz üstünde biten çok şirin duran bir tulum giymiş. Gece dizlerinde olan sortlu elbise giymiş .Cansu yine cansulugunu konusturup kot kalın askılı t-shirt ve beline bağladığı gömleğini tamamlayan bileklikler takmıştı.

Okulun bahçesine geldigimizede  çoğu kişinin gelmis oldugunu gördük. Bir bankin  önüne gelip bavullarimizi bıraktık. Ellerimi ovustururken.

"Off yoruldum ya ."dedim .

"Kesin içinde bir benim olmadığım bir bavul hazirlamissindir."  Diyen Cansuya dönüp.

"Hiçte bir kere lazım olan şeyleri aldım sadece ." dedim saçımı düzeltirken .

"En son pikniğe giderken yanina ütü almistin hatirlarsan." diyen Gece'ye basimi olumsuzca salliyarak ,

"Napim belki işe  yarar diye almistim."dedim. Hepimiz gulmuye basladik.

Otobüsler geldiğinde ayaklandik tam o sırada bahçeden egosu tavan yapmış 4 kişi girdi . İlk yanınıza gelen Yalın olmuştu .

Kolej SerserileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin