11. Bölüm "NOT "

5.7K 280 35
                                    

Cansu'dan

Ilk derse sokakta gördüğümüz abazalar yüzünden geç kalmıştık. Birara biz çekilip erkeklerin dövdüğü bile olmuştu. O anlar aklıma gelince hafif sirittim.

"Ne suç isledilerde sizin elinizde kaldı ."diyen Egehanla baktık. Bu sırada da adamın yakasını tutmustum.

Alya "Siz kaldırımda yürürken biri sizin bacaklarınızı dikizlese siz napardiniz ' ay önden güzel durmuyorsa yandan da bir profil dikizlesene ' mi derdiniz?"

"Nasıl yani bunlar sizi taciz mi ettiler ."diyen yalin elleriyle iki çocuğu gösterdi.

Elif "Vay be ne kadar zekisin. "dedi.

Gecenin yanında olan adam aradan siyrilmaya çalışırken . Rüzgar adamı tutup "aa nereye gidiyon daha yeni basliyorduk."diyerek adama kafa atinca digerleride vurmaya başladı.

Yalin ellerini havaya kaldırmış savaş nidalariyla çocukların üstüne atmıştı kendini .

Elif'in nereden çıkardığını bilmediğim çekirdekleri elimize alıp onları izlemeye başlamıştık.

Tabi derse geç kalınca Burak hoca bizi derse almamıştı. Bizde kantine gelmiş kahve iciyorduk.

Gece" Elif sen o çekirdekleri nerden buldun. " dedi.

Yalin " Aynen , arkamı döndüğümde kaldırım çekirdek kabuklariyla doluydu."dedi.

Elif" her kavga ihtimaline karşı cantamda çekirdek depoluyorum."diyince gözlerimi açarak Elif e baktım.

"Bende diyorum hergün alınan cekirdekler nereye gidiyor." Hepimiz gulmeye basladik.

Alya " okul çıkışını sabırsızlıkla bekliyorum." dedi.

Kaan "Hatirlatmasaniz olmaz dimi." Dedi.

"Rüzgarın pek takiyormus gibi bir hali yok."dedim.

" çünkü zaten genelde ben birşeyler yapmaya çalışıyorum yoksa hepimiz kendimizi hastanede buluyoruz ."deyince kızlara kuşkulu gözlerle baktım.

"Yol yakınken vazmi gecsek. "

Yalin " aa bırakmam Elif merak etme eğer bisey olursa seni hastaneye götürmek için yavaş gidecem."dediğinde Elif dil çıkardı.

O kadarda kötü değildir herhalde yoksa bunlar hayatta olmazlardi.
Alya" Rüzgar ,kankacim sen kendi yaptıklarını benim tabagima koy tamam mi özelliklede su Egehaninin yanina yaklaştığı yemeği sakin benim tabagima koyma."dedi.

"Seni zehirliyecegimi sonunda anlamissin. " dedi sırıtarak.

* * * * * *
* * * * *

Geceyle siramiza geçerken sıranın üstünde bir not vardı.

'Güzel oldugun kadar sertsinde ha bu arada annenin gozlerininde senin gibi mavi olduğunu duydum.'

yazıyordu. Evet annemin gözleride maviydi babam bize sürekli ise giderken sizin gözlerinizden ayrilmak istemiyorum derdi. Gozlerim dolunca yanimdaki pencereden dışarı baktim. Kim bana böyle bisey yazsin ki ve annemi nerden biliyordu.sinirle masaya bıraktım notu kim böyle bişey yazar ki ama elime geçirince görecek artık kim yazdiysa. Elif notu alıp Alya ile birlikte okuyunca dudağını ısırıp bana bakmaya başladı.

Derin bir nefes alarak " Kim yazdı bunu" dedim elinde burusturdugum notu dahada sikarken sınıftan kimseden ses çıkmayınca sınıftan dışarı çıktım. En hassas olduğum şey annem olduğunu kizlardan başka ve babamdan başka kim bilebilir. Kizlar arkamdan gelince bahceye çıktım.

"Tamam iyiyim ben ama bunu yazan iyi olabilecek mi onu bilmiyorum."dedim.

"Anneni başka kim biliyor ki ."dedi Gece.

"Bilmiyorum bana böyle zarar vermeye çalışıyor."dedim.

Bütün gün aklımda bu notu kimin yazdığı vardı.Kizlar sürekli bu düşünceden kurtarmak için birsürü konu açmışlardı ama hiçbiri umrumda değildi. Son dersinde zili çalınca kalemleri çantama rastgele atıp omzuma taktım. Nottan sonra bütün keyfim kaçmıştı bu yüzden de "Kizlar siz gidin ben gelmicem." dedim.

"Oyun bozanlik yok."dedi Alya.

Elif" Hem sen gelmezsen bizde gitmeyiz ."dedi.

Erkekler yanımıza geldi çünkü onlarla gidecektik. Kafam o kadar doluyduki şu etek boyunu bile çok takmamistim.

Kizlar öyle bir baktılar ki gitmezsem evde neler yapacaklarini tahmin bile edemiyorum. Omuzlarını düşürüp " iyi , tamam geliyorum."dedim .Alya gelip koluma girdi ve çıkışa doğru yürümeye başladık. Yalin , Elif, Rüzgar ve ben Yalının arabasinda gidecektik. Digerleride Egehanin arabasinda gelecekti. Elifle birlikte arka koltuğa oturmustuk. Elif dikiz aynasından kendine bakan Yalina dil çıkardı.

"Çok cocuksun Elif. " dedi.

"Senin gibi öküz olmaktan iyidir." Laf sokmanın verdiği gülümsemeyle arkasina yaslandi.

"Tabi öküz olduğum için bütün kizlar bayiliyorlar." Dedi.

"Kim seni napsin ya kesin bakanlarinda gözü sasidir." Ben ve Rüzgar onların atismalarini izliyorduk.

Bu sırada evlerinin önüne gelmistik. Kocaman bir villa gibiydi ön bahçesinde havuz ve cardaklar bulunuyordu. O sırada hepimiz arabalardan indik Elifgil hala tartışmalarını devam ettiriyorlardi.

"Var misin iddiasına şu karşıdan gecen kizin telefon numarasını alırsam benim istediğim birşeyi yapacaksın ."dedi.Elif gülerek .

"O kızda kabadayı tipi var önüne gelene tekme atacak gibi duruyor."dedi kiza baktigimda cidden kiz somurtmus herkesi dovecekmis gibi duruyordu.

"Görürüz Elif hanım ."

"Ah Yalın bey kaybetmelere ne kadar alistin."dedi.

Yalin ellerini cebine koyup kiza doğru yürümeye başladı.Elif bize dönüp" eğer kız Yalin'i doverse gidip tebrik edicem."dedi hepimiz yalina bakiyorduk. Kizin yanina gidip birşeyler söyledi kiz gülümseyip saçlarıyla oynamaya başladı. Yalin birşeyler daha söyleyince kız kahkaha attı ve yalin telefonunu çıkarıp numarasını aldı. Elif 'e baktigimda kollarını önünde bağlamış sinirle Yalina bakıyordu. Yalin bize doğru gelip "Noldu Elif hanım bir suratiniz asılmış benim yakisikliligima dayanamadı kiz. " dedi. Elif sinirle " hah yakisikliymis kiz aptalsa ben napabilirim "dedi kaslarini çatarak.

"Sende bana yakışıklı dediğin gün laflarını yediricem sana ." Dedi.

Elif " çok beklersin çünkü o gün hiçbir zaman gelmiyecek."dedi ve sinirle arkasını dönüp yürümeye başladığında ,

"Ne istediğimi sonra soyleyecegim ." Elif arkasını dönüp Yalina kötü bir bakış atıp ,

"Allahım neden beni IQ'su olmayan biriyle sanıyorsun. "

"Kendini taniman güzel ." dedi

Alya araya girerek "Biraz daha sizin tartismalarinizi dinlersem açlıktan arabalarinizi cizerim. " dedi işaret parmağını sallarken.

Egehan "Eğer arabama bir zarar gelirse hiç düşünmeden seni zehirlerim inatçı cadı ."

"Bana inatçı cadı demekten vazgeç ukala öküz ."dedi.

Hepimiz gülerek evin kapısına ilerledik. Işte onları bu yüzden çok seviyordum en kötü anlarimda bile beni gulduruyorlardi.

En sevdiğiniz karakterler hangileri oldu.⏩⏩

Evet size uzun bir bölüm yazdım .

Oy ve yorum yaparsanız sevinirim.

Sizleri sevdigimi unutmayın
♥♥

Bu kalp sizin için . Sonraki bolumde görüşürüz

Kolej SerserileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin