Gece;
Adimlarimi bahçede beni bekleyen Kaan'ın yanına yönlendirdim. Genelde kızlar ön bahçeyi daha çok kullandıkları için ön bahceye biraz uzak olan bankta otururduk hep.
Kaan hayatımda gördüğüm en muhteşem insanlardan biriydi. Herkes muhteşem kelimesini farklı yorumlar. Kimisi için şöhret, kimisi için aşktır. Benim muhteşemligim onun kadardı. Onun sınırlarını bile aşıp o sınırlarda beraber hüküm sürmekti.
Yanına oturmam ile dikkatini benim üzerimde topladı. "Okul sonrası bir şeyler yaparız diye düşündüm. Ne dersin?"
Sabahtan beri aklım Cansu'daydi. Bir an önce eve gidip onu görmek istiyordum. Sabahki halinden sonra içim hiç rahat değildi. Cansu mezarlığa gittiği günlerde bütün gardını indirmiş oluyordu. Tek o günlerde o kadar güçsüz ve savunmasız oluyor. Hem de tanıdığım en güçlü duran insanlardan biri olmasına rağmen .
"Bugünü ertelesek çünkü Cansu 'nun yanina gidecegim." Anlayışla başını salladı. Sonra bir şey hatırlamış gibi kaşları catildi.
"Gece'm bizimkilere ne zaman sevgili olduğumuzu söyleyeceğiz. Ben artık sınıfta sana sarılmak istiyorum. Ya da Yalın 'nın bizim hakkında yapacağı şakalar için onu dövüp benim olduğunu söylemek istiyorum." Gerçekten bunu mu istiyordu ?
"Durum o kadar vahim bir duruma geldi demek . Yalın 'ı çekebilecek kadar ." Gülerek başını salladı.
"Bizim için neleri göze alıyorum düşün istersen ." Alayla başımı salladım.
Kaan çok haklıydı. Neden söylemiyorum ki? Aslında neden olduğunun ben bile farkında değilim. Daha önce bir erkekle sevgili olduğumda hiç böyle hissetmemiştim. Kaan benim için o kadar farklıydı ki o farklılık kelimelere bile sığacak türden değildi.
Kızlara söylemeye gelince kızlara söylemeyi çok istiyorum. Bizim aramızda gizli veya yalanlar dönmezdi . Aglasakta hep beraber oturup salya sümük ağlardık . Gülersekte kahkalarımız evi inletene kadar gülerdik. Biz buyduk ayrı bedenlerimizde küçüklükten beri tek ruhu besliyorduk . Biz kardestik ve benim arkalarimda duracaklarına eminim.
Yüzüme kendimden emin bir gülümseme kondurdum. "Haklısın ... o zaman sen ne zaman istiyorsan açıklamaya hazırım. Kontrol sende. "
Yüzünde oluşan gülümseme o kadar tatlıydı ki şu an okulun bahçesinde hatta birçok kişinin bakışları üzerimizde olmasa ona kocaman sarılıp kızacağını bilsemde yanaklarını sıkardım. O da bunu hayal etmiş gibi kimseyi umursamayıp oturduğumuz bankta beni kendine çekip sarıldı.
"Herşey güzel olacak deniz kızım." Bu kelimeyi o kadar benimsiyorum ki artık ruhumun bir parçasına eşlik ediyordu. O geri çekilirken başımı omzuna yasladım.
Ikimizde sustugumuzda dikkatimi okul merdivenlerinden hızla inen Alya çekti. Bankta ayağı kalktığımda gözleri beni görünce hızla yanıma gelmeye başladı . Alya'nın arkasından koşar adımlarla Elif ' te geliyordu. Bir şey olmuştu bu bariz belliydi.
Yanıma ulaştıklarında gözleri Kaan' a kaysada umursamayip konuşmaya başladılar.
"Gece gitmemiz gerekiyor." Ellerinde tuttukları çantalarımız da bunu destekliyordu. Ne oluyordu Allah aşkına ?
"Bir açıklama yapacak mısınız? " Elif kolumdan cekistirirken bir yandan da konuşuyordu. Kaan'ında meraklı bakışları bizim uzerimizdeydi.
"Gece , Cansu mesaj attı . Kötü olduğunu ve yanına gelmemiz gerektiğini söyledi. Yani durum tahmin ettiğimizden de kötü gözükür ." Anladığımı belirterek kafamı salladım ve çantamı alıp omzuma taktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Serserileri
Teen FictionKOLEJ SERSERİLERİ ADLI İLK KİTAPTIR. Birbirlerinin kardeşi olmuş bir arkadaş grubu düşünün . Kalplerindeki yaraları , geçmişleri , acıları ortak olan birbirlerinin ailesi , kız kardeşi ve dostu olan dört kız. Alıştıkları monoton hayatları değişti...