7. BÖLÜM "Alya!Alya!!"

6.5K 287 8
                                    


Öğle arasına çıkınca kızlarla kantine doğru yürümeye başladık . "Ben çok acıktım hadi hızlı yürüyün " diyerek arkamdan gelen kızlara dönüp onları bekledim . Kantin sırası kalabalık gözüküyordu . Hemen sıraya girdik. Önümde duran çocuğu biraz dikkatle baktıktan sonra Ayaz olduğunu anlamam fazla sürmedi . Arkasını dönüp bana göz kirpinca bakislarimi kantinde gezdirdim.
"Tamam ilk karşılaşmamız biraz kötü oldu -"biraz daha konuşmasına izin vermeden .

"Bana bak çocuk zaten açım dön önüne yemek mi alıyorsun napiyorsan yap uğraşma benimle diyerek ."kolundan tutup önüne ittim . Allahım ya bütün deliler beni buluyor sanki . Sonunda sıra bana gelince tepsimi alıp kızlara döndüm.
"Ben bize masa bulucam sizde yemeğinizi alıp gelin . " dedikten sonra gözümü kantinin içinde gezdirdim köşede boş masa görünce gülümseyerek oraya gidip oturdum sonuçta Bu kadar kalabalık arasından boş maşa bulmuştum  . Kızlarda yemeklerini almış masaya doğru geliyorlardı . Gece yanımdaki sandalyeyi çekip oturdu Elifle de cansu yanyana oturdular.Telefonum calinca ceketimin cebinden çıkarıp kimin aradığında baktigimda teyzosumun aradığını görünce hemen telefonu açıp kulağıma götürdüm.

" Emos sultan napiyosun"

"Iyiyim yavrum sana güzel bir haberim var "

"Noldu kız o gıcık Aras 'a mi bisey oldu "dedim gülerek bu gıcık Aras benim biricik kuzenim olur kendileri onu ne kadar çok sevdiğimi anlamışsınızdır .

"Allah korusun !Aras duymasin bunu .neyse dur sürprizi  söyleyim  bugün uçak bileti aldım yanınıza geliyorum. Seni çok özledim kızım. "

"Teyzos sen ciddi misin dur hemen kızlara bu haberi vermem gerekiyo öptüm seni aricam. "

Teyzem gülerek "Tamam deli kizim kendinize iyi bakın  "dedikten hemen sonra telefonu kapatıp kızlara döndüm hepsi merakla bana bakıyorlardı .
"Noldu lan ne haberi?"cansuya bakıp.

"Kizlar Emos sultan buraya geliyormuş "

"Emoşumun yemeklerini çok özledim ya"

Gece "bende özledim . Ne zaman geliyormuş ?"

"Bugün biz okulda olacağımız için eve geçer herhalde.. " biz konuşurken ellerinde tepsilerle Egehangil bizim masamıza geliyorlardı . Hepsi masaya otururken onlara bakmadan yemeğine devam ettim.

"Ee kizlar nasılsınız ?"bu soruyu egehandan beklemediğim için şaşırmıştım .

Sadece iyi demekle yetinmistik.

"Sonunda buldum sizi neredesiniz ya ?"diyen dilaraya kaydı gözlerim aslinda iyi kiz ,guzel ben neden onu pek sevememistim anlamadim.

Yalın Dilaranin burnunu sıkıp yanındaki sandalyeye oturttu kolunu dilaranin omzuna atarak "sen tugceyle çıkınca bizde bisey demedik ."

"Çek sene lan kolunu sevgilimin omuzundan ." Sevgili kelimesinin üstüne basarak söylemişti ukala ,gerizekali ,pikacu suratli öküz ...daha saydırmaya devam edecekken Yalın konuşunca ona döndüm .

"Abi bizden mi kiskaniyon biricik sevgilini?"göz devirip telefonuma gelen mesaja baktım.

Kızım ben uçağı biniyorum gelince görüşürüz .

"Kizlar teyzem binmiş uçağa "

" teyzen nereye gidiyo da" yalina bakıp gülümseyerek ,
"Bir yere gitmiyo Antalya'da yasiyo bugün buraya gelicek"dedim. Herkes yemek yerken yavaşça ayağı kalktım kizlar bana bakınca açıklama yapmam gerektiğini hissettim . "Tuvalete gidicem birazdan dönerim " diyerek kantinin çıkışına yöneldim .

Koridorda ilerlerken bir el ağzımı kapatarak bir sınıfa soktu, beni duvara ittirice ağzımdan bir çığlık çıktı . Canımı yakmisti pislik . Hizlica kapıyı kitleyip bana dönünce bu kisinin Ayaz olduğunu gördüm . Kapıya doğru giderken
"Napiyosun gerizekali aç şu kapıyı gitmem gerekiyor ."dedim sinirle.
"Tamam canim ne acelen var gidersin birazdan ."

'Niye buraya getirdin beni"

"Hatirliyo musun ilk geldiginiz gün üzerime sıcak kahveyi dökmek gibi bir aptallık yapmistin ve ben senden hesap soramamistim bak kısmet bu guneymis ben sana söylemiştim benim oyunlarimi bilmezsin diye!! "dedi ve cebinden bıçak gibi birşey çıkardı . Yerimde donup kalmıştım bir kahve yüzünden beni öldürecek kadar psikopat biri olamazdi.

"Sacmaliyorsun suan Ayaz,bırak şu  elindekini "o sırada gözümden bir yaş yanağıma düştü . Bana doğru bir adım gelince bende bir adım geriye gittim . Telefonumu masada bırakmıştım bu yüzden kızlara da haber vermezdim ne yapacağımı düşünürken . Bir adım daha geri gidince arkamdaki duvarla bulustum. Ayaz dibime kadar gelmişti bıçağı yüzüme yaklastirdi suan o kadar korkuyordum ki gozyaslarim artık daha fazla dayanamiyip yüzümü islatmaya başladı .

"Şşşt güzel kız ağlamak sana yakışmıyor ."

"Ya sen nasıl bir piskopatsin ?" kolumu sıkmaya başladığında gözlerimi kapadim .

"Bırak hayvan canim yanıyor. "dedim dişlerinin arasından.

"Daha bu ne ki canin birazdan yanacak güzelim "diyerek baş parmağını yanagima sürdü .Korku seviyem gittikçe artarken buraya geldigime beddua ediyordum .

Egehan ,

Yanımda oturan Kaan 'a dönüp "kardeşim ben sınıfa gidiyorum bunaldim burda ."

"Bizde gelelim mi?"

"Gerek yok siz oturun."diyerek Kaan'in omzuna hafif vurup ayagi kalktim . Tam gidecekken Cansu,"Kizlar Alya nerde kaldi simdiye gelmesi gerek."dediginde Elif lafa atlayarak"birazdan gelir isi uzun sürmüştür. " kantinin çıkışına gelince acaba Alya'ya bakmaya gitsem mi gitmesem mi?diye düşünüyordum . Son anda kararımı değiştirip koridorda ilerlerken Alya'nin bagislarini duyduğumda koşarak sesin geldiği yöne döndüm . Sesin birkaç senedir kullanilmayan sınıftan geldiğini anlayınca kapıyı açmaya çalıştım ama kapı kilitliydi.

Kapıya vurarak "Alya !Alya!!"

"Egehan?"dedi sesi çok güçsüz cikmisti. Sonrasında iceriden birkaç düşen  sıra sesi ve Alya'nin acı bagirisi kulaklarima doldu.

Kolej SerserileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin