Multimedia :Ece ve yandaşları selin ve Beyza
Iyi okumalar :)
**********
ALYA'NIN ANLATIMI ;Karşımda duran bir adet Egehan yanında Yalın ve tanımadığım iki çocuk vardı.
Elif " vayy! enistemde burdaymış " dedi. Ben sinirle Elifle bakarken
Gece " Egehan bu çocuk mu ?" diye sordu.
"Evet , malesef ki o yanındaki de Yalın " dedim Elif' e imalı bakış atarken .
Bu sırada yanımıza Ada geldi ve hepimize sarıldı . " Hosgeldiniz, gelin size kuzenimi ve onun yakın arkadaşlarını gösterim " dedi .
Ada 'yı takip ettik ve Egehangilin masasının önünde durunca kaşlarımı çattım nasil yani Egehan ,Ada'nin kuzeni olamaz dimi? Çünkü bu kadar tesadüf bir arada benim bunyeme fazla geliyordu.
" Tanıştırayım bu kuzenim , bunlarda yakın arkadaşları " dedi Yalın' ı gösterek oh yani Egehan' in kuzeni değilmiş . Aslında olsa bile pek benimle ilgili değildi . Bir gece daha ukalayi idare edeceğiz.
"Kızlar , benim arkadaşlarım " dedi.
Yalın " Biz zaten Alya ve Elifle tanışıyoruz "dedi .
Egehan' in sağındaki çocuk elini uzatıp " Merhaba , Rüzgar " dedi.
Onunla tanıştıktan sonra Rüzgar 'in yanındaki çocukta " Bende Kaan " dedi.Tanışma faslı bittikten sonra Ada konuşmaya basladi . " kizlar siz burda bekleyin ben geliyorum " dedikten sonra yanımızdan ayrıldı . Ada gittikten sonra masaya güler yüzlü, saçları kumral tatlı bir kız yaklaştı .
" Aa merhaba, ben Dilara " dedi . Elini bize uzatınca " Alya "dedim.
Kızlarla da tanışınca Egehan bana bakarak Dilara' yı kendine çekti " Bu arada Dilara benim sevgilim oluyor " dedi . Onun gözlerine bakınca o da bana bakıyordu . Dilara saskinca ona bakinca Elif kulağıma eğilip " enistemin sahibi çıktı ya "dedi . Elif' in koluna vurarak susturdum. Erkeklerde saskindi Egehan onlara söylememiş mi sevgilisi olduğunu ?Gözlerinin dolduğunu hissedince başka tarafa bakmaya başladım. Bana ne ya onlardan , sevgilisi varsa var diye düşünürken . Tanıdık sesle bakışlarımı yana çevirdim.
" A bakın kezbanlarda burdaymış " dedi Ece bunların burda ne işi var? Ece' nin yanında da yandaşları Selin ve Beyza da vardı. En son atılmadan önce görmüştüm. Ama seviyesizliginden hiç birşey kaybetmemisti.
"Senin yediğin dayaklar az geldi herhalde canin bir daha mı istiyor? " dedi Cansu , Ece 'ye bir adim atarak .
Ada , Ece nin kolunu tutarak " Senin ne işin var burada ? " diye sordu .
"Merak etme senin için gelmedim. Egehan için geldim ." dedi . " ama maden bunlarda buradayken intikamimizi alalım dimi ? " dedi . Sonra birden üstümüze atılıp bizi havuza firlattilar tenim soğuk suyla buluşunca birden titredim . Işte yine Ece 'nin basit oyunlarından biriydi.
Yüzeye çıkınca Yalın " bencede oyun yeni başlasın. " diyerek eceyi, beyzayi ve selini suya atinca kahkaha atmaya basladim. Buda Ece 'ye kapak olsun.
" Helal sana Yalın kankamsin bundan sonra. " dedim Yalın 'a
"Kankalik bunu gerektirir kankam. " dedi biz gulerken . Hemen bu kadar sıcak kanlı olması gulumsenecek türdendi.
Ece " bunu ödeyeceksiniz! " dedi .
" bekleriz canim " dedim gülerek.Elif " Gece nerde ? " diye sordu.
Kaan " sizinle birlikte sudaydi , sudan çıkmadığına göre kaybolmadi ya" dedi endişeyle yoksa bu Kaan bizim Gece ' den mi hoslandi ki ? Neyse bu soruları sonraya erteleyip havuza bakılmaya basladim . Biraz ilerimde havuzda karalti gördüm .
"Gecee! " dedim son gücümle bağırarak . Benim bagirmamla herkes baktığım yere odaklanmisti. Kaan hızlı bir sekilde suya atladı. Hayır Gece 'ye hiçbir şey olmayacaktı. Aglamalarimi durduramazken Gece 'nin yanina yüzmeye basladim.
GECE' NİN ANLATIMI ;
Yalın " kankalik bunu gerektirir kankam. " dedi Alya' ya biz onların bu hallerine gulerken biri bacagimdan tutup suyun altına çekti. Karşımda bana sırıtarak bakan seline şaşkınlıkla bakarken çığlık atmaya basladim ama suda kabarciktan başka birşey oluşmadı ve ağzıma su doldu . Selin liseden beri sorunları olan bir kızdı . Birçok kavgamizda hedefi olarak hep beni seçmişti. Son olan olaylar bana karşı olan öfkesini daha arttirmisa benziyordu.
Selin gitmişti ama ne yüzeye çıkmaya ne de elimi kaldirmaya gucum vardi . Nefessizlikten dolayı cigerlerim yanıyordu . Artık daha fazla dayanamayıp kendimi bıraktım .
Etraftaki sesleri cok net olmasa da duyuyorum . Fakat gözlerimi acamiyordum birkaç denemeden sonra gözlerimi açıp agzimdaki suları dışarı attıktan sonra burnum başka bir burna çarptı . Ona baktığımda kaan olduğunu gördüm kalbim hızla atarken gözlerimi ondan ayiramadım . Islak saçları yüzüne yapışmıştı. Benim gözlerimi actigimi gördüğünde yüzündeki rahatlama ifadesi çok açıktı.
Boynuma dolanan kolarla gözlerimi ondan çekip Elif' e baktım ve bende ona sarildim.
" Iyi misin ? Kızım çok korkuttun bizi birisi mi yaptı bunu ? " dedi şimdi kızlara selinin yaptığını söylesem olay büyüyecek en iyisi daha sonra söylemek olucak .
" Kizlar gelin üstünüze kıyafet verim sizin " dedi Ada . Kizlar Adayı arkasından giderken bende Kaan' a döndüm .
" Tesekkur ederim.Beni sen mi çıkardın havuzdan, üstün ıslak ya" dedim. Biraz sacmaladigi düşünüp kafamı salladim. Oksijensizlik kafa mi yapmıştı?
"Rica ederim ve evet ben çıkardım seni "dedi gülerek . Tamam rezil olduğumu bu kadar bastirmasaydin bari .
"Endiselenmis gibi gozukuyorsun " dedim .
" yani evet biraz endiselendim sonuçta birinin bogulmasini istemezdim " dedi.
"Sana bunu biri mi yaptı? "dedi ." Sana soylicem ama kızlara soylemiceksin tamam mi çünkü bunun üstüne bir olay daha çıkmasını istemiyorum." dedim.
"Tamam söylemem hadi anlat. " dedi. Içimdeki güven duygusu ona her şeyi anlatmami destekliyordu.
" Onun yaptığının bir bedeli olması gerektiğini biliyorsun değil mi? " dedi.
"Biliyorum ama şimdi değil tamam mı ?" dedim.
" Tamam, ama unutma ki ne karar verirsen senin yanında olacağım." dedi.
"Herşey için teşekkür ederim." "Ve umarım tekrar görüşürüz ."
"Gorusecegimize emin olabilirsin . Sonucta imkansizliklar bile birinin basarmasi icin var olurlar. Görüşürüz deniz kızı " dedi . Gülümsedi . Gozlerimi gulusunden ayiramayacak kadar etkiledi.
Arkamı döndüm şuanda kıpkırmızı olduguma eminim hızlı adımlarla merdivenleri çıkmaya basladim.
Karakterler hakkında düşünceleriniz nelerdir.
Oy vermeyi ve yorum yaparsanız sevinirim .
💕💞💕💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Serserileri
Teen FictionKOLEJ SERSERİLERİ ADLI İLK KİTAPTIR. Birbirlerinin kardeşi olmuş bir arkadaş grubu düşünün . Kalplerindeki yaraları , geçmişleri , acıları ortak olan birbirlerinin ailesi , kız kardeşi ve dostu olan dört kız. Alıştıkları monoton hayatları değişti...