Iyi okumalar ^-^
Gece'nin Anlatımından;
Hepimiz bir savaşın içerisindeyiz.Hepimizin bir hayatta kalma mücadelesi var. Kimimiz zırhlarımızı kuşanmış sonuna kadar savaşıyoruz; kimimiz bir köşeye çekilmiş, kabullenmiş ve öylece bitmesini bekliyoruz; kimimiz ise sürekli koşuyoruz hiç arkamıza bakmadan ,önümüzde ne olduğunu bilmeden ama sadece koşuyoruz çünkü arkamızda daha ne olduğunu bilmediğimiz şeyden kaçıyoruz .Korkuyoruz , geçmişimizle yüzleşmekten korkuyoruz .
Depoda bulduğumuz nottan sonra içimde tarif edemeyeceğim bir sıkıntı oluşmuştu. Nerede , ne halde olduklarını bilmiyorduk. Aceleyle okuldan çıkıp konuşmak için bizim eve gelmiştik.Zaten okulda yeterince dikkat çekmiştik. Sonuçta erkekler Ayaz'ı bizden daha iyi tanıyorlardı. Bir tahminleri vardır muhakkak, yani umarım. Kaan'ın yanında otururken herkes olayı çözmeye çalışıyordu. Hepimizin alındaki soru, neden? Yani neden böyle bir şey yapmıştı ?
"Acaba biz okula geldiğimiz gün yaşananlardan dolayı intikam almak amaçlı yapmış olamaz mı?" ellerini yanağına koymuş olabilecek olasılıklardan birini söyledi Alya.
Rüzgar kafasını onaylamaz şekilde salladı."Sadece o sebepten yapacağını zannetmiyorum.Elinde güçlü bir sebep olmuş olmalı." Bence de tek o sebepten yapmazdı. Eğer tek o sebepten ise psikopatın teki olmalı.
Egehan ,"Rüzgar haklı. Diğer türlü götü yemez onun." Kaan da onayladı .
"Peki ne, neden yaptı o zaman ? Elinde bizim hakkımızda ne gibi bir kozu var ki?" dedim .Biz sadece ilk gün karşılaşmıştık ve son kez o gün görmüştük.Çok fazla kavgaya karıştığı ve okula yasak madde soktuğu için uzaklaştırma almıştı. Okuldan atılmamıştı çünkü arkasında piyasada oldukça adını duyuran ve saygın bir amcası var.Amcası sahip çıkmış ona. Okuldaki kızlardan duyduğum kadarıyla annesi ve babası ayrılmışlar , her ikisi de kendine yeni aile kurmuş ve ikisi de Ayaz 'ı yanlarına almayı kabul etmemiş . Bu yüzden amcası ile birlikte yaşıyormuş.Aslına bakarsak çok kötü hissetmiş olmalı ,istenmediğini görmek. Belki de bu yüzden böyle biri olmuştu.Ama bu birisini kaçıracağı anlamına gelmez.
"Sorunu bizimle değilde sizinleyse ?" Cansu'nun fikri ile ortalık sessizleşti.Kaan bakışlarını Rüzgar'a , Rüzgar ise Egehan'a çevirdi. Üçünün arasında garip bir bakışma geçti.
Alya anlamsızca üçüne de baktı ve kaşlarını çattı ."Bir sorun mu var?"
Egehan sinirle ellerini dizine vurup," Tabi ya , bok herif." diye öfke ile ayağı kalktı.
"Bilmemiz gereken bir şey var mı?" Diye mırıldandım . Bakışlarımı Kaan'a çevirdim , bana karşılık vermesi için .
"Sanırım bilmeniz gereken bir şey var bizim hakkımızda ." korku ile baktım, benden gizlediği ne olabilir ki . Hem de Elif ve Yalın'ın kaçırılmasına sebep olan .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Serserileri
TienerfictieKOLEJ SERSERİLERİ ADLI İLK KİTAPTIR. Birbirlerinin kardeşi olmuş bir arkadaş grubu düşünün . Kalplerindeki yaraları , geçmişleri , acıları ortak olan birbirlerinin ailesi , kız kardeşi ve dostu olan dört kız. Alıştıkları monoton hayatları değişti...