19.Bölüm 'AŞK ÇIKMAZI '

5.2K 277 26
                                    


Selamm! Size birkaç bisey söyledikten sonra bölümle baş başa birakacam! Öncelikle okunma oranına göre oy az yorum cok daha az lütfen herkes dikkate alsın. Çünkü sen o derken kocaman aile oluruz.^-^

Iyi okumalar <3

Alya 'dan

Gece'nin yönlendirmesiyle meydanda toplanmistik ve ne yapacagimiz hakkinda düşünüyorduk. Gece konuştuğunda hepimiz dikkatimizi ona verdik.

"Bence iki vera üç gruba ayrilalim bir grubumuz hayvanları beslesin, ikinci grup çocukları sevindirsin ve son grup ise insanları mutlu etsin.!"derken heyecanlı bir biçimde anlatıyor ve ellerini hareket ettiriyordu .

Yalın "Valla ben insanlar tarafindayim ,kızları kaciramam."dediğinde kocaman kahkaha patlattim. Yalın herzaman aynı Yalındı.

Elif elini iki yana açıp "Yine ama yine, Yalın ve capkinliklari !"

Yalın havalı bir biçimde ellerini saçlarına daldirip ,"Kızım bu karizmaya bakacak çoook kız var !"

Elif kafasını gökyüzüne çevirip ,"Allah'ım ! Bana sayıyla gonderdigin insanlar ,umarım stoklarla sınırlıdır ."
Yalin 'a laf sokup gülümsedi .

Sonunda Elif ne kadar itiraz etsede Yalın, Elif ve Cansu bir grup . Kaan ve Gece bir grup . Ve son olarak Rüzgar ,Egehan ben bir grup olmuştuk .

Gece ve Kaan çocuklar için birşeyler almaya gitmek için yanımızdan ayrıldılar .

Yalın "Ben çiçek filan almaya gidim. Kizlar çiçeklerden hoşlanırlar ."dediğinde elif bıkmış bir şekilde oflarken.

"Çiçek ve kizlar olmadan insanları mutlu edemiyor muyuz?! Hem biz hayvanları besleyelim nasıl olsa Yalın 'ın arkadaşları ."dediğinde Yalın itiraz ederek,

"Olmaz !! Kızlar mutlu olmak için bizi bekliyor . Hadi abi siz gidin !"diyerek bizi kovdugunda ,

Rüzgar "Ben gidip hayvan mamalari alayım sizde etraftaki kedi ,köpeklerle ilgilenirsiniz ." kafami salladim. Bize veda ederek markete gitti. Egehana döndüğümde bana baktığını gördüm gözlerini gözümden ayırmadan beni izliyordu . Sanki yüzümün her karısını kafasına kazımak ister gibi bakıyordu. Birkaç dakika sessizce birbirimize baktık daha doğrusu o bana bakarken ben karşımdaki kadının adımlarını sayiyordum.

Birlikte yürümeye başladığımızda ikimizde konuşmadık. Adimlarimiza baktim ayni adımlarla ayni yere yuruyorduk. Bir ara sokaga girdik. Cok kullanilmayan bir sokaga benziyordu .

Sokağın sonuna geldiğimizde Egehan etrafta kedi filan varmi diye bakıyordu . Önüme döndüğümde kocaman duvarı fark ettim. Bembeyaz olan duvarın üzerinde kocaman 'AŞK ÇIKMAZI ' yazısı vardı . O kadar güzeldi ki gözlerimi yazıdan alamıyorduk. Yanımda Egehan durup oda yazıya baktı.
Sonra dönüp gözlerimi yine o derin gözleriyle buluşturdu . Bu sözü bana bahşediyordu sanki gözleri.

"Aynı günde dört mevsime sahit olmak gibi birşey bu. Önce özlüyor ,sonra ağlıyor ,akşamları küsüyor,geceleri çok seviyorum."

Gulumsedim, nutkumtutulmuş gibi ona baktım. Ağızından dökülen her söz onun sesiyle kulağıma gecenin yalnızlığında dinlenen en güzel şarkı gibiydi .

Kaslarimi catip"Özdemir Asaf ?"diye sordum.

Gülerek "Eee bizde edebiyattan anlıyoruz ."

Kahkalarimiz epey bir sesiz olan sokağı dolduruyordu. Bir sure ikimizde duvardaki yazıyı ve gökyüzünü seyrettik. Sonra kendimin bile inanamiyacagi cümleyi kurdum.

"Burası sadece bizim sokagimiz olsun. Ikimizin . Bizden başka kimse bilmesin. !"

Ilk şaşırdı sonra yüzüne sıcacık gülümsemeyle kafasını salladı.

"Ikimizin !."

Egehanin telefonu caldiginda telefonu çıkarıp ,açtı.

"Mamalari aldın mı? ....Tamam biz meydanın sağında bulunan sokaktayiz. " telefonu kapatıp göz kırptı . Çünkü bizim bulunduğumuz yeri değil bir başka sokağı tarif etmişti. Birlikte Aşk Çıkmazı 'ndan çıkarak Rüzgar 'ın olduğu sokağa yöneldik.

Akşamın sonunda çok fazla yorulmustuk. Bu kadar eğlenceli olacağını tahmin etmemiştim. Bir sürü kedi ve köpekle tanışmıştık. Onları kendi elimizle beslemistik. Hatta çok sevimli , bembeyaz tüylü, yeşil gözlü bir kediyi sahiplenmek istedim fakat kardeşleriyle çok mutlu görünüyorlardı. Tıpkı bizim gibi.

Şu anda yemek yemek için bir kafeye gelmistik. Kafami masaya koyarak konuşmaları öyle dinledim. Elif Yalın 'ın az daha dayak yediğini anlatıyordu.

"Yalın 'ı görmeniz lazımdı . Kızın sevgilisi geldiginde 'Kız kardeşlerimize çiçek vermek sevaptir.'diyerek kızdan ışık hızıyla uzaklaştı. "

Yalın araya girerek "Ben zaten kızı kardeşim görerek çiçek verdim. " dediğinde Elif inanmayarak kafasını salladı.

Yalın devam ederek "Sende o yüzden kıskançlıktan benim ve kizlar hakkında onca cinayet planları kurdun . Abi Elif dikkat edin heran sinirlendiginde mezarinizin konumunu belirler!"

Biz onların konuşmasına gülerken yemeklerimiz gelmişti. Hepimiz yemeklerimize dalmistik . Yemekten sonra kahvelerimizi içerken gözlerim kapanmakta çok fazla ısrarlıydı. Bugün çok fazla yorulmustum ama buna degmisti.

Arabalara doğru yürümeye başladık. Gece ,Kaan ,Egehan ve ben Egehanin arabasının yanina geldiğimizde ön koltuğa oturdum.

Hafif yağmur yağmaya başlamıştı. Kafami cama yaslayip yağmur tanelerinin ilerleyisini izledim. Sonunda daha fazla dayanamayıp gözlerimi kapattım. Uyuyor gibi gozukuyordum ama etraftaki sesleri duyuyordum sadece tepki vermiyordum. Araba durduğunda Egehan Gece ye beni getireceğini söyledi. Sonra arka kapılarının kapanma sesi geldi.

Kapim açıldığında üzerime eğilip emniyet kemerimi çıkardı. Bacaklarimdan ve belimden elini gecirip kucagina aldi. Kokusu zaten uyuşmuş bedenimi bir kez daha uyusturmaya yetmişti. Eve gidene kadar tekrar tekrar kokladim. Kokusunu hiç unutmayacak gibi kokladim.

Yumuşak yataga bırakıldım. Birkaç dakika sessizlik oldu. Sonra ellerini saclarimda hissettim. Usulca gezdirdi parmaklarını saclarimda .

Fısıltı halinde çıkan sesiyle. "Iyi geceler bana dört mevsimi yaşatan kadın. "

Önce kendisi sonra kokusu gitti odamdan.

"Iyi geceler kokusunu her zerreme ezberletmek istediğim adam ..."

*****

Takip etmek isterseniz ;

Instagram:solkzehraa

Görüşmek üzere! !!!!!

Kolej SerserileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin